h1

Ένας χρόνος Crazy Cows

16/05/2008

Τα γελάδια του blog μου συμπληρώνουν σήμερα ένα χρόνο και αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω έναν μικρό απολογισμό. Είναι μάλλον που κάθε γιορτή και επέτειος μας κάνει να κοιτάμε πίσω και να λειτουργούμε κάπως ανασκοπικά. Ξεκίνησα πρόσφατα να γράψω κάτι αλλά επειδή μου φάνηκε πολύ περιγραφικό και επειδή αυτό είναι απλά ένα επετειακό ποστ και όχι η απονομή των όσκαρ, το έσβησα. Το μόνο που θα πω ως απόσταγμα αυτών που θα έγραφα είναι το αφόρητα κλισέ «ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα» και σε παρένθεση (γαμώτο).

Από την άλλη όμως δεν είναι αυτό το πιο γοητευτικό από όλα σε αυτή τη διαδικασία; Στην αρχή ξεκίνησα να σχεδιάσω ένα blog καθώς η ιδέα του σχεδιασμού ήταν το κατάλοιπο της αρχιτεκτονικής μου ιδιότητας που όπως κάθε «τεχνική» στοχεύει να οργανώνει, να σχεδιάζει, να προγραμματίζει να ολοκληρώνει. Ο χρόνος όμως είναι εκεί και λειτουργεί καταλυτικά με τρόπους που κάνουν το οτιδήποτε να αποκλίνει από την «αρχή» του ή καλύτερα από το «τέλος» (σκοπό) που έχει η αρχή του. Ένα χρόνο μετά το μέλλον έγινε παρόν και μαζί με αυτό το «άλλο» (δηλαδή όλα όσα δεν γνώριζα και όσα δεν είχα προβλέψει στην αρχή) ήρθε και έκανε το blog αυτό που είναι. Κοιτώντας πίσω σε παλιά posts βλέπω το blog να γίνεται και να ωριμάζει, να ανοίγει θέματα και να μην τα κλείνει, να δρομολογεί και να μην διεκπεραιώνει, να αρχίζει και να μην τελειώνει κι αυτό με ενθουσιάζει. Ίσως για αυτόν τον ενθουσιασμό μου να φταίει ότι ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο και ότι πάντα απέφευγα να κοιτώ το ρολόι μου, δεν έχω τοποθετήσει τις μνήμες μου χρονικά σε frames που να μπορώ να ανακαλέσω με τρόπο οργανωμένο, να τα παίξω στο μυαλό μου σαν ταινία και να διακρίνω τη διαδικασία που συντελείται.

Κάτι άλλο που με γοητεύει αυτόν τον ένα χρόνο είναι η διάδραση και η επικοινωνία με ανθρώπους που δεν έχω γνωρίσει από κοντά. Κάποτε ο Λουκρήτιος μίλησε για τα «φαντάσματα της ύλης», ότι δηλαδή δεν μπορούμε να δούμε κανένα υλικό αντικείμενο ως αποσπασμένο από όλα όσα ξέρουμε, έχουμε δει, ακούσει διαβάσει γι’ αυτό. Η γνώση μας για κάτι είναι διαμορφωτική για την εικόνα που έχουμε γι’ αυτό το κάτι. Είναι ένα υπέροχο παράδοξο ότι στην εποχή μας είναι δυνατόν να υπάρχει μια εικόνα η οποία δεν είναι υλική αλλά είναι σχεδόν αποκλειστικά εξαρτημένη από όλα έχουμε δει, έχουμε διαβάσει ο ένας για τον άλλον, ο ένας από τον άλλον. Δεν έχω την πλήρη εικόνα σας παρόλο που ίσως να μπορώ να αναγνωρίσω την φωνή σας ή να έχω δει φωτογραφίες σας. Η επαφή μας λοιπόν είναι περίπου a-formal, άμορφη, βασισμένη σε μια πραγματικότητα που δεν είναι υλική. Αυτό είναι ένα επίτευγμα του internet και της τεχνολογίας που χρησιμοποιούμε σήμερα που αλλάζει τη δομή του τρόπου που επικοινωνούμε με τρόπο που δεν είναι λιγότερο ανθρώπινος όπως κάποιοι ίσως πιστεύουν.

