h1

Ελληνική Blogόσφαιρα, όπως λέμε Κολοσσαίο

06/12/2007

artwork_cow.gif

Δεν θα μασίσω τίποτα, θα τα πω όπως τα σκέφτηκα. Μερικοί στην blogόσφαιρα είσαστε κάφροι και την κάνετε Κολοσσαίο… Διψάτε για αίμα και traffic… Μόλις τώρα είδα ότι ανέβηκαν πολλά posts για τον ηθοποιό και την υπόθεση της Κοκαΐνης. Μπράβο ρε παλικάρια, τι καταλάβατε; Τι προσφέρατε και τι κερδίσατε εκτός από traffic; Αν ο άνθρωπος που συνελήφθη δεν είναι αυτός που ισχυρίζεστε ότι είναι τότε απλά διαδίδετε φήμες, αν είναι αυτός απλά μπορείτε να χαίρεστε που ξέρετε κάτι πριν από τους άλλους, αλλά και τι έγινε; Είναι αυτό κάτι παραπάνω από κοινό κουτσομπολιό; Τι πετυχαίνετε εκτός από το να τον εκθέσετε και γιατί αυτό χρειάζεται να συμβεί; Από τη μια αν αυτός ο άνθρωπος είναι χρήστης μόνο κακό του κάνει η έκθεση, από την άλλη το αν είναι έμπορος θα το κρίνει η δικαιοσύνη εν καιρώ και όχι τα ΜΜΕ ή τα blogs και εφόσον δεν έχει καταδικαστεί ακόμα έχει δικαίωμα να διατηρεί την ανωνυμία του όπως κάθε πολίτης.

Μέτρο της ανθρωπιάς είναι πρωτίστως το πως λειτουργούν οι φυλακές, όλα τα άλλα (υγεία, παιδεία κλπ.) είναι δευτερεύοντα. Κοινώς, το πόσο δημοκρατική είναι μια κοινωνία και το πόσο σέβεται την ανθρώπινη ύπαρξη φαίνεται από το πώς φέρεται στους κρατουμένους της και στην προκειμένη περίπτωση είναι παραπάνω από προφανές ότι κάποιοι κάποιοι ζείτε στον Μεσαίωνα. Δεν έχετε στοιχειωδώς γνώση άλλα ούτε και αίσθηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που όλοι έχουν και πρέπει να έχουν, ακόμα και οι έμποροι ναρκωτικών.

Κάποιοι μέσα από τα blogs ζητούν δημοσίευση του ονόματος από τις αρχές ή τελικά το δημοσιεύουν οι ίδιοι. Κάποιοι άλλοι σε comments θα ζητήσουν παραδειγματικές τιμωρίες κι άλλα απαράδεκτα.

Ξέρω, δεν φταίτε εσείς, φταίει η κοινωνία της Espresso, της Τατιάνας, του κουτσομπολιού και της τηλεοπτικής ονείρωξης… της κλειδαρότρυπας που ικανοποιεί τα ανικανοποίητα, ηδονοβλεπτικά, μικροαστικά άγχη σας και γεμίζει τη ζωή που δεν έχετε. Ίσως θα ήταν καλύτερα να έχετε τα άντερα να γίνετε κι εσείς ναρκομανείς γιατί τουλάχιστον αυτό που κάνουν αυτοί, όταν δεν κλέβουν για να πάρουν τη δόση τους, αφορά τους εαυτούς τους και μόνο και την προσωπική τους ψεύτικη ικανοποίηση. Αντίθετα με αυτούς κάποιοι άλλοι, περιφέρεστε έγκαυλοι και επίσης ανικανοποίητοι με μοναδικό στόχο να πείτε σε όλους τους υπόλοιπους πως γαμάει και τι κάνει ο Α, ο Β, ο Γιάννης, η Μαρία, ο Χάρης, ο Μουράτ, ο Γιωργάκης, ο κοντός, ο ψηλός κι ο Χατζηπετρής.

Αγαπητά ετερόφωτα, αυτό είναι χειρότερο από την «παραμύθα». Στην γαμημένη κοινωνία του light, σας κυβερνάει ο φασισμός τον αδαών… Όλα όμως έχουν και τα όρια τους! Μια ερώτηση μόνο θα κάνω. Αν συνέβαινε στο παιδί σας αυτό θα κάνατε το ίδιο ή θα επιχειρούσατε να το προστατεύσετε από τη δημοσιότητα και να διασφαλίσετε ότι θα έχει μια δίκαιη δίκη; Η παραπάνω σκέψη πρέπει να είναι αυτόματη και εγγενής σε κάθε πράξη μας αν θέλουμε να λεγόμαστε άνθρωποι. Άνθρωπος είναι αυτός που μπορεί, ανα πάσα στιγμή, να βάλει τον εαυτό του στη θέση του άλλου και να δομεί τις αποφάσεις και τις πράξεις του σύμφωνα με αυτό.

Διαβάστε από Foucault το «Επιτήρηση και Τιμωρία, η Γέννηση της φυλακής», καλό θα σας κάνει…

57 Σχόλια

  1. Αστεία αστεία το «Parental advisory» που έβαλα στο banner κολλάει πολύ με αυτό το post…


  2. Ίσως τελικά και η blogoσφαιρα να είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας… ότι συμβαίνει στο έξω κόσμο να επαναλαμβάνεται σ΄ αυτήν…
    Προσωπικά Θέλω να πιστεύω ότι αυτό ισχύει για ένα μόνο μέρος της, απλά αυτοί «φωνάζουν» δυνατά.


  3. Καλά τα λες εσύ…. αλλά ακούει κανείς από αυτούς?


  4. @Pasta, είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας και γι’αυτό με ενοχλεί αυτό που συμβαίνει. Η Blogόσφαιρα δεν είναι και δεν πρέπει να είναι ένα κλειστό αυτοαναφορικό σύστημα και προφανώς πρέπει να υπάρχει πολυφωνία και δικαίωμα στην διαφορά. Αυτό όμως δεν σημαίνει αυτόματα και δημοκρατία καθώς η ελευθερία του λόγου προυποθέτει έναν κώδικα ο οποίος αφορά κάτι παραπάνω από την επικοινωνία, ίσως την «ηθική» τάξη, αν υπάρχει κάτι τέτοιο.

    @Τάσος, με ακουεί κανεις; μπα!


