h1

Χρυσή Αυγή, πυξίδα και οδηγός, ένα ευχαριστώ…

05/06/2008

Δεν θα το κρύψω, άλλωστε όσοι με ξέρουν καλά από τα φοιτητικά μου χρόνια το γνωρίζουν ήδη ότι από πολύ παλιά μου είναι αδύνατο να αντισταθώ σε μερικά πράγματα. Το κιτς, την κακογουστιά, το τρας και όλα τα πολιτιστικά παραπροϊόντα τα λατρεύω (Όου γιες) και τα λατρεύω ακόμα περισσότερο όταν έχουν ένα ιδεολογικό (ή ιδεοληπτικό αν θέλετε) περιτύλιγμα που επιδιώκει να τους δώσει νόημα και να τα φορτίσει με αλήθειες, αξίες και υψηλά νοήματα.

Τι θα ήταν το κιτς χωρίς χούντα και τι θα ήταν η χούντα χωρίς το κιτς; θα ήταν σαν αγκίστρι δίχως δόλωμα, σαν σουβλάκι δίχως τζατζίκι, σαν σούσι χωρίς γουασάμπι… σαν ντολμαδάκια χωρίς κιμά, δηλαδή γιαλαντζί…

Δηλώνω λοιπόν ότι διαβάζω το blog της Χρυσής Αυγής και πλέον το κάνω φανατικά, ναι το ομολογώ! Άλλωστε είμαι σίγουρος ότι όλοι το διαβάζετε, παλιοκουφαλίτσες, όμως η διαφορά είναι ότι εγώ το μελετάω ενδελεχώς με την μανία ναρκομανούς περιμένοντας με αγωνία το κάθε ποστ! Μάλιστα πλέον το blog τους έχει αποκτήσει για εμένα και χρηστική εκτός από αισθητική αξία, έχω βρει την αλήθεια σε αυτό το blog, έχει γίνει πυξίδα μου και οδηγός και όπως ξέρετε ποτέ δεν υπερβάλω, ούτε και τώρα!

Όταν λοιπόν έχω αμφιβολία για κάτι κοιτάζω τι λέει η Χρυσή Αυγή, αν λέει το αντίθετο από αυτό που λέω εγώ τότε είμαι σίγουρος ότι λέω το σωστό! Για του λόγου το αληθές:

Για τον στρατό, http://xryshaygh.wordpress.com/2008/06/02/stratos-2/

Για την σημαία, http://xryshaygh.wordpress.com/2008/06/01/lazo/

Για τους gay, http://xryshaygh.wordpress.com/2008/06/03/tilos/

Ευχαριστώ την Χρυσή Αυγή γιατί, εκτός ότι με ενημερώνει για τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ (για να λέμε την αλήθεια σχεδόν διαφήμιση του κάνει), του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ καλύτερα και λεπτομερέστερα από οποιοδήποτε άλλο blog, με κάνει να αισθάνομαι πνευματικά υγιής όπως όταν βλέπω «Παρατράγουδα», επαληθεύει το πόσο δίκιο έχω σε πολλά από αυτά που λέω, προωθεί τις θέσεις μου στιγματίζοντας με το όνομα της όλα όσα αντιμάχομαι και με κάνει να χαίρομαι που η κοινωνική κατασκευή, οι ερωτικές απογοητεύσεις (δεν είχα τέτοιες) και τα λάθη που έκανα σαν παιδί δεν με τραυμάτισαν τόσο ώστε να γίνω εθνικιστής!…

Συναγωνιστές ευχαριστώ, may the force be with you! Ο θεός να μου κόβει hits και να σας δίνει posts, είστε η καλύτερη δυσφήμιση του εαυτού σας!

27 Σχόλια

  1. «Αίμα, τιμή, μοσχαροκεφαλή» που λέει και ο φίλος μου ο Omadeon!


  2. πωπω… εγω δεν εχω μπει ακομα στο μπλογκ τους..! νομιζω φοβάμαι! οΟ

    …θα με φανε!! 😦


  3. LoL LoL LoL…


  4. Δοκίμασε το μεταμεσονύκτιο αθλητικό ραδιόφωνο, παίζει να το λατρέψεις!


  5. @Sophia, δεν παίζει να σε φάνε!

    @Διαγόρας, ακριβώς φίλε μου!

    @brightbitebyalex, Το κάνω ήδη και το λατρεύω!


  6. Μου φαίνεται θα το ρίξω στον χαβαλέ αυτές τις μέρες…


  7. Κοίτα τι γράφουν: «να φτάσουν οι Αλβανοί στην Άρτα!» Ωχ-ωχ-ωχ!!!
    Αλλα δεν διευκρινίζουν αν θα την πάρουν την Άρτα ή θα σταματήσουν στο Γιοφύρ…
    Πότε να παίρνω διαβατήριο; Όταν πάω Πάργα για μπανάκι ή όταν κατηφορίζω για Αγρίνιο; Ρε, κοίτα σε μπελάδες που μπήκαμε τώρα…


  8. Χάρη, ξαναρωτώ: τι ακριβώς πίνεις; Βέβαια, εκεί που ζεις έχεις και μια ευρεία γκάμα επιλογών, αλλά ειλικρινά αναρωτιέμαι πώς αντέχεις να παρακολουθείς αυτά τα πράματα (αναφέρομαι ΚΑΙ στο μεταμεσονύκτιο αθλητικό ραδιόφωνο: τόσο αυτό όσο και οι χρυσαυγίτες δεν παλεύονται χωρίς μια γενναία δόση βάλλιουμ!)


