h1

Επαφή από στάση προσοχής – Σημείο 3ο

25/03/2009

«Έναν διπλό ελληνικό, φέρ’τον στο γραφείο μου…»
«Μάλιστα…»

Νερό στο μπρίκι, αναπτήρας στο γκαζάκι, φλόγα, καφές και ζάχαρη, ανακάτεμα και καθαρό φλιτζάνι… Ξαφνικά ο γνώριμος τσιριχτός ήχος που θυμίζει γραμμόφωνο. Η υποστολή σημαίας με υποχρεώνει να σταθώ προσοχή καθώς το ανοιχτό παράθυρο με αφήνει εκτεθειμένο… Μεταβολή λοιπόν και προσοχή λίγο πριν ο καφές αρχίσει να φουσκώνει… «Φτου ρε πούστη μου, πάει ο καφές» σκέφτομαι παραμένοντας σε στάση προσοχής και έχοντας αλληθωρίσει καθώς κοιτώ με το δεξί μάτι τη σημαία και με το αριστερό το μπρίκι. Στιγμές αγωνίας, ενώ η σημαία κατεβαίνει, ταυτόχρονα ο ελληνικός αρχίζει να βγάζει τις πρώτες φουσκάλες οι οποίες μαρτυρούν ότι το παιχνίδι ανάμεσα στην υποστολή και τον καφέ θα είναι ένα ντέρμπι που θα κριθεί την τελευταία στιγμή. Για λίγο σκέφτομαι πόσες φορές έβρισα το γκαζάκι επειδή αργούσε να ζεστάνει το νερό, είναι πολύ αργά για να του ζητήσω συγγνώμη, μπορώ μόνο να ελπίζω ότι και αυτή τη φορά θα καθυστερήσει. Η σημαία έχει φτάσει λίγο κάτω από τη μέση του ιστού και ο καφές έχει αρχίσει να φουσκώνει, είναι πια προφανές ότι όλα θα εξαρτηθούν από την ταχύτητα με την οποία θα μετακινήσω το χέρι μου έτσι ώστε από στάση προσοχής να τραβήξω το μπρίκι από τη φλόγα… 3… 2… 1… Υποστολή τέλος! Με μια αστραπιαία κίνηση βγαλμένη από γουέστερν σηκώνω το δεξί μου χέρι σαν να τράβηξα το ρεβόλβερ μου για να γεμίσω τον αντίπαλο καουμπόη με μολύβι, αρπάζω το μπρίκι και κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή σώζω τον καφέ πετυχαίνοντας μάλιστα το ιδανικό καϊμάκι! Με την μεγαλειώδη αδιαφορία που χαρακτηρίζει τον κάθε μεγάλο νικητή γεμίζω το φλιτζάνι, το τοποθετώ στον δίσκο και απομακρύνομαι προς  το γραφείο σαν να απομακρύνομαι προς το ηλιοβασίλεμα…

«Είμαι ένας φτωχός και μόνος καουμπόη μακριά από το σπίτι…»

(Επιστρέφω σύντομα με την συνέχεια του προηγούμενου ποστ…)

16 σχόλια

  1. 😆

    είδες που φάνηκαν χρήσιμα όλα τα κηρύγματα περί εθνικής υπερηφάνειας;
    Κατάφερες να τιμήσεις και την ελληνική σημαία και τον ελληνικό καφέ!

    εύγε! είσαι πανέτοιμος να φυλάξεις τα σύνορά μας!


  2. αν καθόμουν προσοχή κάθε φορά που έπαιζε αυτή η μαλακία θα είχε πεινάσει πολύς κόσμος.


  3. θυμήθηκα μία σκηνή από μία ιστορία του Ντόναλντ Ντακ. Ο Ντόναλντ και ένας άλλος είναι φαντάροι και ο διοικητής τους προσπαθεί να αποφασίσει ποιον θα κάνει δεκανέα. Ρωτάει τον Ντόναλντ:
    – Ξέρεις να ψήνεις καφέ;
    – Μάλιστα! (με κορδωμένο περήφανο ύφος)
    – Ξέρεις να μαγειρεύεις;
    – Μάλιστα!
    – Ξέρεις να … (κλπ)
    – Μάλιστα!
    – Ωραία, εσύ μένεις φαντάρος, τέτοια προσόντα είναι πάντα πολύτιμα για ένα φαντάρο. Εσύ ο άλλος γίνεσαι δεκανέας.

    Επίσης ένας συνάδελφος εδώ έφυγε από τη δουλειά για να πάει να δουλέψει στο ολλανδικό Υπ.Αμύνης. Στην αποχαιρετιστήρια κάρτα του του έγραψα «In Greece we say: where logic ends, the army begins».