  5. Νευριάζω… πάνω που είχα χαλαρώσει λίγο και ήθελα να το πάω πιο ήρεμα και να κάνω πιο γιορτινό το κλίμα στο blog. Ανέβασα και νέο banner για να αλλάξει το mood αλλά δεν… Φτού!


  6. Ποιος διαφωνεί πως και εδώ μέσα είναι μια μικρή κοινωνία…η οποία (για μένα) έχει ΠΟΛΛΑ περισσότερα ψέματα από ότι η έξω…


  7. Μάνο μάλλον κανείς λογικός δεν διαφωνεί!


  8. Όπως ο τρόπος δεν αλλάζει τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος τους τρόπους του, έτσι και το μέσο έκφρασης δε μπορεί να αλλάξει αυτόν που το χρησιμοποιεί για να εκφραστεί. Κάπου το ξεχάσαμε μάλλον αυτό και πιστέψαμε ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο.

    Αλλάζει ο πολιτικός επειδή γράφει σε blog; Αλλάζει ο κακομοίρης που ζει τη ζωή του μέσω της Τατιάνας και της άλλης επειδή γράφει σε blog; Αλλάζει ο κάφρος οπαδός ποδοσφαίρου επειδή γράφει σε blog; Αλλάζει μια ολόκληρη κοινωνία επειδή τα μέλη της είναι…bloggers;


  9. Κανένας δεν αλλάζει, αυτό όμως στο οποίο αναφέρομαι και είναι αφορμή για το ποστ είναι μια κατάσταση που φτάνει προκλητικά στο επίπεδο να καταπατά την ανθρώπινη ύπαρξη και να απειλεί ανθρώπινα δικαιώματα.


  10. «περιφέρεστε έγκαυλοι και επίσης ανικανοποίητοι με μοναδικό στόχο να πείτε σε όλους τους υπόλοιπους πως γαμάει και τι κάνει ο Α, ο Β…»

    Χώσε, χώσε…


  11. Με πρόλαβες Χάρη, η λίστα με τα δημοφιλή ποστ της WP ήταν χθές θλιβερά κίτρινη.

    😦


  12. Απλά Χάρη ο τίτλος σου μαρτυρά μια «απογοήτευση» από τη μπλογκόσφαιρα, λες και περίμενες κάτι διαφορετικό δηλαδή…

    (Ντόμινο, με τον Donkey έχεις κάποια σχέση; Είμαι φανατικός, γι’αυτό ρωτάω)


  13. @Domino, το έγκαυλοι είναι του Εμπειρίκου! Χώνω χώνω! 😉

    @Indictos, έτσι ακριβώς και μου έρχεται απλά να μπαίνω σε τέτοιου είδους Blog και να κράζω, η επέλαση των βαρβάρων…

    @SebKom, Όντως έτσι είναι και είσαι απόλυτα σωστός, μάλλον δεν έπρεπε να περιμένω τίποτα καλύτερο!


  14. Παρακολούθησα απόψε τα βραδυνά τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων – Κάποιοι φωνάζανε για επιβολή θανατικής ποινής στους εμπόρους ναρκωτικών (!). Άλλοι (ηθοποιοί επίσης αλλά προφανώς πιο σοκαρισμένοι) για σκληρή παραδειγματική τιμωρία του σχεδόν συλληφθέντα. Ένα θέμα είναι, σύμφωνα με άλλους, τι συμβαίνει αν είσαι χρήστης και δεν έχεις τις άκρες ή τους πόρους να προσλάβεις μεγαλοδικηγόρο ώστε να γλιτώσεις κρατητήρια κλπ. (έχουμε λίγο περίεργη πολιτική γενικά γύρω από τα ναρκωτικά, είναι αλήθεια).
    Στα blogs τώρα, το σχόλιο «Ποιοοοος;; Πείτε πια και με έφαγε η περιέργεια!! babis πού είσαι;
    # posted by Anonymous : 2:29 πμ » από κάποιο δενέχει σημασίαblog (αν θέλεις crazyharis ανεβάζω το link)απαντάει σε πολλές ανησυχίες.
    Άλλη είδηση, στο εγκληματολογικό ρεπορτάζ επίσης, ήταν η πρόταση στείρωσης των παιδόφιλων από έναν βουλευτή μας. (Αν κατάλαβα καλά τις στειρώσεις θα κάνει γιατρός, την πρόταση κατέβασε ο βουλευτής). Με τη λογική βέβαια πως είναι πολύ σκληρή ως πράξη η παιδοφιλία (ενώ ο regular βιασμός είναι κάτι το πιο αποδεκτό μάλλον).
    Έχει πλάκα (κακόγουστη) όλος αυτός ο παροξυσμός κάθε φορά που ανακαλύπτουμε οτι η Γη είναι στρόγγυλη και οτι καπιανού βρωμάνε τα πόδια μας.
    Βαρέθηκα πια.


  15. Designbitch, δώσε το λινκ αν θες αν και δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό, μάλλον αυτονόητο μου φαίνεται ότι κάποιους του τρώει η περιέργεια. Άλλωστε το Κολοσσαίο πάντα μάζευε κόσμο.

    Αυτό που με ενδιαφέρει όμως περισσότερο είναι να ξέρω ποιός καραγκιόζης βουλευτής έκανε αυτή τη δήλωση. Αυτό δεν είναι κουτσομπολιό, αφορά τα κοινά της χώρας και κάτι που λέχθηκε δημόσια και με πρόθεση να μην παραμείνει ανώνυμο, αυτός ο άνθρωπος είναι πολιτικός και έχει επιλέξει να κρίνεται δημόσια για τις απόψεις του.


  16. Α, και 2η είδηση σε κάποια δελτία (οχι, το star την είχε 4η ή κάτι τέτοιο) ήταν ο φοβερός και τρομερός οργασμικά ενδιαφέρων πόλεμος «έμο» εναντίον «τρέντι». Οι ουσιαστικές ειδήσεις για το ασφαλιστικό (οι πρώτες επίσημες εξαγγελίες της Υπέροχης Κυβέρνησης) κράτησαν περίπου 1′ χωρίς πολλά-πολλά. Το νόημα; Η TV (ακόμα θεωρώ οτι τα blogs παίρνουν θεματολογία και μεταφέρουν απόψεις από αυτήν) καθημερινά παίζει μπάντζο με το μυαλό της «κοινής» γνώμης.
    Το κόβω εδώ γιατί καταχράστηκα το χώρο σου και γιατί απλά γίνεται εκτονωτικά γκρινιάρικη η συζήτηση – και δεν πρέπει να αναλώσουμε την ενέργειά μας έτσι.


