h1

Καμία δουλεία δεν είναι ντροπή… Όμως υπάρχει και μια που είναι!

18/01/2008
cash-cow.jpg

Παιδιά δεν έχω και δεν σχεδιάζω να αποκτήσω σύντομα. Παρόλα αυτά, συχνά σκέφτομαι διάφορα υποθετικά σενάρια ώστε να είμαι προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσω την ανατροφή τους, και να προλάβω τα χειρότερα.

Αν το παιδί μου, το σπλάχνο μου, έρθει και μου πεί «Μπαμπά, θέλω να γίνω αθλητής» δεν θα τα βάψω αμέσως μαύρα. Θα του πώ κι εγώ «Παιδί μου, στην Ελλάδα, οι περισσότεροι πετυχημένοι αθλητές εκτός ότι ντοπάρονται με ένα σωρό ουσίες και πεθαίνουν από καρδιακές παθήσεις είναι και χαζοί, οι πιο πολλοί δεν ξέρουν σχεδόν τίποτα εκτός από το άθλημα τους και δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν και τίποτα, συχνά δεν μπορούν καν να μιλήσουν, δες τον Γιάννη Γκούμα, γίνε απλά σκέτος ναρκομανής καλύτερα. Αν όμως εσύ αποφασίσεις να γίνεις αθλητής φρόντισε να γίνεις ο καλύτερος στο σπορ σου μπας και τα κονομήσεις ή μπας και γίνεις πολιτικός και τα κονομήσεις πάλι».

Αν το παιδί μου, το σπλάχνο μου, έρθει και μου πεί «Μπαμπά, θέλω να γίνω καλλιτέχνης» δεν θα τα βάψω αμέσως μαύρα. Θα του πώ κι εγώ «Παιδί μου, στην Ελλάδα, οι περισσότεροι πετυχημένοι καλλιτέχνες εκτός ότι τον παίρνουν και κάνουν κόκα με αποτέλεσμα να πεθαίνουν από καρδιακές παθήσεις είναι και χαζοί και παπαρολόγοι, οι πιο πολλοί είναι μεγάλοι παπατζήδες, καιροσκόποι και κερδοσκόποι, δες τον Καρβέλα και τον Λαζόπουλο, γίνε απλά σκέτος ναρκομανής ή πούστης καλύτερα, ή έστω αθλητής. Αν όμως εσύ αποφασίσεις να γίνεις καλλιτέχνης φρόντισε να γίνεις ο πιο μεγάλος παπαρολόγος και παπατζής μπας και τα κονομήσεις ή μπας και γίνεις πολιτικός και τα κονομήσεις πάλι«.

Αν το παιδί μου, το σπλάχνο μου, έρθει και μου πεί «Μπαμπά, θέλω να γίνω πολιτικός» δεν θα τα βάψω αμέσως μαύρα. Θα του πώ κι εγώ «Παιδί μου, στην Ελλάδα, οι περισσότεροι πετυχημένοι πολιτικοί εκτός ότι είναι διεφθερμένοι και πίνουν το αίμα του λαουτζίκου είναι και αγάμητοι, οι πιο πολλοί είναι τόσο στερημένοι που όταν φτάσουν να έχουν αρκετή εξουσία ώστε, παρά τα περιττά κιλά τους, να μπορούν γαμάνε τις υφιστάμενες τους είναι πολύ αργά για να το χαρούν και έχουν πολλά να διακινδυνεύσουν, δες τον Ζαχόπουλο, γίνε απλά μαφιόζος καλύτερα, ή έστω καλλιτέχνης ή αθλητής. Αν όμως εσύ αποφασίσεις να γίνεις πολιτικός φρόντισε να γίνεις ο καλύτερος μπας και γίνεις υπουργός πολιτισμού, να διοικείς καλλιτέχνες κι αθλητές, και να τα κονομήσεις χοντρά«.

Αν το παιδί μου, το σπλάχνο μου, έρθει και μου πεί «Μπαμπά, θέλω να γίνω δημοσιογράφος» τότε θα τα βάψω αμέσως μαύρα και θα το αποκληρώσω.

25 Σχόλια

  1. ahahahahahah χρόνια έχει που το λες αυτό! hahaha 😀


  2. Χαχαχα, ακριβώς!!!… Αφιερωμένο στον φίλο μου τον Γιάννη που λέγαμε αυτές τις ατάκες παρέα!


  3. Θα χαρώ να λάβω comment σας, συγγνώμη που δεν απαντάω αυτές τις μέρες αλλά πραγματικά έχει πέσει τρομερή δουλειά. Απολογούμαι προκαταβολικά σε περίπτωση που κάποια comments μείνουν για moderation αλλά θα απουσιάσω για λίγες μέρες στο εξωτερικό, ή μάλλον στο πιο εξωτερικό αφού στο εξωτερικό είμαι ήδη!


  4. Χα,χα,χα…

    Μα Δημοσιογραφος? Καμια δουλεια δεν ειναι ντροπη ελεγε η Γιαγια μου!!!


  5. @Nemo, κι εμένα έτσι έλεγε… που να ήξερε ή καημένη; Τώρα που έμαθε δεν θα το ξαναπεί μάλλον!


  6. χα! σκέψου το ακόμα χειρότερο: να θέλει να γίνει δημοσιογράφος πολιτικός σαν τον Ρουσόπουλο πχ!!!

    πού πας και φεύγεις?

    (ωραίο header btw, έχω ολόιδια με την αγελάδα γαλατιέρα!!!!)