Ευχαριστώ όλους εσάς που με διαβάζετε και κυρίως τους φίλους που επισκέπτονται το blog και σχολιάζουν τακτικά. Για εμένα το δεύτερο είναι πολύ σημαντικό, δεν με ενδιαφέρει ο αριθμός των αναγνώσεων όσο το να κερδίζω την εκτίμηση κάποιων ανθρώπων! Θέλω με την σειρά μου να σας πω ότι εκτός από πολύ όμορφη, αυτή η επαφή που έχουμε αναπτύξει είναι και πολύ ουσιαστική, ή τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι εγώ. Ευχαριστώ για όσα μου μάθατε και είναι πολλά. Λυπάμαι που τελευταία έχω απομακρυνθεί λίγο και δεν γράφω ούτε σχολιάζω συχνά αλλά είναι μια περίοδος με πολλές υποχρεώσεις… Υπόσχομαι να επιστρέψω πιο δυναμικά σύντομα παρέα με τις αγελάδες μου!

Happy Birthday Crazy Cows…

22 Σχόλια

  1. Xάρη χρόνια πολλά στο μπλόγκ και να ξέρεις ότι από Τσεχία ως Γερμανία σε μνημονεύουν γνωστοί σου αλλά και μη υλικοί άμορφοι «άγνωστοι».

    Συνέχισε έτσι και καλή παρουσίαση.


  2. @Biologos, φίλτατε σε ευχαριστώ για την εκτίμηση και την παρουσία σου σχεδόν από την αρχή του blog, πολλούς χαιρετισμούς και στην Τσεχία και στην Γερμανία και ελπίζω κάποια στιγμή να μιλήσουμε και από κοντά! 🙂


  3. χρόνια πόλλα Χαρη! δημιουργικά πάνω από όλα!


  4. Να ζήσεις μπλογκάκι και χρόνια καλά!!

    Ελπίζω να πάνε καλά οι υποχρεώσεις σου. Καλή επιτυχία σε όλα!

    Εγώ, από τότε που βρήκα το μπλογκ σου, περιμένω με ανυπομονησία πότε θα γράψεις το επόμενό σου ποστ. Έχω διαβάσει εδώ από τα πιο ενδιαφέροντα κείμενα.

    Για να μην πω για τις αγελαδίτσες σου! ^__^

    Και πάλι μπράβο κι ευχαριστώ!


  5. Χρονια Πολλα, Χαρη!! Να τα χιλιάσεις τα ποστια!
    Επίσης να ξερεις πως χάρηκα παρα πολυ που σε πετυχα δω περα! Είχε και πλακα να διαπιστώνει πως γίνεται να συχνάζεις στα ιδια μερη με καποιον που βρίσκεται πολλα πολλα μιλια μακρια! (Ατιμο ιντερνετι!)

    Να συνεχίσεις με το μπλογκι, μπαινω καθε μερα και ας μην γραφω καθολου συχνα!

    Επίσης θέλω να δηλώσω (τωρα που εχω τον χώρο και την ευκαιρια) οτι οι διπλωματικες ειναι ωραιες (ειδικα οταν τελειώσουν…), αλλα πολυ ψυχοφθορες οι μπασταρδες!


  6. yee χρόνια πολλά δικέ μου!


  7. Έλα ρε χέστη Χάρη, πέρασε κιόλας ένας χρόνος ε?!

    Εγώ κι αν το έχω αμελήσει το «αθλημα», έχω κάτι αναπάντητα σχόλια εβδομάδων, μπαγιάτεψαν, καθόλου χρόνος γμτ…

    Καλή συνέχεια Χάρη, και είτε θες να το παραδεχτείς είτε όχι έχεις βάλει ένα μεγάλο λιθαράκι στο κομμάτι που ονομάζεται ελληνική μπλογκόσφαιρα. Εις το ψηφιακό επανειδείν…


  8. Να τα χιλιάσεις (σε χρόνια και σε αγελάδες)!!! Εμένα μ’ αρέσει πολύ το μπλογκ σου, μορφή και περιεχόμενο, κι αν μ’ έπιαναν οι μπάτσοι και μου ζητούσαν περιγραφή σου επειδή, ας πούμε, σε είχαν απαγάγει εξωγήινοι, είμαι σίγουρη πως θα την έδινα χαλαρά. Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους «φίλους». Φίλους. Συμφωνώ πολύ μαζί σου, συμφωνώ και με τον Λουκρήτιο. (Και θυμήθηκα τον Πλάτωνα. Πάω να ψάξω το θέμα με τις έννοιες που προϋπάρχουν των λέξεων, όπως προϋπάρχουμε εμείς από τις εικόνες μας στο Διαδίκτυο. Σαλάτα τα ‘κανα). Χρόνια πολλά!!!


