h1

Επαφή από στάση Προσοχής – Σημείο 6ο

08/08/2009

Η απουσία δεν μπορεί παρά να ακολουθείται από απολογία, όμως τουλάχιστον στην περίπτωση μου είναι δικαιολογημένη (ελπίζω). Δεν φταίει ότι ξέμεινα από χρόνο, ούτε από ενέργεια και κυρίως δεν ξέμεινα από ιδέες. Απλά ο στρατιώτης στην έξοδο του ή την άδεια, όταν δεν κοιμάται, προσπαθεί να ξεχάσει ότι είναι στρατιώτης. Κάπως έτσι απέφευγα να γράφω για καιρό κι αυτό δεν ήταν μια συνειδητή απόφαση αλλά περισσότερο το αποτέλεσμα μιας υποσυνείδητης διαρκούς μετάθεσης της «υποχρέωσης» μου να γράψω.

Το κακό είναι ότι μάλλον φαίνεται σαν να ήμουν ανενεργός αυτόν τον καιρό και ίσως πραγματικά να αισθάνομαι κι εγώ έτσι. Από την άλλη όμως η απουσία δεν συνεπάγεται αποχή ούτε και άρνηση. Δεν κατέβασα το ακουστικό. Η παύση δεν είναι πάντα τελεία, μπορεί να είναι κόμμα.

, ξεκινώ με κόμμα λοιπόν, συνεχίζοντας από εκεί που είχα αφήσει το προηγούμενο post… «Το ζητούμενο καταλήγει να είναι όχι το αποτέλεσμα και η ουσία του αλλά το επόμενο βήμα, το μετά το αποτέλεσμα, το μετά το μέχρι… Το μετά τον στρατό…»

Το «μετά τον στρατό» δεν έχει έρθει ακόμα, όμως αυτόν τον καιρό που δεν έγραφα ήλθαν και παρήλθαν πολλά «μέχρι». Έτσι, μέσα από Σισύφειες κυκλικότητες, ανεβάζοντας και κατεβάζοντας σημαίες ο καιρός πέρασε και πλησιάζει ένα «μετά», αυτό που υπάρχει ως πρώτο συνθετικό στην λέξη «μετάθεση». Σύντομα θα φύγω από εδώ και το όνομα μου θα διαγραφεί όχι μόνο από του στρατιωτικούς καταλόγους αλλά κι από το μυαλό των περισσότερων ανθρώπων που παραμένουν εδώ, εντός κι εκτός στρατοπέδου. Πιθανότατα και το δικό μου μυαλό θα τους διαγράψει όπως έχει διαγράψει τους περισσότερους συνεπιβάτες που ταξίδεψαν πλάι μου στα λεωφορεία και τα τρένα που γέμιζαν και άδειαζαν τη ζωή μου όλα αυτά τα χρόνια.

Κι όμως είμαι βέβαιος ότι κάποιοι συνεπιβάτες με θυμούνται όπως τους θυμάμαι κι εγώ. Είναι αυτοί που χωριστήκαμε σε κάποιο σταθμο ή αεροδρόμιο, αφού κοντοσταθήκαμε με χαμόγελο, δίνοντας τα χέρια ικανοποιημένοι ο ένας από την ύπαρξη του άλλου κι αντί για «αντίο» είπαμε «καλή αντάμωση». Κάπως έτσι θα φύγω κι από εδώ σε 10 μέρες, αφού κοντοσταθώ και σφίξω τα χέρια κάποιων ανθρώπων που με γέμισαν με την ύπαρξη τους. Σε μια περίοδο που ένοιωθα ξένος από όλα με αγκάλιασαν και με βοήθησαν να κουβαλήσω το (πραγματικό ή φανταστικό) φορτίο μου, ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Κάποιους τους ήξερα από παλιά, άλλους τους γνώρισα εδώ, όλοι είναι δικοί μου άνθρωποι…

Ευχαριστώ για όλα την Άννα και τον Δημήτρη που είναι υπέροχοι άνθρωποι, τον Βαγγέλη και τον Γιάννη και τις οικογένειες τους που ήταν και παραμένουν πραγματικοί φίλοι μου, τον Νίκο και τον Παναγιώτη που κέρδισαν την εκτίμηση μου κι έγιναν φίλοι μου αυτόν το καιρό. Καλή αντάμωση λοιπόν!

(Επανέρχομαι σύντομα για να γράψω για όλα όσα με απασχολούν αυτόν τον καιρό και για τα οποία όταν μιλάω βάζω θαυμαστικό(ά)! Πάντα από στάση προσοχής…)

11 σχόλια

  1. Καλή μετάθεση και καλός πολίτης! Σε καταλαβαίνω απόλυτα, κι εγώ περιμένω τη δική μου μετάθεση σύντομα. Στο τέλος μένει μια ελάχιστα πικρή γεύση, όσο άσχημα κι αν έχεις περάσει στη μονάδα.


  2. Χάρη σε βρήκα λόγω του… botd-list, όπου είμαστε σε… συνεχόμενες θέσεις σήμερα (χεχε).

    ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ, ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ (αν μπορείς)….

    Κι αν έχεις χρόνο ρίξε μια ματιά στο ποστ μου για τη σφαγή της Σρεμπρένιτσα, διότι έχει… στρατιωτικό ενδιαφέρον. Π.χ. πές μου εσύ που είσαι τώρα «μέσα στα πράματα», ΑΝ είναι δυνατόν κανείς να λέει πως «σκότωνε 300 μουσουλμάνους κάθε 13 λεπτά». ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ρεκόρ στις σφαγές -μιλάμε- αλλά και… ένδειξη ότι απλούστατα σκότωνε αμάχους. Διότι ένοπλοι, ΤΟΣΟΙ πολλοί, δεν μπορούν να φονευτούν σε 13 λεπτα…
    Σου δίνω το σύνδεσμο του ΣΗΜΕΙΟΥ αυτού στο πόστ:
    http://omadeon.wordpress.com/2009/07/31/srebrenitsa-trance/#u5

    Τα λέμε, ελπίζω… όταν βγείς ή έχεις χρόνο.


  3. Καμία σχέση το σχόλιο με το θέμα σου:

    Συγχαρητήρια για το Blog, το ύφος γραφής και τα θέματα που πολλές φορές ήταν σαν να διάβαζα τις σκέψεις μου!?!?! Ακούγεται τρελό αλλά αυτός ήταν και ο μόνος λόγος που θέλησα να πω συγχαρητήρια… ίσως από την άλλη είναι που τυχαίνει να έχουμε μερικές κοινές εμπειρίες, μόνο που εσύ τις πληκτρολογείς με άψογο τρόπο στο blog σου.

    Gefeliciteerd and Goedeavond🙂


  4. καλος ςε βρικα! i was googling crazy cow ελληνικο και εκει ησουν, μετα απο χρονια!


  5. mmmmmuuu!


  6. και μετά;


    • Έχεις δίκιο ρε γαμώτο… Χάθηκα πάλι κι αυτή τη φορά εντελώς αδικαιολόγητα… Θα κάνω μια προσπάθεια να έχω έτοιμο το ποστ που γράφω εδώ και καιρό και να το ανεβάσω μεθαύριο…


  7. Καλός πολίτης Χάρη .
    Με κάνεις και νοιώθω , σπουδαία .


  8. love this blog, χεχ..


  9. Ε… μεθαύριο? :Ρ


  10. άντε ρεεεεεεεεεεε
    post post post



Σχολιάστε