  17. α. Το blog δεν το δίνω με την άδειά σου (σιγά την ατάκα που έχει και πνευματικά δικαιώματα).
    β. Ο πολιτικός – ή μάλλον ο βουλευτής ΜΑΣ είναι βέβαια ο Θάνος Πλευρής του ΛΑ.Ο.Σ. . Φυσικά ο Καρατζαφέρης έσπευσε να μαζέψει τα ασυμμάζευτα λέγοντας πως απορρίπτει ο ίδιος την πρόταση.


  18. Μπράβο βρε Χάρη – από χθες έχω εκνευριστεί μ’ αυτή την ιστορία..
    Και ναι: εδώ μέσα, θέλουμε δεν θέλουμε, είμαστε ότι κι έξω – και μερικοί, με το άλλοθι της «ανωνυμίας», είναι χειρότεροι…

    (τα νεύρα μου)


  19. Designbitch, ο χώρος είναι δωρεάν οπότε μπορείς και εσύ και όλοι να κάνετε κατάχρηση ελεύθερα ειδικά όταν υπάρχουν τέτοια ζητήματα και τα σχόλια βοηθούν στην παραγωγή ουσιαστικού διαλόγου. Δεν είναι Warhol-ικό το blog οπότε αναλογεί σε όλους απεριόριστος χώρος! 😉

    α. Οκ, άλλωστε δεν έχει και πολύ σημασία, ζώα υπάρχουν πολλά και το ξέρουμε ακόμα και αν δεν γνωρίζουμε από που προέρχονται ακριβώς.

    β. Ωραία, καλό είναι που ειπώθηκε αυτό δημόσια για να ξέρει ο μισός Ελληνικός με τι κριτίρια ψηφίζει εδώ και χρόνια ο άλλος μισός… Ίσως τώρα είναι ευκαιρία να καταλάβει ένα κομμάτι της αριστεράς στην Ελλάδα ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα τους θα έπρεπε να είναι περισσότερο η άνοδος της ακροδεξιάς και η απώλεια των αυτονόητων της δημοκρατίας και λιγότερο τα ποσοστά των «μεγάλων κομμάτων» και της υπόλοιπης αριστεράς. Αυτοί που μιλούν για λαϊκή κυριαρχία ίσως πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι άνθρωποι σαν τον Πλεύρη ψηφίζονται από αυτά τα κοινωνικά στρώματα που οι ίδιοι υπερασπίζονται και θέλουν να εκπροσωπούν και πολύ λιγότερο από την αστική τάξη (και σιγά την αστική τάξη που υπάρχει στην Ελλάδα, όλοι μικρομεσαίοι είμαστε).


  20. @Νατασσάκι, νομίζω σοβαρά πλέον ότι κάποιοι πρέπει να αρχίσουν να τρώνε μηνύσεις και αναφέρομαι πολύ λιγότερο στα blogs και πολύ περισσότερο στα ΜΜΕ τύπου Espresso. Τόσο καιρό στην Ολλανδία έχv βρει την υγειά μου γιατί δεν έχω επαφή με αυτά τα πράγματα αλλά τώρα εμφανίζονται και σε μορφή blog. Πάντως το blog «κουτσομπόλα» το οποίο γράφει τραγικά πράγματα με απαράδεκτο τρόπο δεν έχει contact_me, δεν έχει e-mail και δεν απαντά σε comments. Αυτό είναι οκ αλλά από την στιγμή που θίγει ανώνυμα ανθρώπους με όνομα και επίθετο είναι μεμπτό. Ίσως πρέπει να κάποια στιγμή εμείς οι υπόλοιποι να αρχίσουμε να καταγγέλουμε τέτοια περιστατικά στην wordpress.


  21. Τρελλογελαδιάρη εισαι μαστορας, καλά λεω γώ… Φχαριστηθηκα κείμενο, πολύ καλό, πολύ καλό, ειδικά τα «γκάζια» σου ακούγονται! Προσωπικά όλο αυτο μου θυμίζει τον μπασκετμπολίστα που βάζει 3ποντο στο τελευταίο δευτερόλεπτο και η Εθνική προκρίνεται μέσα σε πανυγήρια, ενώ την επόμενη χάνει ένα τρίποντο και ξαφνικά είναι ο «άχρηστος», ο ανίκανος, και τα δορυφοράκια ή αν θες τα παρασιτάκια ακονίζουν μαχαίρια και ότι άλλο σουβλερό είναι πρόχειρο, απαιτώντας φυσικά στην εργασία τους τα δικά τους λάθη να γίνονται κατανοητά και να συγχωρούνται. Ο αναμάρτητος λοιπόν ας ρίξει μια πέτρα ψηλά, ας κάτσει κ από κάτω να την φάει στην καρκάλα, και μετά ξανασυζητάμε (μόνο αν γίνεται μετά τις 5 διοτι πριν έχει Τατιάννα)! Προχώρα, πάντα τέτοια, καλό βράδι


  22. allαξες νοτα χχ τι σου συνβει)


  23. Είναι βαθυτατα θλιβερο αυτο που συμβαινει πραγματι Χαρη.Ομως σκεψου οτι επειδη η blogoσφαιρα ειναι η συντομογραφια της κοινωνιας μας δυστυχως θα ειχαμε και αυτο το θλιβερο φαινομενο και εδω… Αναρωτιεμαι εαν ολο αυτο εχει καποια αξια που το κανουν… Εξαιρετο ποστ και by the way καλα εκανες και το αναφερες…


  24. εγώ πάλι Χαρούλη θα διαφωνήσω λιγουλάκι μαζί σου. Στο θέμα των εμπόρων ναρκωτικών (και των παιδεραστών και των κανιβάλλων που δεν ανέφερες). Αυτούς δεν τους θεωρώ ανθρώπους και για αυτό δεν τους αναγνωρίζω και δικαιώματα…


  25. Για όλα τα υπόλοιπα φυσικά κι έχεις δίκιο 🙂


  26. Και κατόπιν ωρίμου σκέψεως χώστα κι άλλο… Είδα το μπλογκ της κουτσομπόλας και σοκαρίστηκα… Μα υπάρχουν τέτοια άτομα???