    Να περνάς καλά Χάρη!


  4. Αν … αναλογιστείς , πως σε πολλά μέρη τον Ελληνικό καφέ τον ονομάζουν … Τούρκικο , πάλι καλά , μας ήρθε η … ισοπαλία .
    ——————————
    Άσχετο : Είμαι στη φάση , που προσπαθώ να πείσω τον μικρό μου γιο , να πάει φαντάρος … Ακόμη στο … «Όχι» είμαστε …


  5. καλή τύχη silia, έπρεπε να φτάσω 30 και πάλι με το ζόρι πήγα.


  6. @silia: ποια επιχειρήματα επιστρατεύεις ώστε να τον πείσεις να χαρίσει ένα χρόνο από τα νιάτα του για να ξυπνάει κάθε μέρα χαράματα, να φυλάει σκοπιές 2 με 4 το πρωί, να εκτελεί εντολές πέρα από κάθε λογική και να σπαταλεί την πιο παραγωγική του ηλικία σε πλήρη απραξία; Έχει ενδιαφέρον να ακουστούν αυτά τα επιχειρήματα, ίσως πειστεί και άλλος κόσμος να πάει.


  7. @ null
    Κωστή , μωρό μου , διατηρείς μπλογκ , κρυφά από την … μανούλα ; με το nick … «null» ;;;…
    Η … μαμά είμαι βρε … Δεν με κατάλαβες ;..
    ————————-
    Πέρα από κάθε πλάκα , καλέ μου φίλε , σπαράζει η καρδιά μου , πνιγμένη μέσα στο ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο που κρύβει ο λόγος σου , αλλά … Υπάρχει ένα «αλλά» , που μόνο μια μαμά (ένας απλός αλλά καλός γονιός , τέλος πάντων) , μπορεί να δικαιολογήσει …
    Τα λόγια είναι (σχετικά) εύκολα …
    Η ζωή , είναι δύσκολη (1ος κανόνας του Βουδισμού)


  8. @tougo, πέθανα στο γέλιο με το σχόλιο

    @null, Στον στρατό περνάς καλά μόνο αν ξέρεις από ποδόσφαιρο!

    @Silia, 46 μέρες φαντάρος είναι αρκετές για να έχω πολλά επιχειρήματα ώστε να πείσω τον Κωστή να συνεχίσει να λέει όχι!🙂 Έχω μετατεθεί, θα μιλήσουμε σύντομα από κοντά!


  9. kala xari einai telia i istoselida sou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  10. χαρη γραφε ασταματητα!μας τρελενεις!κ εγω θα σου εκδωσω τις ιστοριες απο το ΣΤΡΑΤΟ!ειμαι τυχερος που σε γνωρισα μεσα στη μαζα.»ο συναδελφος σου»(αυτα που γραφει τα εχω δει λαιβ)ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ!!!!!


  11. εκεί που η πραγματικότητα σταματά, αρχίζει η μυθοπλασία…νομίζω πως η νίκη του ελληνικού καφέ έναντι της σημαίας θα ήταν πιο πιπεράτη απο την ξενέρωτη ισοπολία και θα άρμοζε περισσότερο στην κατάσταση του ελληνικού στρατού…ύλη vs συμβόλου…


  12. an thes anadimosieyseto
    einai amesi anagki na gnostopoihthei oso perisotero ginete
    i katastasi tis xristinas einai krisimi

    http://kikogk.blogspot.com/2009/04/14.html


  13. βρε Χάρη, βρε Χάρη.
    όταν αύριο τα δεις από απόσταση, θα βγουν κι άλλα συμπεράσματα, έως τότε γράφε το κάθε τι, φίλε μου.


  14. Αν μη τι άλλο τώρα ξέρεις τι χρειάζεται για να πετύχεις το καϊμάκι στον ελληνικό lol


  15. συναδελφε γραψε κατι,γρηγορα!!!!μου λειπεις ρε χειζ!!!!!!!!!!!!!


  16. ti kaneis re agori?!?!? ti paleueis? xaxaxa respect gia to post! mou efere sti mnimi tin aksexasti skini tou john woo, otan o tom (cruise) koitaei sta matia ton kako ontas aoplos epeidi to oplo tou einai pesmeno stin ammo. kai me mia kinisi pou den ksero an tha zileue o ronaldinho.. alla o sariegi sigoura, sikonei to oplo me to podi. kanei peristrofi epi tou aksonos x kai stelnei ton antipalo stin istoria.



Σχολιάστε

