h1

Αγελαδο-ποίηση 2

07/09/2008

Χάρτινο το χορταράκι
ψεύτικη η ακρογυαλιά (Ολλανδική γαρ)
Αχ γλυκιά μου αγελάδα
με τα ψεύτικα βυζιά

Δίχως την δική σου αγάπη
εδώ βρέχει συνεχώς
δίχως τη δική σου αγάπη
είναι χάλια ο καιρός

Ψεύτικο το φεγγαράκι
τεχνητή η ακρογιαλιά (επιχωματώσεις)
ψεύτικο το ποιηματάκι
ψεύτικα και τα τυριά

Ψεύτικες και οι ντομάτες
κι όλα τα λαχανικά
ψεύτικα είναι τα πάντα
γιατί είναι Ολλανδικά

Ψεύτικα και τα κανάλια
με το ψεύτικο νερό
Ψεύτικες είναι κι οι πάπιες
ψεύτικος είμαι κι εγώ

Ψεύτικα και τα γεφύρια
Ψεύτικο το έδαφος
Ψεύτικος κι ο τύπος στην τράπεζα
και ο ελεγκτής στο τρένο

και το κοτόπουλο που φάγαμε,
και το μαγαζί με τα κεμπάπ στη γωνία,
ψεύτικο και το ζευγάρι των Πολωνών που μένουν από πάνω
ψεύτικο και το κλεμμένο ποδήλατο που αγόρασα προχθές

Ας είναι ψεύτικη και η γαμημένη βροχή που ρίχνει έξω από το πρωί!

16 Σχόλια

  1. αληθινή είν η χώρα
    που φτιάχτηκε από ώρα
    και χέρια μα και φράγματα
    με χώματα όχι-τάματα

    η γελάδα η ελληνίδα
    πού την βρήκα πού την είδα
    όλο εισάγει από το γάλα
    από τα εβαπορέ τα άλλα

    δεν της φτάνουν τα δικά της
    ούτε βγάζουν τα βυζιά της
    φόροι τέλη περαιώσεις
    μέχρι ο θάνατος σε δόσεις

    λέει όταν θα πεθανει
    στο βορρά της να το κάνει
    γιατί εκεί εκτός από ουσία
    έχει και ευθανασία

    κι είν η εγκεφαλοπάθεια
    στη χώρα η αμάθεια
    ο ρατσισμός κι ο φόβος τους
    γιά το καινούργιο ο τρόμος τους.

    (ξεσπάθωσε η Ολλανδέζα)!
    μη μου περάζεις την μελλοντική πατρίδα


  2. Άστο Μαρία, δεν θα μου αλλάξεις γνώμη, τουλάχιστον όχι σήμερα, μόλις έβαλα το μπουφάν μου (ναι κάνει κρύο εδώ) για να βγω να πάρω φαγητό και τώρα άρχισε να ξαναβρέχει… ‘Οταν λέω σκατόκαιρος δεν το λέω από κακία, την αλήθεια λέω! 😦


  3. Είμαι κι εγώ όμως καραγκιόζης, δεν έχω βάλει μυαλό, έπρεπε να είχα βγει όταν σταμάτησε…


  4. Σαν βγεις στον πηγαιμό για ΟΛΛΑΝΔΙΑ
    πρόσεχε είναι υγρός ο δρόμος
    (πάρε μαζί σου αδιάβροχο).

    Κι αν είναι ψεύτικες οι γελάδες
    και ψεύτικα τα λαχανικά,
    Κάτι μου λέει «ζητάς μπελάδες»
    έτσι επιμένων «ΟΛΛΑΝΔΙΚΑ».


  5. …και συνεχίζει να βρέχει (24 ώρες μετά)


  6. haris, ο τυπικός βορειοευρωπαίος πιστεύει ότι η ζωή στην Ελλάδα, αρχίζει με φραπέ στις 12, συνεχίζεται με ούζα ως το βραδάκι και τελειώνει με μπουζούκια, όλα αυτά υπό τον λαμπερό ήλιο, ή το αληθινό φεγγάρι, δροσερές χωριάτικες, αληθινούς νησιώτες με ηλιοκαμένα προσωπα, καί στον ορίζοντα και απαλό αεράκι από τη θάλασσα, κούνια που σας κούναγε και δεν σας ζάλιζε,σε βλέπω ότι δεν ψήνεσαι, αλλάζουμε πόστο όποτε θέλεις, θα σου βγαλω και την τιβι από την κούτα να ακους τρομοειδήσεις, θα σου ανοίξω και τα παράθυρα ν ακούς το κλιματιστικό των άπέναντι 24-7 κι άσε μου εμένα τη βροχή και το κρύο

    🙂 🙂


  7. Παππούλη καλησπέρα.
    μετά απο καιρό,βλέπω ότι το μπλόγκειν έγινε 2η φύση σου.
    Η ουσία είναι μία φίλο.
    Μαστούρα το λένε και όσοι δε την ξέρουν κλαίνε.
    Εσύ διαλέγεις απλά το μέσο.
    Καλή ώρα εκεί βροχάει πολύ.νόστιμα.
    θα ζαμπονιάζεις αβέρτα παρατηρώντας την βροχή.
    όταν φτάσεις να περάσεις τη ζεν φάση όπου θα μπορείς να παρατηρείς ενδιάμεσα στις ψυχάλες,θα έχεις κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την ψυχική ευεξία και ανέλιξη του τσι σου.
    Τότε βέβαια μπορεί να χρειαστεί να βρεις καινούριο μέσο,αλλά μπρος στην πρόοδο τι’ναι η ταλαιπώρια.
    και για να μη νομίζεις ότι σου πουλάω τρελίτσα,αυτές είναι διδαχές του μέγα γκουρού Χαλάι Κλάμα.
    ακολούθα τες και δε θα χάσεις.
    Καλό χειμώνα φίλο και μάλλον πρέπει και κάποια στιγμή να τα πούμε απο κοντά.