  27. Λοιπόν, εγώ στο blog της κουτσομπόλας δεν είχα μπει, ούτε από περιέργεια, δεν της χαραμίζω ούτε κλικ. Αλλά μετά τη συζήτηση εδώ, το έκανα, να δω τι είναι..
    Σοβαρά, σκέφτηκα να το καταγγείλω στη WP – και σοβαρά, θεωρώ ότι έχουμε κι όλοι εμείς ευθύνη, που «ανεχόμαστε» κάτι τέτοιο.Και το διαβάζουμε κιόλας, και το κάνουμε και πρώτο στις λίστες.

    Στ’ αλήθεια στενοχωριέμαι: Βλέπω άρθρα αξιόλογα, σοβαρά, με σκέψεις και προβληματισμούς, ή αστεία, ευχάριστα και χαρούμενα – και δεν έχουν τα «κλικ» των «κίτρινων» blog.


  28. Χάρη καλησπέρα, ΠΟΛΥ καλό ποστ, δυστυχώς διάβασα μόνο το ίδιο το ποστ και όχι τα σχόλια γιατί φεύγω και βιάζομαι. Ενα μόνο θα πω:

    – Μία κατινιά interactive, ισούται με κατινιά εις την νιοστή δύναμη (όπου ν = αριθμός των συμμετασχλόντων.

    Το έχει πει και άλλοτε, το ξαναλέω. Ετοιμαστείτε για την εποχή των Ιντερνετοδικείων (μετά τα Τηλεδικεία). Οι πρώτες τέτοιου είδους interactive hyper-Κατινιές έκαναν την εμφάνισή τους. Εντόπισες ΑΚΟΜΗ μία. Συγχαίρω!


  29. […] συνετό) καινούργιο ποστ διαμαρτυρίας του HarisHeiz, “Ελληνική Blogόσφαιρα, όπως λέμε Κολοσσαίο“, είναι εκείνο που έδωσε τον μισό τίτλο. Το κείμενο […]


  30. Καλησπέρα!

    Διάβαζα πρόσφατα το «la maison du juif». Ο Hillel έγραφε λοιπόν, πως όταν ιδρύετο η πόλη του Τελ Αβία στην αρχή του 20ου αίωνα, οι αρχές καλοδέχονταν ανάμεσα στους άλλους τις πόρνες και τους ζητιάνους, αφού ούτως ή άλλως δεν μπορεί να υπάρξει μια πόλη χωρίς αυτούς.
    Το ίδιο κατ΄ αναλογία συμβαίνει σε κάθε χώρο και σε κάθε «μικρόκοσμο» ανά τους αιώνες. Μπορείς να δεις στο ίδιο περιοδικό σε διπλανές σελίδες τις φωτογραφίες του Θεοδωράκη και του Κάτμαν. Στο περίπτερο να δεις κρεμασμένη μια ροζ λαχανοφυλλάδα πλάι στην Καθημερινή ή στο Βήμα. Στην τηλεόραση την Πάνια να βγαίνει την ίδια ώρα με τον Γεωργουσόπουλο.
    Έτσι λοιπόν, η Μπλογκόσφαιρα θα ήταν ΑΝΤΙΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟ να έχει μόνο Θεοδωράκη, Γεωργουσόπουλο και Καστοριάδη και όχι και τον Βας – Βας – Παρασκευάς! Πάλι καλά νας λες που η δοσολογία των δύο αντίθετων μερών είναι στο διαδίκτυο πολύ καλύτερη από αυτές που συνθέτουν τα μίγματα στον συνδικαλισμό, στο ιατρικό κλάδο, στο στρατό, στο ποδόσφαιρο, στα κανάλια… Όπως θα έλεγε και ο Marc Hillel, αρκεί οι πόρνες να μην ξεπερνούν τους «σπιτονυκοκυραίους» όπως τους αποκαλούσε. Ή όπως θα έλεγε ένας άλλος, όχι σημίτης, αλλά ο… Σημίτης -«Αυτή είναι η Ελλάδα»!
    Παρόλα αυτά καταλαβαίνω της οργή σου, ίσως είναι πιο «υγιής» από την κυνική παραδοχή του Σημίτη. Keep on… «χώνειν»!

    @ νατασσάκι,
    δεν χρειάζεται να στενοχωριέσαι που βλέπεις «…άρθρα αξιόλογα, σοβαρά, με σκέψεις και προβληματισμούς, ή αστεία, ευχάριστα και χαρούμενα – και δεν έχουν τα “κλικ” των “κίτρινων” blog…». Η ποιότητα δεν συμβαδίζει με τα κλικ όπως και στην tv δεν συμβαδίζει με τις μετρήσεις της AGB.


  31. Καλημέρα παιδιά, φυσικά συμφωνώ με όσα είπε και ο φίλος Ζάλμοξης, ιδιαίτερα με την τελευταία του παράγραφο (προς νατασσάκι) που συνοψίζει και όσα ήθελα να πω εγώ, με το ποστ που έβαλε το trackback.

    Δηλαδή, εντελώς προσωρινά (επειδή είμαστε λίγοι και καλοί εμείς οι μπλόγκερ), οι μετρήσεις δημοτικότητας _ακόμη_ έχουν κάποια αξία, η οποία όμως συνεχώς θα γίνεται ολοένα και πιο αξιόπιστη, καθώς ιδρύονται νέα δημοφιλή μπλογκ που περιέχουν τα κουτσομπολίστικα (και άλλα αρνητικά) χαρακτηριστικά που καταδίκασε ο Χάρης.

    Οι κυνηγοί των υψηλών hits βέβαια ήδη υπάρχουν, και είναι αρκετοί. Το διαζύγιο μεταξύ δημοτικότητας και ποιότητας έχει ήδη δρομολογηθεί, είναι θέμα χρόνου να γίνει και τυπικά η συμβολαιογραφική πράξη αυτού του διαζυγίου και στο Δημαρχείο, από την προεδρεύουσα… Σοφή Αγελάδα. Προς το παρόν οι τρελλές αγελάδες έχουν γεννήσει κάτι… μοσχαράκια, μα ΚΑΑΑΤΙ μοσχαράκια….
    🙂


  32. Υ.Γ.
    oops!!! η Τρελλή Αγελάδα με έκανε να μπερδέψω τα λόγια μου. Αντικαταστείστε «αξιόπιστη» με «ΑΝαξιόπιστη» στη 2η παράγραφό μου:
    «Δηλαδή, εντελώς προσωρινά (επειδή είμαστε λίγοι και καλοί εμείς οι μπλόγκερ), οι μετρήσεις δημοτικότητας _ακόμη_ έχουν κάποια αξία, η οποία όμως συνεχώς θα γίνεται ολοένα και πιο αναξιόπιστη…»

    (μουουουουου…..)