  9. @conko, εγώ δεν φοβάμαι τίποτα, φοράω σταυρουδάκι με τίμιο ξύλο! 😛

    @Krot, έπεσα στην χύτρα μικρός και δεν πίνω! 😛 Πάντως δεν υπάρχει πιο τρελό κέφι από το να διαβάζεις το blog των αυγών ή να ακούς στο ράδιο φιλάθλους του Ολυμπιακού και να προσπαθείς να βγάλεις νόημα. Το παράδοξο δε είναι ότι το δεύτερο είναι συχνά χειρότερο κάψιμο από το πρώτο!!! 😛


  10. δεν βρίσκω το smiley που χτυπάει το κεφάλι του στο πληκτρολόγιο, γμτ…

    εγώ πάντως τρελό κέφι κάνω με άλλα πράγματα…

    δεν πιστεύω να μου κουβαλήσεις κάνα ολλανδό χρυσαυγίτη στον καφέ!…


  11. Χαχαχαχαχα… Άκου τώρα απάντηση, «μην ανησυχείς, δεν κάνω παρέα με Ολλανδούς». 😀 Ούτε με χρυσαυγίτες φυσικά…


  12. Χρυσή Αυγή; Ακόμη να τους μαζέψουν σε κανένα ψυχιατρικό ίδρυμα αυτούς; Το «ζουρλομανδύα» αμέσως.


  13. @Zorbas, Βεβαίως και το σωστό θα ήταν αυτό αλλά αν το καλοσκεφτείς με τόσο γέλιο που ρίχνουμε με τις βλακείες τους είναι κάτι σαν αντικαταθλιπτικό για τους υπόλοιπους! 😛


  14. Με ψήσατε, αγαπητέ, σε λίγο θα αρχίσω να βλέπω και Λιακόπουλο, τον πιάνετε εκεί στην ξενιτιά; Αν όχι ζήτα από κάποιον να στον γράφει, θα ενθουσιαστείς!


  15. Καλημέρα Χάρη,
    Για να μην αυξάνουμε τα hits σε τέτοια «Χρυσά blog» συνιστώ ΔΥΟ τεχνικές λύσεις, ΑΜΕΣΑ εφαρμόσιμες (που χρησιμεύουν και γενικότερα)

    1) Χρησιμοποιείτε ΠΑΝΤΑ firefox. Εγκαταστήστε στπ Firefox το plugin «ZOTERO», που είναι ένα είδος «Semantically enhanced Web-page grabber».
    http://www.zotero.com
    Με το πάτημα ενός πλήκτρου σώζει ακαριαία τη σελίδα θέλετε, τις ταξινομεί όλες μετά αλφαβητικά. Επίσης επιτρέπει tagging, extract/import διάφορα φορματ αρχείων και προχωρημένες λειτουργίες, άσχετη με το θέμα μας. Σταχυλογώ χρήσιμες μόνο:
    1) Αλλάζετε εύκολα τον τίτλο κάθε σελίδας κάνοντας κλικ πάνω δεξιά (στο pop-up window του Zotero) τη μικρή λεζάντα με τον τίτλο.
    2) Μπορείτε να μεταφέρετε όλο το εσωτερικό database ιστοσελίδων σε άλλο PC.
    3) Μπορείτε να γράψετε σχόλια στο παράθυρο κάτω δεξιά. Ο,ΤΙ και να γράψετε εκεί σώζεται αυτομάτως.
    4) Μπορείτε να «συνδέσετε εννοιολογικά» κάθε σελίδα με άλλες, να δημιουργήσετε κατηγορίες/ομάδες σελίδων
    5) Μπορείτε να βρείτε ακαριαία κάθε ιστοσελίδα (στο δικό του database) που περιέχει λέξεις (που βάζετε στο παράθυρο search).

    Το επόμενο σχόλιο θα αφορά ένα δεύτερο utility, ένα πρόγραμμα που κατεβάζει ΟΛΟΚΛΗΡΑ sites στο PC σας, το «HTTRACK», που είναι δωρεάν. Το γράφω σε ανεξάρτητο σχόλιο για να μη μπει αυτό εδώ σε moderation.


  16. Κατεβάζετε το httrack από το site
    http://www.httrack.com
    Το εγκαθιστάτε και ξεκινάτε να… «κλέβετε» ολόκληρα sites. ΟΛΑ τα sites σώζονται στο σκληρό δίσκο σας, σε default directory «My Web Sites». Σώζονται πολύ ωραία, με πρόσθετες πληροφορίες που σχηματίζονται αυτόματα.

