h1

2 χρόνια Crazy Cows!

29/05/2009

Δεχόμαστε ευχές και δώρα…

Στις 17 Μαίου το παρόν ιστολόγιο συμπλήρωσε δύο χρόνια ζωής. Υπό κανονικές συνθήκες θα έγραφα πολλά, λόγω στρατού και πιεσμένου ωραρίου ας μου επιτραπέι να γράψω μόνο λίγα από αυτά που σκέφτομαι…

Είμαι μαζί χαρούμενος και ευχάριστα έκπληκτος που το blog υπάρχει εδώ και δύο χρόνια σαν σταθερά, σαν κάτι που επιβίωσε στην καθημερινότητα μου χωρίς να εκφυλιστεί, αλλά αντίθετα αλλάζοντας δυναμικά, τείνοντας προς αυτό που εγώ θεωρώ δέον. Πριν ξεκινήσω δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να γράφω επί δύο χρόνια χωρίς να κορεστώ ή να χάσω το ενδιαφέρον μου. Κι όμως, δεν το έχασα και επιπλέον δεν θεωρώ ότι κορέστηκα, κάθε άλλο, έμαθα να αντλώ αφορμές για να γράψω.

Το blog σταδιακά έγινε για εμένα κάτι παραπάνω από εκφραστικό μέσο, αποτέλεσε και αποτελεί νοητικό εργαλείο, με βοήθησε να κατανοήσω πράγματα για εμένα διδάσκοντάς με και πρακτικά αυτό που λέει ο Derrida, «My own words take me by surprise and teach me what I think» (μτφ. οι ίδιες μου οι λέξεις με ξαφνιάζουν και με διδάσκουν αυτό που σκέπτομαι).

Μια ακόμα πηγή ικανοποίησης ήταν η ανταπόκριση που υπήρξε σε κάποια ποστς. Δεν περίμενα ότι αυτά που γράφω θα μπορούσαν να αφορούν κάποιους άλλους και θα αποτελούσαν αφορμές για διάλογο, μάλιστα συχνά για διάλογο ικανό να τροφοδοτήσει τόσο την θεματική όσο και καθαυτό το περιεχόμενο του blog, αποτελώντας αφορμή και ταυτόχρονα βάση για ανασύνταξη και αναδιατύπωση σκέψεων με τρόπο παραγωγικό που δρομολογεί την λύση της σπαζοκεφαλιάς που ονομάζουμε επικοινωνία.

Γι’ αυτόν τον διαρκή διάλογο και για πολλά άλλα ευχαριστώ όλους εσάς που δώσατε και δίνετε νόημα στις απόπειρες μου να συγκροτήσω τη σκέψη μου γράφοντας την στο παρόν ιστολόγιο, υπήρξατε εξαιρετική βοήθεια στην προσπάθεια μου ακόμα κι όταν διαφωνήσατε.

Έχω όρεξη ακόμα…

13 Σχόλια

  1. χρόνια πολλά, καλή συνέχεια, καλό τελειωμό

    πάω να φέρω τα ferrero roche από το ψυγείο


  2. κι εμείς έχουμε όρεξη να σε διαβάζουμε 🙂 καλή συνέχεια 🙂


  3. Και εμείς ευχαριστούμε μικρέ χαρούλη.. Καλή λευτέρια από τον Ε.Σ. χωρίς πολύ Σ.ΕΞ.
    γράφε εσύ, και εδώ είμαστε εμείς… 😉


  4. … από στάση προσοχής!


  5. χαρούλη μου,
    χρόνια πολλά και μακάρι να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη!
    κατάφερες να αποκτήσεις φανατικούς αναγνώστες οπότε keep writting.


  6. εμείς ευχαριστούμε.
    και εις άλλα με υγεία!
    και να προσέχεις τις αγελάδες, ε? 🙂


  7. Ρε φίλος, έτσι με έρχεται να γράψω ένα γενέθλιο πο(υ)στ για την πάρτη σου τώρα που προσπαθώ να ξαναβρώ τη φόρα μου.

    Θα είναι μεγάλο, με πολλές ωραίες λέξεις!

    Να είσαι καλά!

    Α, καμιά ζωοτροφή θα αγοράσεις τελικά;

    Πάω για μπάνιο γιατί βρωμάω αγελαδίτσες…


  8. Δυστυχώς Χάρη το πήρα είδηση το ποστ με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ καθυστέρηση (εν μέρει λόγω δουλειάς που έχω αναλάβει, εν μέρει γιατί δεν χρησιμοποιώ feed-reader και τέλος γιατί ΝΟΜΙΖΑ ότι όντας στο στρατό γράφεις είτε ΠΟΛΥ σπάνια είτε καθόλου)…. τεσ-πα….

    Εύχομαι διαρκή χαρά και ανανέωση σε όλα, πλην του… μπλογκιγκ, στο οποίο δεν χρειάζεσαι ανανέωση, διότι ΕΙΣΑΙ η ανανέωση (σε μία ενσάρκωσή της)!!! 🙂


  9. Χάρη μου!!!
    ρε συ ελπίζω τα 2 χρόνια Crazy Cows να μην γίνουν 3 χωρίς κανένα νέο post!!!
    Άντε όλο μπαίνω να δω τι καινούριο έγραψες και όλο βλέπω το γενέθλιο post!
    Ανησυχώ πάρα πολύ!


  10. Έχω τόσα πολλά να γράψω που φτάνουν να γεμίσουν 3 μπλογκ… Απλά, παράλληλα δεν έχω ούτε χρόνο ούτε ησυχία εδώ που είμαι για να μπορέσω να γράψω σαν άνθρωπος, άσε που το μυαλό μου έχει γίνει τραχανάς… Έχω γράψει πάντως κάποια κειμενάκια αλλά δεν είναι έτοιμα να τα ανεβάσω… Υπομονή λίγες μέρες, θα επιστρέψω σύντομα και θα γράφω σε σταθερή βάση, όπως παλιά! Φιλιά από εδώ! 😉


  11. what a shame my..birthday is 17 μαιου, shall we have ti together!


  12. Xronia polla re ageladari!

    Ego sou to elega file

    Ninjas and zoros suck!
    Cowboys rule!!!!!!

    Apo stasi… Prosoxis ki ego.. Apo nafplio.. Rpsopatho na ti palepso. Na mi matho na milao san ayutous… Se divazo pleon meso kinitoui.. Krifa… Oute deutche welle na akouga… Loipon file tha ta poume apo konta.


  13. Επ!!!
    κι άλλος από στάση προσοχής???
    καλό κουράγιο ρεεεε!

    Άντε Χάρη, χρόνια πολλά και πάλι!!!
    Σε διαβάζω πάντα!



Σχολιάστε