  33. @Ιασούν, Θενκς ρε φίλε!

    @λιλι, ήμουν ήρεμος και ξαφνικά έχω νεύρα με αυτά που βλέπω!

    @Donald, καλέ μου φίλε δυστυχώς δεν έχει καμία αξία και κανένα λόγο να κάνουν αυτό που κάνουν, κι αυτό είναι το χειρότερο!

    @Daisy, θέτεις ένα μεγάλο θέμα, σε κατανοώ αλλά δεν συμφωνώ κι αυτό γιατί το τι είναι εμπόριο είναι αδύνατο να οριστεί σαφώς, εξαρτάται πάντα από ένα ευρύτερο πλαίσιο. Για παράδειγμα, στην Ολλανδία οι έμποροι είναι νόμιμοι και είναι φυσιολογικοί άνθρωποι με παιδιά και συχνά πολύ υγιείς οικογένειες. Επίσης σε πλαίσια όπως αυτό της Βραζιλίας ή της Κολομβίας οι έμποροι (συχνά μικρά παιδιά) γίνονται έμποροι επειδή δεν μπορούν να είναι κάτι άλλο, επειδή έχουν αναγκη από δουλειά. Η εργασία είναι ανθρώπινο δικαίωμα και αυτό είναι κάτι που στερούνται μέσα στο κοινωνικό πλαίσιο που ζουν. Θέλω να πω λοιπόν ότι σε κάποιες περιπτώσεις οι έμποροι γίνονται έμποροι ακριβώς επειδή είναι άνθρωποι και έχουν ανθρώπινες ανάγκες να καλύψουν. Άλλες φορές βέβαια γίνονται επειδή δεν αποδέχονται αυτό που λέμε «κοινωνικό συμβόλαιο» ή απλά επειδή εφόσον υπάρχει ζήτηση υπάρχει και προσφορά. Σε κάθε περίπτωση όμως, έτσι όπως το θέτεις μοιαζει να θεωρείς ότι κάποιος πέφτει στα ναρκωτικά απλά επειδή τα πουλάει ο έμπορος, αυτό όμως είναι μόνο η μισή αλήθεια και μάλλον ο τελευταίος κρίκος στην αλυσσίδα των γεγονότων που κάνουν κάποιον να γίνει ναρκομανής. Πριν φτάσει κάποιος να πάρει ναρκωτικά έχουν προηγηθεί πολλά βήματα που είναι ανεξάρτητα από τον έμπορο και συνδέονται με την κοινωνία. Προσωπικά θεωρώ ότι οι άνθρωποι πέφτουν στα ναρκωτικά επειδή πιο πριν η κοινωνία, όχι μόνο έχει αποτύχει να τους αποτρέψει να το κάνουν, αλλά έτσι όπως είναι δομημένη συχνά τους εξωθεί προς αυτήν την κατεύθυνση. Δεν αθωώνω τον έμπορο, αλλά καταδεικνύω το κοινωνικό πλαίσιο ως συνυπεύθυνο. Φυσικά αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα και είναι πάρα πολύ καλό που το άνοιξες, ίσως κάποια στιγμή να ανεβάσω ένα ολόκληρο ποστ, φαντάζομαι από την έκταση της απάντησης μου καταλαβαίνεις πόσο πολύ σημαντικό το θεωρώ. 🙂 Επίσης, μια πολύ καλή ταινία που θα σου πρότεινα να δεις και είναι κάπως σχετική με το ζήτημα είναι το «Εξπρές του Μεσονυχτίου». Πάρε και τον Donald να την δείτε μαζί! 😉 Η κουτσομπόλα θα φάει τρελό κράξιμο κι όχι μόνο από εμένα, να είσαι σίγουρη! 🙂


  34. @Νατασσάκι, Η δημοσιότητα που αποκτούν αυτά τα blogs σε μια νύχτα είναι ένα τραγικό θέμα γιατί είναι ένα δείγμα των ενδιαφερόντων του μέσου νεοέλληνα. Αλλά αυτό που είναι το χειρότερο, εκτός από την ποιότητα της είδησης, είναι ότι περίπου σιωπηλά οι περισσότεροι επικυρώνουν με την συμμετοχή τους, αυτό που συμβαίνει και είναι αντιδημοκρατικό και απάνθρωπο. Αυτό γίνεται ακόμα πιο τραγικό αν σκεφτούμε ότι μοναδικό κίνητρο γι’αυτό είναι η ικανοποίηση μιας μαλακισμένης και αρρωστημένης περιέργειας και τίποτα παραπάνω!


  35. @Zalmoxis, δυστυχώς για εμάς ο Σημίτης δεν είχε άδικο, κάθε άλλο… «Αυτή είναι η Ελλάδα» και επειδή υπάρχει το ελαφρυντικό ότι «παντού στον κόσμο οι άνθρωποι έτσι είναι», το «Αυτή είναι η Ελλάδα» είναι ακόμα πιο βαρύ. Η Ελλάδα ήταν πάντα το άλλο, το έτερο και όχι το αυτό ή το αυτονόητο. Η Ελλάδα λόγω, ιστορικής διαδρομής, πρέπει να είναι η χώρα της συνθετικής αμφισβήτησης και όχι της αυτονόητης αποδοχής και της αυτόματης υποταγής. Το πρόβλημα μας δεν είναι ότι υπάρχει ο Κατέλης αλλά το ότι πλέον υπάρχει μόνο αυτός και παίζει μόνος του χωρίς αντίπαλο, ακριβώς όπως και η κουτσομπόλα! Έχει μείνει μόνο ο Μικης, υπάρχει κάτι νέο; Υπάρχει καλλιτεχνική, φιλοσοφική, λογοτεχνική, επιστημονική, πολιτισμική παραγωγή σε αυτή τη χώρα σήμερα; Ακόμα χειρότερα, υπάρχει καινοτομία σε αυτή τη χώρα; Μόνο Trash υπάρχει και κάποιοι που κατεβάζουν πίνακες και συλλαμβάνουν καλλιτέχνες…


  36. @ harisheiz,

    «…η Ελλάδα, λόγω ιστορικής διαδρομής, πρέπει να είναι η χώρα της συνθετικής αμφισβήτησης και όχι της αυτονόητης αποδοχής και της αυτόματης υποταγής…».