  9. Χάρη μου!!! χρόνια πολλα και σε σένα και στο blog!!! Πότε επιτέλους θα βρεις τον χρόνο να γράφεις καθημερινά;;; Οι αγελάδες σου για μένα είναι σαν την πρωινή εφημερίδα, τις αγαπάω μωρε! Να τις χιλιάσεις!


  10. Χρόνια πολλά Χάρη και blog!!!!!!


  11. Να τις χιλιάσεις τις γελαδίτσες!


  12. Μπαίνω στο μπλογκ σου τους τελευταίους δύο μήνες περίπου και πάντα βρίσκω κάτι προς συζήτηση. Αυτό να ξέρεις, είναι ένα μικρό έπαθλο για σένα. Καλή συνέχεια και πάντα έτσι.


  13. Σας ευχαριστώ όοοοοολους, με την ευκαιρία θέλω να αναφέρω ότι τον καταλυτικότερο ρόλο για να ξεκινήσω το blogging τον έπαιξε ο φίλος brightbitebyalex http://brightbites.wordpress.com/ ο οποίος ένα βράδυ στο βροχερό Rotterdam με μύησε στον κόσμο της blogόσφαιρας. Μετά από λίγο καιρό άνοιξα το Anarchitecture το οποίο σύντομα παραμέλησα όταν ξεκίνησα το crazy cows… And the rest is history 😛


  14. Λοιπόν, καθυστερημένα πρόσεξα αυτό το ποστ αλλά ελπίζω να εκφραστώ πιο θετικά από όλους!

    Φίλε Χάρη, όχι μόνο σου εύχομαι χρόνια πολλά, σε… Πολλαπλές Μορφές (μπλογκ ΚΑΙ Χάρης ΚΑΙ παρέα ΚΑΙ cows), αλλά σου εύχομαι να καρποφορήσει ακόμη περισσότερο το αναμφισβήτητο… πολλαπλό ταλέντο σου, ΚΑΙ γραφίστας ΚΑΙ αρχιτέκτων ΚΑΙ μπλόγκερ ΚΑΙ καλός σε παρέες ΚΑΙ χιουμορίστας ΚΑΙ λακωνικός ΚΑΙ λεπτομερειακός (αν θες) ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ…
    🙂

    Ε, αν μη τι άλλο, γιατί μέσ’στην (αυτο-σαρκαστική) Μεγαλοπρέπεια της δικής μου… (αυτού) Πολλαπλότητας, με ΣΥΜΦΕΡΕΙ να γίνουμε… ΠΟΛΛΟΙ! 🙂

    moooooooooooooo!


  15. Έστω και καθυστερημένα 😳 χρόνια πολλά στο blog σου.

    Καλή και δημιουργική συνέχεια


  16. Να ζήσετε! Να ζήσετε! Μοσχάρια να γεννήσετε!
    Μπα αυτό είναι ευχή για γάμο.
    Keep moooooing!


  17. Να ζήσεις Χαρούλη, κι εσύ και οι υπέροχες αγελάδες σου. Πάντα… πολυμορφικός και δημιουργικός!
    Καλή επιτυχία στη διπλωματική σου!


  18. Xronia polla.


  19. popopoooo…
    ti le re psyxim?
    xronia polla se ka8e mia agelada me spogodi egefalopa8ia! na eisai kala re trelle.

    keep on spoging!


  20. Να τα χιλιάσεις τα γελαδάκια σου!!! Συνέχισε να γράφεις έτσι και να μας προβληματίζεις!! Η happy birthday αγελάδα από τις καλύτερές σου!! χιχιχιχι…

    υ.γ. καμία αναφορά στο fan club!! snif snif… Να τα χιλιάσεις και πάλι!! χιχιχιχιχι


  21. καλέ, έχασα τα γελαδογεννέθλια?!?!
    καταρραμένη δουλειά!

    χρόνια πολλά στα κορίτσια!! 🙂


  22. […] Ένας χρόνος Crazy Cows Possibly related posts: (automatically generated)Τρείς…. βλογημένοι βλογομήνες (κι ίσως ά… […]



Σχολιάστε

