h1

Παρουσίαση τέλος

29/05/2008

Η wordpress μας έχει γαμήσει τελευταία, το ίντερνετ στο σπίτι κολλάει συνέχεια, οι Πολωνοί από πάνω κοπανάνε κάτι ή κάνουν σεξ για 30 δευτερόλεπτα με διαλείμματα 15 δευτερολέπτων, το ζεστό νερό στο ντους μια έρχεται μια δεν έρχεται με αποτέλεσμα είτε να σε καίει είτε να σε παγώνει, τα λεωφορεία έχουν απεργία και το τρένο που περίμενα εχθές για να πάω στην παρουσίαση όταν έφτασε σταμάτησε και δεν έπαιρνε μπρος. Τελικά πήρα το επόμενο και έφτασα στο Delft όπου παρουσίασα την διπλωματική μου λιγότερο καλά από όσο μπορούσα αλλά αρκετά καλά ώστε να μου δώσουν καλές κριτικές και να μου επιτρέψουν να αποφοιτήσω περί το τέλος του Ιουνίου. Μέχρι τότε πρέπει να ολοκληρώσω το κείμενο μου ή καλύτερα να δομήσω το χάος των ήδη γραμμένων πολλαπλών κειμένων μου που βρίσκονται μπερδεμένα σε διάφορα format που απαρτίζονται, από κόλλες Α3, αρχεία στον υπολογιστή, σημειώσεις ιδεών σε τετράδια, σε ευχετήριες κάρτες, σε χαρτοπετσέτες και σε χαρτάκια κάθε είδους. Συχνά έγραφα και στο χέρι μου αλλά τελευταία το έκοψα… Όχι το χέρι μου, εννοώ ότι έκοψα το να γράφω σε αυτό… Αυτά για σήμερα, αύριο έχει άλλα!

Quiz: Γιατί το τρένο ή το λεωφορείο αργεί όποτε βιάζομαι; Γιατί όποτε υπάρχει πιθανότητα κάτι να πάει στραβά θα παει; Και γιατί αυτή η πιθανότητα πολλαπλασιάζεται σε κρίσημες στιγμές; Να το πω αλλιώς, η πιθανότητα να αργήσει το τρένο είναι ευθέως ανάλογη της κρισιμότητας του ραντεβού!

18 Σχόλια

  1. Ονομάζεται Murphy’s law…άντε καλό ντοκ τώρα.


  2. Καλύτερη τύχη από αύριο σε όλα!


  3. Με πρόλαβε ο Βιολόγος. Ναι, ο Νόμος του Μέρφυ βρήκε εφαρμογή σε σένα Χάρη. Πάντως τέλος όλα καλά! Καλύτερη τύχη από δω και πέρα!


  4. Όλα καλά σήμερα, έχει και ήλιο εδώ, πολλούς χαιρετισμούς σε όλους εκτός από τον καταραμένο Μέρφυ! 😀


  5. a re biologe apo to keyboard mou to phres…
    Xarh,nomizw oti oloi oi ypolipoi eimaste kataramenoi plin tou Murphy, pou ksorkizei to kako!

    sygxarithria re!kala teleiwmata.


  6. Συγχαρητήρια, Χαρούλη! Αφού κατάφερες να παρουσιάσεις αξιοπρεπώς ενώ σου είχαν συμβεί όλα αυτά ΚΑΙ είχε καεί και το κτίριο της σχολής σου, μην παραπονιέσαι καθόλου…

    Φιλάκια πολλά!


  7. Προσωπικά , πιστεύω , πως απλά , όταν μας συμβαίνει μια αναποδιά , μας εντυπωσιάζει (αρνητικά βέβαια) τόσο πολύ , που νομίζουμε πως το αρνητικό αποτέλεσμα είναι ευθέως ανάλογο της κρισιμότητας της κάθε περίπτωσης . Με άλλα λόγια , ο νόμος του Μέρφυ , είναι μια …. αντιδραστική μας «επινόηση» για να …. ψιλοπαρηγοριόμαστε .
    Εκατοντάδες φορές … «δώσαμε εξετάσεις» …. Πόσες φορές «χάσαμε το λεωφορείο» ;
    —————————-
    Με την ευκαιρία , τα συγχαρητήρια μου για τις εξετάσεις , καλή επιτυχία στα υπόλοιπα , καλό τέλος , και καλή επάνοδο στην Πατρίδα , … αν και αυτό το τελευταίο , δεν ξέρω κι αν είναι και τόσο καλή ευχή .


  8. μπράβο, μπράβο και εις ανώτερα, με κάνεις περήφανη!! 🙂

    ο νόμος του Μέρφυ είναι το μόνο πράγμα που θα επιβιώσει ενός πυρηνικού πολέμου, είμαι απόλυτα βέβαιη! 🙂


  9. Συγχαρητήρια Χαρούλη,αφού πήγαν όλα καλά μετά απ’οσα σου είχαν συμβεί…πάλι καλά. Καλή συνέχεια σε ότι κ αν κάνεις από εδώ και πέρα… καλή τύχη και υγεία πάνω απ’όλα.


  10. Ευχαριστώ όοοοοοοολους!!!! 🙂 Μου μένει ακόμα ένας μήνας βέβαια και ελπίζω ο Μέρφυ να πάει για λίγο διακοπές! 😀


  11. αμ στην Ολλανδία ζεις, γι΄ αυτό συννενοούμαστε! (ζηλεύω)


  12. Μαρία, μη ζηλεύεις, απλά μετακόμισε κι εσύ προς τα εδώ!


  13. ik heet Maria, κι άλλες δυο-τρεις προτάσεις, ξέρω. Εκανα το χειμώνα, αλλά τα παράτησα, η μετακόμιση είναι μέσα στις προθέσεις μου (τουλάχιστον για τα καλοκαίρια) σε ποιά πόλη μένεις?


  14. Χαχαχα… Τα Ολλανδικά μου είναι στο ίδιο ακριβώς επίπεδο με τα δικά σου παρόλο που είμαι εδώ δύο χρόνια. Μένω Rotterdam, στην σελίδα contact του blog θα βρεις το mail μου, αν χρειαστείς κάτι μη διστάσεις να μου γράψεις! Την καλημέρα μου!


  15. tks μάτια του Χάρη (αυτό σημαίνει το νικ?) θα σας χρησιμοποιήσω. Οταν θάχω κάνει κάποια συγκεκριμένα σχέδια (μάλλον Ιούλιο ή Αύγουστο).
    Αλλά τουλάχιστον μπορώ να διαβάζω ΚΑΙ να προφέρω -κάπως- σωστά, θα φανεί πόσο…


  16. Όχι όχι, το heiz είναι απλά από το επώνυμο μου! 🙂 Βεβαίως μπορείς να διαβάζεις και θα χαρώ να συμμετέχεις όμως επιβάλλεται να μου απευθύνεσαι στον ενικό! 😀


  17. απ ότι φαίνεται στα ελληνικά δυσκολεύομαι τελικά 🙂
    -το «σας», παραδρομή των πλήκτρων
    -τα περί ανάγνωσης κλπ, αναφέρονται στα Ολλανδέζικα!
    σε χαιρετώ, τα λέμε


  18. Χαχα… Διάβασα βιαστικά το σχόλιο σου και νόμιζα έλεγες για το blog 🙂 την Καλησπέρα μου!



Σχολιάστε