    Δεν είναι η Ελλάδα… Ήταν κάποτε κάποιοι Έλληνες και συνεχίζουν να είναι σήμερα κάποιοι ελάχιστοι Έλληνες και -κυρίως- πολλοί ελληνιστές (εκτός Ελλάδος). Είναι ζήτημα παιδείας και όχι τόπου και στοιχείων δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.
    Ο Κατέλης έχει νικήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό σ΄ αυτή τη χώρα, η οποία, για να παραφράσουμε τους Τζέθρο Ταλλ, είναι πια μια πολύ ξεμωραμένη γριά για νάρθει στα συγκαλά της και μια πολύ ανώριμη μπίμπο για να σοβαρευτεί… Κοινώς, είναι μια τελειωμένη υπόθεση. Ως εκ τούτου, αυτός ο trash περίγυρος θα συνεχίσει με τους κανόνες αυτούς που παίζεται το παιχνίδι, να… είναι ο κανόνας! Οι υπόλοιποι; δεν αποκλείω μέχρι και να γίνουν ξαφνικά πιστοί χριστιανοί και να λένε κάθε βράδυ στην προσευχή τους, «‘φχαριστώ Θεέ που δε με κατάντησες και ‘μένα έτσι»!


  37. @Omadeon, Γιώργο σε ευχαριστώ, σε άφησα τελευταίο but not least! Επίτηδες το έκανα! 😉 Στο πρώτο σου comment, ανοίγεις ένα πολύ σημαντικό ζήτημα που αφορά τα Blogs και είναι το έυρος της μετάδοσης της πληροφορίας αλλά και η δυνατότητα διάδρασης με αυτήν. Μέχρι τώρα η Espresso και η κάθε κωλοφυλλάδα τέτοιου τύπου λειτουργούσε μονόδρομα και αυτό που ίσχυε ήταν το ζεύγος Πηγή -> Αναγνώστης γεγονός που λειτουργούσε αποτρεπτικά στην δημιουργία πυκνωτών που πολλαπλασιαζούν την πληροφορία και την αναμεταδίδουν. Σήμερα όμως τα blogs μοιάζουν να έχουν αναλάβει αυτόν τον ρόλο που φυσικά δεν είναι a priori αρνητικός αλλά αυτό που συμβαίνει έιναι ότι μαζί με τον πολλαπλασιασμό της χρήσιμης πληροφορίας συμβαίνει και ο πολλαπλασιασμός του λάθους ή της παραπληροφορίας. Αυτό που μπορεί να σώσει την κατάσταση είναι μόνο η συνειδητή αξιολόγηση της εγκυρότητας της πηγής.

    Ένα άλλο πρόβλημα είναι όταν η διάδραση καθιστά εμφανείς και πολλαπλασιάζει κάποιες τραγικές απόψεις (κυρίως με την μορφή comment) οι οποίες υπό άλλες συνθήκες δεν θα εκφράζονταν ή δεν θα έπερναν τέτοιο έυρος. Ειναι κυρίως σχόλια τύπου «ναι ναι, να τον γαμήσουν τον Σεργιανόπουλο» που ενεργοποιούν μια ηλίθια νομιμοποίηση μέσα από αυτόν τον πολλαπλασιασμό που αναφέρω παραπάνω καθώς στο spreading της πληροφορίας δεν παίζει ρόλο η ποιότητα της και η αξιολόγηση της ποιότητας γίνεται εσφαλμένα και μόνο ποσοτικά (πόσα hits). Για παράδειγμα,το google δεν σε ανεβάζει ψηλά στην λίστα του σύμφωνα με ποιοτικά κριτίρια (εγκυρότητα, αξιοπιστία) αλλά με ποσοτικοποίηση κάποιον χαρακτηριστικών. Κοινώς είναι πολύ εύκολο κάποιος να παραχαράξει την πραγματικότητα αρκεί να βρει τον αλγόριθμο που θα τον βγάζει πρωτο στο google. Από εκεί και πέρα ότι γράψεις νομιμοποιείται σχεδόν αυτόματα ως το «πρώτο στη λίστα»!


  38. @Zalmoxis, «Δεν είναι η Ελλάδα… Ήταν κάποτε κάποιοι Έλληνες «… το είπες καλύτερα από εμένα φίλε μου. Έτσι ακριβώς είναι.


  39. Παιδιά χαίρομαι με τη συζήτηση και τα τελευταία σχόλια του Χάρη, κλπ. (μόλις επέστρεωα σπίτι).

    Ιδιαίτερα συμφωνώ με την ανάλυση του Χάρη για τον τρόπο που τα σχόλια πολλαπλασιάζονται, λειτουργώντας σαν ενισχυτές πληροφορίας. Αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι, φυσικά. Π.χ. σε αυτό εδώ το μπλογκ, υπάρχει νομίζω μία θετική συλλογική συνείδηση, αφού -όπως βλέπετε- ακόμη κι εγώ που είμαι… σεσημασμένος πολυλογάς (χεχε) εδώ πέρα τείνω να μιλάω λιγότερο, περιεκτικότερα και πιο αστεία μαζί, συντονιζόμενος θετικά μαζί σας. Η διαδραστικότητα λειτουργεί λοιπόν ΚΑΙ θετικά μερικές φορές σαν ενισχυτής των κύριων χαρακτηριστικών της ομαδικής επικοινωνίας. Φυσικά το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει, η διαδραστικότητα π.χ. σε μία τηλεοπτική εκπομπή που διασύρει κάποιον άνθρωπο ισοδυναμεί με ενίσχυση του διασυρμού, που μετατρέπεται σε ένα είδος επικοινωνιακού ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΥ.

    Δηλαδή, ΠΑΛΙ καλά που δεν φτάσαμε ακόμη στην κατάντια, να σέρνουν κάποιον κατηγορούμενο (χωρίς δίκη) όχι μόνο σε οθόνες αλλά και σε interactive video-conference, όπου ο κάθε τραμπούκος, αγανακτισμένος πολίτης κλπ. θα μπορεί να τον… βρίζει μαζί με χιλιάδες άλλους, σε ζωντανή μετάδοση (και κάποιοι «φιλελεύθεροι» να λένε «δώστε στο λαό ελευθερία να εκφραστεί»)… εφιαλτικό σενάριο για Ταινία Science Fiction, νομίζω.