    Η πρώτη σου αγάπη και παντοτινή,(όχι η λάκτα),
    ο εγγονός σου.


  8. γαμάτο το ποίημα

    ακόμα πιο γαμάτο το ότι από το πρωί έχει 1) λιακάδα 2) δεν έχει σύννεφα 3) δεν βρέχει


  9. Η καλή μας αγελάδα,
    κάνει μποτοξ στη λιακάδα..
    μικρά λιφτινγκ και μεγάλα
    για να προκαλέσει καύλα

    Να τη κάνει σημαιάκι
    να τσακώσει το τεκνάκι…
    να το βάλει εις το πιάτο..
    να της πει.. ορίστε φάτο!

    Καλημέρα….


  10. Χάρη, πότε πρόλαβες και έκανες εγγόνια
    Του Χαλάϊ Κλάμα μαθητές που ήρθαν με συμπόνια
    (όχι σαν των blog τα βώδια που τσουγκρίζουν αιώνια)
    να σε ανακηρύξουνε Παππού της Ειρήνης με μπυρόνια


  11. Μήπως θες να έρθεις εδώ όπου ο ήλιος λάμπει, βουνά και κάμποι έχουν καεί, νερό δεν έχουμε και μυαλό δεν βάζουμε;
    Τελικά, ο άνθρωπος δεν είναι ευχαριστημένος με τίποτε!


  12. @Πίκος Απίκος και Μαρία, χαίρομαι πάρα πολύ που έχετε έμπενυση, όταν έρθω Ελλάδα μπορούμε να οργανώσουμε μια ποιητική βραδιά!

    @Μαρία, Πριν έρθω στην Ολλανδία περίμενα ότι θα συναντήσω ωραίες Ολλανδέζες με μεγάλα βυζιά, ξανθές κοτσίδες και ξύλινα τσόκαρα… Δυστυχώς έπεσα έξω και όχι μόνο στα τσόκαρα! :Ρ

    @Γιάννης ο Μπούκας, αγόρι μου γλυκό, εγγόνι μου μονάκριβο, «αργία μήτηρ πάσης κακίας» λένε αν και με αργία και χωρίς εδώ είμαι και γράφω!!! καλό χειμώνα ρε τσάκαλε, θα τα πούμε ελπίζω σύντομα!

    @null, δυστυχώς όμως όταν δεν βρέχει έχει αυτό το Ολλανδικό φως (αυτό το γωνιακό που απεικονίζει ο Βερμέερ) και σου γαμάει το είναι, ειδικά το δικό μου ποτ το δωμάτιο μου είναι νότιο και με μεγάλο παράθυρο (θερμοκήπιο γίνεται)… Πάντως όταν δεν βρέχει είναι πράγματι καλύτερα!

    @Ακανόνιστη, Καλώς ήλθες… Μας αρέσει το οτιδήποτε μη κανονικό και μη κανονισμένο! 🙂

    @Omadeon, Εγώ από μικρός ήμουν παππούς! Είναι ένα από τα πολλά nicknames που μου κολλούσαν οι φίλοι κατά καιρούς. Το συγκεκριμένο είναι από την εποχή που ήμουν στην Πράγα. Το Heiz που ακολουθεί το Haris στο nick μου είναι επίσης παρατσούκλι χαρισμένο από φίλους στην Θεσσαλονίκη. Εδώ στην Ολλανδία με φωνάζουν Haristoteles.

    @Lotofagus, το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι άλλο, μάλλον είναι άλλα και πολλά… Θα ανεβάσω σύντομα ελπίζω ποστ με τίτλο «Greece – the survival guide» 😉


  13. θεέ μου, τι αριστούργημα ήταν αυτό;

    σε κάθε περίπτωση, συνειδητοποιώ ότι η βρυξελλοχωρίτικη βροχή είναι εισαγώμενη από το Βορρά! Απαίσιοι Ολλανδοί να πάρετε αμέσως την βροχή σας πίσω, εμείς εδώ χτες και προχτές είχαμε ήλιο: ΗΛΙΟ!!!

    👿


  14. Χάρη πες αλεύρι σου φέρνω επίσκεψη από τας μακρυνάς Ευρώπας.

    Ένα γιαννιωτάκι που γνώρισες προ αλησμονεύτων χρόνων στις Θεσσαλονίκες.


  15. δεν παίζεσαι τελικα 🙂
    Η Νταίζη είμαι, επανήλθα!


  16. Ζητώ συγγνώμη για τις καθυστερημένες απαντήσεις, αλλά έχω μπλέξει!!! 🙂

    @Κροτ, βάλε τον ανεμιστήρα να φυσάει προς Netherlands μόνο πρόσεχε μην σε αντιληφθούν οι Φλαμανδοί ότι στέλνεις τα σύννεφα προς τα μέρη τους και νομίζουν ότι τα στέλνουν οι Βαλόνοι γιατί παίζει απόσχιση!

    @Biologos, χεχέ, το ξέρω, τελικά είναι μικρός ο κόσμος και ακόμα πιο μικρό το ίντερνετ!

    @Daisy, το ίδιο μου λέει και η μαμά μου! 😀 Welcome back! 😉



Σχολιάστε