  7. @Krot, Αυτό είναι χάλια αλλά υπάρχει ακόμα χειρότερο από το να γίνει σαν τον Ρουσόπουλο, να είναι να γίνει σαν τον Παναγιωτόπουλο! Πάω Πoρτογαλία για field research (και καλά!)… 😉


  8. αχαχαχαχαχα ζωγράφισες πάλι! Βασικά ούτε πολιτικός θα ήθελες να γίνει.. Τον φαντάζεσαι σαν τον Άδωνη;;;;; Όνομα και πράγμα… τι να σου πω 😆

    Το νέο σου χίντερ «Κάθαρσις» πολύ καλό!
    Καλό ρισέρτς μάι φρεντ 😉


  9. τέλειο, χα χα χα 🙂 🙂 🙂


  10. Πολυ καλο το ποστ Χαρη 😆 😆


  11. Ωραίος ο λόγος σου κ πάλι, πολύ καλό. Συμφωνω απόλυτα, καθώς σαυτή τη γαμοχώρα σόρι, μάλλον κ παραέξω, οι (πρωτ)αθλητές είναι ανθρωποειδή καζάνια με χημικά, οι δημοσιογράφοι είναι εξουσιαστές, και οι εξουσιαστές στα συρτάρια τους αντί για αιτήσεις έχουν προφυλακτικά…
    «η γραμματέας μας, το κοριτσάκι μας, ελεύθερα πιασίματα, δώρο αναμνηστικό dvd, με αντάλλαγμα μόνο μία 6μηνη ανανέωση συμβασης εργασίας! Γιά περάστε, για περάστε…».


  12. Gamato!!!
    Welcome again!!!


  13. Γελαδερό όπως πάντα! Εύγε, παιδί μου. Πορτογαλία πας; Δωσ’της χαιρετίσματα. Είναι γοητευτικότατη! Καλή επάνοδο.


  14. πόσο καιρό κρατιόσουν και δεν το έιχες γράψει ακόμα αυτο? περίμενες την κατάλληλη ευκαιρία έτσι??:Ρ
    και κοίτα πόσο γαμάτη είναι η πολιτική σκηνή στην Ελλάδα, σου έδωσε την ευκαιρία να κάνεις μια διαχρονική σου σκέψη, επίκαιρη!
    χα! ρουρού μην παραλείψεις τα καθημερινά πολλαπλά mojitos μόνο 3 ευρώ στο bairo alto ε!


  15. Εχεις προσκληση σε παιχνιδι 🙂 Καλησπερα.


  16. 😆


  17. Χιχιχχιχιχιχι… τώρα ή εσύ θες να γίνεις πατέρας και μας το λες απ’έξω απ’έξω ή βλέπεις πολύ τηλεόραση… Πάτα το off θα νιώσεις καλύτερα ;)!!


  18. Μάλλον άδικος είσαι, όπως κάθε γενίκευση, αλλά είναι πολύ καλογραμμένο, μπράβο!


  19. Απο τα καλυτερα που εχεις γραψει Χαρη.Το ξαναδιαβασα.


  20. Πράγματι, ένα από τα καλύτερα! Αλλά mη σε ματιάσουμε Χάρη! Ευτυχώς που δεν είσαι και… προληπτικός.

    BTW, η προληπτική Αγελάδα ΤΙ κάνει;
    Φοβάται μη την αρμέξουν και ασκεί… προληπτική λογοκρισία στο γαλατά! 🙂


  21. @astropeleki, και καλά να βγει Άδωνις, για φαντάσου να βγει Βελόπουλος! 😛

    @Daisy,Donald, Ευχαριστώ παιδιά! 😉

    @Ιασούν, Πάρε πάρε πάρε… ότι πάρεις 100!

    @Jangel, Θενκς μάι φρεντ!

    @Lotofagus, Γοητευτική η Πορτογαλία πράγματι! 🙂

    @Kissogram, εγώ ως γνωστόν δεν πίνω… Μην διαδίδεις φήμες στο blog μου! 😛

    @Donald, την είδα την πρόσκληση, σε ευχαριστώ! Θα ανεβάσω σύντομα σχετικό ποστ! 😉

    @Indictos, 😉

    @laxanaki, Το δεύτερο και μάλιστα είμαι πολύ trash!… 🙂

    @Sarant, είμαι άδικος αλλά νομίζω ότι είναι προφανές ότι είναι on purpose και ότι επιχειρώ δια της υπερβολής να περάσω κάποια πράγματα… Άλλωστε οι καθολικές καταδίκες είναι κάτι που αν διαβάσετε παλαιότερα posts σε αυτό το blog θα καταλάβετε ότι καταδικάζω, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

    @Donald, Ευχαριστώ και πάλι φίλε μου!

    @Omadeon, Μη με ματιάσεις Γιώργο! 🙂 Στείλε μου ένα mail να μου πεις με τι όνομα να σε βρω στο Skype! 😉


  22. Μαλλον λειπει σε δουλειες ο Omadeon. Πολυ καλο ιστολογιο οι αγελαδες σας! Το βρηκα απο αρθρο του.


  23. Σας ευχαριστώ turbo-anonyme! 😀


  24. Symfwnw, ki egw sas brika mesa apo ton Omadeon.

    Epipedo polu kalo, alla oxi «ntemek». Ki o Omadeon kalo epipedo exei, alla diaforetiko. Leei polla, orgizetai, ftianei polla pramata, alla oxi «ntemek».


  25. Κι αν το παιδί σου, το σπλάχνο σου έρθει και σου πει: «Μπαμπά, θέλω να γίνω μπάτσος», τι χρώμα θα τα βάψεις;



Σχολιάστε