    Αλλά αυτή τη στιγμή η… ξετσίπωτη αγελάδα με κοιτάει πονηρά και κάνει «μουουουουου, θα γίνω κι εγώ πολυλογουουουου»…. (και με συντονίζει μαζί σας)! 🙂


  40. Το post αυτό κατέληξε να είναι πολύ δημοφιλές και έγινε δέκτης αρκετών comment. Ειλικρινά χαίρομαι γι’αυτό, όχι γιατί μου δίνει τράφικ, αλλά γιατί σημαίνει ότι δεν είναι λίγοι αυτοί που ενοχλούνται και θέλουν τα πράγματα να είναι κάπως αλλιώς. Είναι πάρα πολλά τα θέματα που πρέπει να λυθούν τόσο μέσα στις κοινωνίες μας και τις δομές τους όσο και στις virtual προεκτάσεις αυτών. Ένα λάθος στο οποίο δεν πρέπει να υποπέσουμε είναι να θεωρήσουμε την Blogόσφαιρα απλώς ως πεδίο έκφρασης της κοινωνίας με τρόπο μονόδρομο γιατί δεν αποτελεί μόνο ένα αναπαραστατικό πεδίο που απλά αναρτά απόψεις που διαμορφώνονται έξω από αυτήν. Είναι και μελλοντικά θα γίνει ακόμα περισσότερο «νοητικό» μέσο και οι απόψεις, ενδεχομένως και τα γεγονότα που τις τροφοδοτούν, θα συντίθενται μέσα σε αυτήν. Πρέπει από νωρίς να καταλάβουμε τους κινδύνους αλλά και τις δυνατότητες που υπάρχουν και να μάθουμε να σκεπτόμαστε και να αξιολογούμε με νέους τρόπους, συχνά πολύ διαφορετικούς από τους παλιούς. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να αναθεωρήσουμε συχνά ακόμα και τους ορισμούς που δίνουμε σε κάποια πράγματα. Πρέπει να είμαστε λιγότερο δομιστές και περισσότερο αποδομιστές, να αποσυνθέτουμε περισσότερο, να κατανοούμε και τελικά να συνθέτουμε λιγότερο και πιο προσεκτικά. Σε κάθε περίπτωση η blogόσφαιρα πρέπει να έιναι ανθρωποκεντρική και αυτό που είπα θα το ξαναγράψω για να εντυπωθεί η σημασία του.

    Άνθρωπος είναι αυτός που μπορεί, ανα πάσα στιγμή, να βάλει τον εαυτό του στη θέση του άλλου και να δομεί τις αποφάσεις και τις πράξεις του σύμφωνα με αυτό.

    Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή.


  41. @Omadeon, εδώ μίλα όσο θες!!! 😉 Συμφωνώ απόλυτα!


  42. Αν κάποτε βαρεθώ αυτό το blog θα κάνω ένα άλλο και θα γράφω «κοινωνιολογική θεωρία διαδικτύου»! Πλάκα κάνω, θα με ενδιέφερε αλλά αυτό είναι δουλειά για κοινωνιολόγους κι εγώ δεν είμαι!


  43. @Χάρη εύκολα σε βλέπω σε μερικά χρόνια με… δεύτερο ντοκτορά επικοινωνιολογίας (μετά την Αναρχιτεκτονική).
    🙂
    Επειδή μου ενθάρρυνες να μιλήσω (κι όπως λέει γνωστή παροιμία, ‘be careful, what you wish for may happen!»
    χεχε
    είπες

    «…περίπου σιωπηλά οι περισσότεροι επικυρώνουν με την συμμετοχή τους, αυτό που συμβαίνει και είναι αντιδημοκρατικό και απάνθρωπο.»

    Προσέξτε αυτή η φράση έχει ΠΟΛΥ μουου… (σόρυ, ψωμί).

    Διότι, π.χ. αν πας στο λειβάδι, βγάλεις ένα λόγο με στόμφο, τελειώσεις, και ρωτήσεις τις αγελάδες, «ΕΣΕΙΣ ΤΙ λέτε; όποια αγελάδα συμφωνήσει, ας κάνει μουου»…
    …εεεε… (α α χα χα) ΜΟΥ, ΜΟΥ, ΜΟΥ… (όλες μαζί, θα σου πουν, ιδίως αν είχες βροντερή φωνή χειρότερη από εκείνη του αγελαδοτρόφου, που τις συνωστίζει σε μία Παραλία, κι οι κακομοίρες δεν ξέρουν ότι μερικές θα υποστούν… τα της Σμύρνης (ως μπριζόλες, κλπ).

    Το «μου» της αγελάδας και η σιωπηρή ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ του μπανιστερτζή – αναγνώστη – σχολιαστή με το ίδιο το αντικείμενο της προσοχής του, είναι παρόμοια πράματα.
    ΟΠΩΣ η αγελάδα (δεν μπορεί παρά να) κάνει «μου», έτσι και ο παθητικός σχολιαστής (μέχρι τώρα χωρίς φωνή) δεν μπορεί παρά να εκληφθεί (λανθασμένα φυσικά) από τον καραγκιοζοπαίχτη αγελαδάρη (κλπ) ως «συμφωνία όλων».

    ΠΟΥ βρίσκεται λοιπόν το Νέο Μεγάλο Κόλπο του 21ου αιώνα, που… μετατρέπει σκεπτόμενους σχολιαστές σε… βόδια και αγελάδες που κάνουν μόνο «μουουουου»;
    Ε, πολύ απλά, βρίσκεται στο ότι η Υπερφόρτωση της Πληροφορίας τους έχει κάνει να βογκάνε οι κακόμοιροι μέσα τους, και ενώ μερικοί ήδη σκέπτονται «ρε τη μαλάκω την Κουτσομπόλα», ή «ρε τη συχαμένη αγελάδα», στο τέλος ακούγεται μόνο η σιωπή τους.

    Ενα διαρκές «μουουουουου….» 🙂


  44. Υ.Γ. και γαμώ τα… on topic σχόλια ε; a ha ha hahahaha


  45. Επειδή δεν έχω την χαρά να παρακολουθώ τηλεόραση, ούτε και να διαβάζω Espresso, μπορείτε να μου πείτε και εμένα τι έγινε; Είναι κάποιο τόσο σημαντικό θέμα που ανεβάσατε post και εσύ και ο Γιώργος;


  46. @akamas
    Γιατί θα πρέπει να δοθεί περιγραφεί αυτού που είναι ΗΔΗ ΜΠΡΟΣΤΑ σου;

    Απάντηση: Λόγω Υπερφόρτωσης Πληροφορίας.