    Εχω δουλειά όμως, κάποια «απηυδησμένη κυρία» με κυνηγάει τελευταία για τις υπερβολές μου (και προ λίγων δευτερολέπτων ειδοποιήθηκα από το feed-reader ότι ήρθε και στο blog μου να ζητήσει… ρέστα). Χάρη ρίξε μια ματιά αν δεν βαριέσαι.


  17. @elf, Ο Λιακόπουλος είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες από τα φοιτητικά μου ακόμα χρόνια στην Θεσσαλονίκη. Του έχω αφιερώσει και ένα post (κλικ εδώ)! 🙂


  18. @Omadeon, το Zotero φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και πολύ χρήσιμο, θα το τσεκάρω! 😉


  19. Χάρη, μην ξεχνάς και τα feed-reader! Υπάρχουν πολλά. Αλλά το πιο εύχρηστο (που συνιστώ) είναι το
    http://www.feedreader.com/
    Αν κει έχει ελλείψεις είναι πολύ εύχρηστο.
    Αντί για γυρνάμε σαν… μπλογκο-νομάδες από μπλογκ σε μπλογκ, βάζουμε τις διευθύνσεις «RSS feed» μέσα εκεί και κάνουμε άλλες δουλειές ανενόχλητοι. ΟΛΑ τα νέα ποστ ή σχόλια στα μπλογκ που μας ενδιαφέρουν εμφανίζονται εκεί. Τώρα, βέβαια… δεν ξέρω πόσα hits παραχωρεί, αλλά εικάζω ότι είναι πολύ λιγότερα από το να μπαίνει κανείς ξανά και ξανά, στη φωλιά με τα Χρυσά Αυγά. Τα ποστ καταγράφονται ΜΙΑ φορά μάλλον.


  20. Το διάβασα το ποστάκι κι έπεσα απ’ τα σύννεφα!!! Δεν λέει αλήθεια ο Λιακόπουλος;;; Α στο καλό, πρέπει να τα βάψω ξανθά…


  21. @elf
    Λυπάμαι αλλά το ιδανικό χρώμα είναι μωβ ανοιχτό.
    Το ξανθό παραείναι κοντά στο αληθινό! 🙂


  22. Χμμμμ… βραβεύτηκε με blog oscar πολιτικοποιημένου ιστολογίου παρακαλώ!!!
    (http://blogoscars.blogspot.com)
    Θα πεις… τα blog oscars έχουν λιγότερη αξία και από τα Αρίων… αλλά κάτι είναι κι αυτό.
    New kits on the blog (άσχετο, αλλά είναι ωραίο λογοπαίγνιο)


  23. Χαχαχα… Γιατρέ μου, μόλις έγραψες ιστορία! New Kitsch on the Blog και η πατρότητα του λογοπαιγνίου σου ανήκει! 😉


  24. Α χα χα χα…

    ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΝΝΕΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ του blogoscars είναι CERTIFIED MORONS, IDIOTS, ΕΘΝΟΠΑΡΑΦΡΟΝΕΣ.

    Κάτω από ΑΥΤΕΣ τις συνθήκες, το ΘΕΩΡΩ ΥψΙΣΤΗ ΤΙΜΗ μου το ότι… βγήκα ΠΑΤΟΣ στο «καλύτερο πολιτιστικό blog».

    Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ τους μάρανε! α χα χα χα…


  25. Εγώ βγήκα τίποτα; 😛

    Μην φύγεις, ανεβάζω ποστ σε λίγο!


  26. Αγαπητέ εν χανουμοφροσύνη αδελφέ Χάρη,

    Παρά το γεγονός ότι το ιστοσανιδολόγιον του εκκολαπτηρίου μαλαματένιων ωών «Χρυσά Αυγά» αποτελεί έναν πολύ καλόν μβούσουλαν (αν και ανεστραμμένον) δια διάφορα ζητήματα, ωστόσο η επιλογή σας δείχνει ότι έχετε αξιοπρόσεκτη αντοχή εις στον παραλογισμόν.

    Ναι, μα τον Ήφαιστον τον κούτσαβλον και την Αφροδίτην την τσουλάραν!


  27. ΣύνΑΕΚτζή και φίλε Polse, έτσι είναι. Όμως αν το καλοσκεφθείς ο παραλογισμός κυλάει εις τας φλέβας μου (και στις δικές σου μάλλον) και θα σου αποδείξω τον λόγο… Υπάρχει μεγαλύτερη και πιο αξιοπρόσεκτη αντοχή εις τον παραλογισμό από το να παρακολουθεί κανείς ελληνικό πρωτάθλημα και να είναι ΑΕΚ ενώ ξέρει εκ των προτέρων ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα του κλέψουν το πρωτάθλημα; Κοινώς, μάλλον είμαι μαζόχας και την βρίσκω όταν τσαντίζομαι, Γι’ αυτό είμαι και ΑΕΚτζής και γι’ αυτό διαβάζω τα Χρυσά Αυγά, για να μπορώ να λέω «Ρε τους μαλάκες» και αυτό να λειτουργεί καθαρτικά! 🙂



Σχολιάστε