    Μονολεκτικώς: μουουουου 🙂


  47. Υ.Γ. @ακαμας
    μιλάμε για τα βώδια που περιμένουν ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ κάποιο κουτσομπολίστικο μπλογκ να τους μεταφέρει τα σκάνδαλα κάποιων καλλιτεχνών με ναρκωτικά, κλπ. κλπ.

    Αλλά αυτό αποδείχτηκε αφορμή, για πολύ περισσότερα. Αξίζει το χρόνο σου, που ξέρω ότι έχεις πολύ λίγο, να τα διαβάσεις όλα και να διασκεδάσεις!


  48. Να φανώ λίγο σκληρός και ας μην ξέρω ποιόν και τι κουτσομπολεύουν; Γιατ΄τους δίνεται αξία; Τέτοια φαινόμενα θα παρουσιάζονται όσο τα σχολιάζεται.


  49. Ακάμα, πρωϊ-πρωϊ διάβασα το σχόλιό σου κμαι μούρθε σαν… τηγανιά στο κεφάλι χωρίς λόγο. Φίλος είσαι, αλλά θα σου την πω. ΔΙΑΒΑΖΕ ΠΡΙΝ ΚΡΙΝΕΙΣ. Ημαρτον… Εξωγήϊνοι γίναμε.

    Αυτή που είπες, αγαπητέ Γιάννη είναι μια παπαριά, ένα «κλισέ προ διαδικτύου». Αντε να σε πείσω τώρα, σε… 500 τηλέφωνα και 200 ποστ τι εννοώ.


  50. Γιατ΄τους δίνεται αξία; Τέτοια φαινόμενα θα παρουσιάζονται όσο τα σχολιάζετε.

    Ε, όχι, το αντίθετο ακριβώς ισχύει, το ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, Χάρη πρόσεξέ το. Εκανα λάθος μάλιστα.

    Δεν είναι κλισέ ΜΕΤΑ διαδικτύου. Είναι -ιστορικά- το ΠΡΩΤΟ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΛΟΓΩ διαδικτύου.

    Αντί να πάει πίσω και να ΔΕΙ τι συνέβη, δοξάζει την άγνοια. Οχι ο Γιάννης, τώρα. ο ΚΑΘΕΝΑΣ.

    Το Κλισέ που είπε ο Γιάννης αποτελεί θεμελιώδες λάθος ΟΛΩΝ των αρχαρίων μέσα στον ηλεκτρονικό διάλογο, διότι τους το μάθανε οι παλιοί, αλλά και φαίνεται εκ πρώτης όψεως αυτονόητο.

    Αποτελεί το λόγο για τον οποίο ακούμε μόνο «μουουου».


  51. ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Τέτοια φαινόμενα ΔΕΝ παρουσιάζονται όσο τα σχολιάζουμε. Παρουσιάζονται όσο ΔΕΝ τα σχολιάζουμε. Αν τα σχολιάζαμε επαρκώς θα τρέχανε να κρυφτούν από προσώπου γης.


  52. ΑΠΟΔΕΙΞΗ.

    «Ο καπιταλισμός υπάρχει μόνο όσο τον σχολιάζουμε».
    «Ο κατινισμός υπάρχει μόνο όσο τον σχολιάζουμε».
    «Ο Χάρης υπάρχει μόνο όσου τον σχολιάζουμε».

    Τι παρατηρείτε στις προηγούμενες (ψευδείς) δηλώσεις?

    ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ


  53. Κι εγώ το ΙΔΙΟ λέω μερικές φορές.
    Ομως είναι λάθος.

    Η πραγματική αδικία ΥΠΑΡΧΕΙ, δεν «υπάρχει όσο τη σχολιάζουμε».
    Ισα-ίσα υπάρχει ΕΠΕΙΔΗ δεν τη σχολιάζει κανείς (αρκετά).

    Σόρυ για τα πολλά σχόλια, φεύγω τώρα και παύω να κάνω «μουουου» για αρκετές ώρες (στη θάλασσα). 🙂


  54. @Akamas, Φίλτατε δεν είχα κανέναν λόγο να σχολιάσω κάποιον ποσωπικά, δεν είναι η κατινιά ή το κουτσομπολίο το θέμα και αν διαβάσεις το ποστ θα δεις ότι δεν αναφέρεται ονομαστικά σε κανένα συγκεκριμένο μπλογκ. Το φαινόμενο με απασχολεί γενικότερα κι αυτό γιατί τίθενται κάποια ζητήματα που σχετίζονται με ανθρώπινα δικαιώματα. Το ποστ λοιπόν αφορά το δικαίωμα του καθένα να επιλέγει πότε και με ποιο τρόπο θα εκτεθει στην δημοσιότητα ή τουλάχσιτον να γνωρίζει ποιός τον δημοσιεύει η ποιά είναι η πηγή της δημοσίευσης. Είναι ζήτημα δεοντολογίας λοιπόν. Την καλημέρα μου!


  55. @Χάρη
    Ο akamas μου εξήγησε σε ιδιωτική επικοινωνία κάποιες πολύ σημαντικές ενστάσεις του, που θα εξηγήσω στο δικό μου μπλογκ, και έχει δίκιο σε τουλάχιστον δύο θέματα (που δεν είναι του παρόντος). Πάντως κι εγώ νομίζω ότι χρησιμοποιώντας ορισμένα φαινόμενα σαν αφορμή εκείνο που συζητούσαμε ήταν πολύ ευρύτερο και βαθύτερο, αφορούσε ανθρώπινα δικαιώματα και -ιδίως- τις διαδραστικά ενισχυμένες νέες δυνατότητες… απανθρωπιάς (αντί για ανθρωπιάς).


  56. […] όσον αφορά το (1), δεν είναι καθόλου ίδιο πράγμα π.χ. ο κιτρινισμός μιας κουτσομπολίστικης φυλλάδας ή μπλογκ που ασχολείται […]


  57. […] φλέγον ζήτημα τα έχω ξαναγράψει σε προηγούμενο post (blogoσφαιρα όπως λέμε κολοσσαίο) και δεν θα ήθελα να τα επαναλάβω, όμως ευκαιρίας […]



Αφήστε απάντηση στον/στην omadeon Ακύρωση απάντησης