h1

Παραβατικότητα και δημοσιογραφική καφρίλα (Υπόθεση Ζαχόπουλου)

14/01/2008

 

swissmilitarycow.gif

Η παραβατικότητα, όποια μορφή κι αν έχει, δεν δικαιώνει αυτόματα την καταπάτηση της προσωπικότητας του παραβάτη ή την παραβίαση της προσωπικής του ζωής και η δημοσίευση των γυμνών φωτογραφιών από το Πρώτο Θέμα είναι αυτό ακριβώς. Επιπλέον η υπόθεση δεν έχει εκδικαστεί αλλά εκκρεμεί, γεγονός που σημαίνει ότι κανείς δεν έχει καταδικαστεί ακόμα άρα κανείς δεν είναι διαπιστωμένα παραβάτης. Πρέπει λοιπόν κάποιοι να σεβαστούν ότι η Τσέκου είναι υπόδικος ενώ ο Ζαχόπουλος δεν είναι καν αυτό ακόμα. Τις κατηγορίες τις συντάσσει η δικαιοσύνη και τις αποφάσεις της παίρνουν οι δικαστές, όχι οι δημοσιογράφοι, ούτε οι bloggers.

Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για καταφανή καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Όσο καραγκιόζης κι αν είναι ο Ζαχόπουλος, ότι κι αν έκανε, όσα κι αν έφαγε, δεν έχει κανείς το δικαίωμα να δημοσιεύσει αυτό το υλικό που περιέχει εικόνες της προσωπικής του ζωής χωρίς την συγκατάθεση του. Το υλικό είναι προϊόν υποκλοπής και ο υποκλοπέας διώκεται ποινικά εκτός εάν το βίντεο αποδεικνύει την ύπαρξη κακουργηματικών πράξεων. Κοινώς, το υλικό είναι παράνομο και προφανώς παράνομη είναι και η δημοσίευσή του η οποία δεν προσφέρει τίποτα απολύτως στην έρευνα του ανακριτή.

Σε μια πραγματική δημοκρατία αυτός που δικάζει και τιμωρεί είναι το κράτος και όχι οι δημοσιογράφοι ή οι απλοί πολίτες και αυτό συμβαίνει για να μην γίνουμε μια κοινωνία Κολοσσαίο. Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό είναι ή λαμόγιο ή υπάνθρωπος, σε κάθε περίπτωση πάντως επικίνδυνος.

Αν ο Ζαχόπουλος πριν την δημοσίευση είχε έναν λόγο για να αυτοκτονήσει τώρα έχει χιλιάδες, όσα και τα φύλλα που πουλήσε ο Θέμος. Πρέπει να επέμβει η δικαιοσύνη και αν δεν το κάνει τότε απλά θα αποδειχθεί αυτό που ξέρουμε ήδη, ότι οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα είναι «χούντα»!

Αλήτες, Ρουφιάνοι, Δημοσιογράφοι… Πιάσατε πάτο πλέον!

Ζήτω ο ΣΚΑΪ!

22 Σχόλια

  1. Τις τελευταίες μέρες τα έχω βάλει με τους δημοσιογράφους… Και καλά κάνω!


  2. και καλά κάνεις


  3. Εχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφεις,όπως και το απόλυτο της δίκαιης κρίσης σου καταλογίζω στην απάντηση που μου άφησες στο μπλόγκ του φίλτατου Παράφωνου.
    Τι ψάχνεις όμως να βρείς αγαπητέ μου?
    Γιατί να βρίζουμε μόνο τους δημοσιογράφους?Εκείνοι το ξεροκόμματο ψάχνουν!
    Οι μπλόκερ ακόμα δεν κατάλαβα τι ψάχνουν και ξεφτιλίζουν τους πάντες και τα πάντα,χωρίς συνείδηση και προσωπική άποψη,μεταφέροντας μόνο ειδήσεις κλεμμένες απο εφημερίδες και εναγώνια ψαξίματα στους μηχανισμούς αναζήτησεη του Νετ.
    Μήπως η χούντα είναι ανάμεσα μαςκαι απλά είμαστε τόσο στραβοί που δεν μπορούμε να την δούμε????
    Τελικά ποιοι είναι οι πραγματικοί, αλήτες,ρουφιάνοι???


  4. Φίλε Giotavita, τους βρίζουμε όλους αλλά τον καθένα στον βαθμό που του αναλογεί σε κάθε περίπτωση. Ο Blogger δεν είναι καθόλου αθώος αλλά είτε ανώνυμος ή επώνυμος είναι χρήστης ενός μέσου που δυστυχώς δεν έχει αναπτύξει ακόμα ένα στοιχειώδες δεοντολογικό πλαίσιο και γι’αυτό οι bloggers τείνουν να ακολουθούν πιστά το παράδειγμα των ΜΜΕ. Τα MME όμως και οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι δεν είναι το ίδιο με τους Bloggers και η ευθύνη που τους αναλογεί είναι μεγαλύτερη. Η διαφορά είναι ότι οι ίδιοι αυτοχαρακτηρίζονται ως λειτουργοί και θεματοφύλακες των αξιών και της δημοκρατίας και επιπλέον, η εμβέλεια του μέσου τους δεν είναι ούτε κατά διάνοια συγκρίσημη με αυτήν των blogs (τουλάχιστον στην Ελλάδα) και γι’αυτό η επιρροή που ασκούν είναι τεράστια. Η Ελληνική κοινωνία και κατ’επέκταση η blogόσφαιρα είναι Κολοσσαίο και αυτό είναι καταφανές αλλά δεν αλλάζει εύκολα. Ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας πάντα θα τρώει ότι του δώσυουν και θα εκδηλώνει την καφρίλα του χωρίς αναστολές. Το ζήτημα είναι όμως ότι αυτή η καφρίλα τροφοδοτείται από τα media με κάθε τρόπο. Ανάμεσα σε αυτά τα δύο συστήματα (κοινωνία – ΜΜΕ) το πιο έυκολα ελέγξιμο και περιορίσιμο εντός των πλαισίων της δεοντολογίας είναι τα ΜΜΕ καθώς η κοινωνία είναι ένα εξαιρετικά περίπλοκο μόρφωμα με δικές του δυναμικές (συχνά μερικώς καθοδηγίσιμες), περισσότερο μαζικό και σαφώς πολύ λιγότερο προσωποπαγές. Τα ΜΜΕ όμως είναι προσωποπαγή και μάλιστα με τρόπο που δρα συγκεντρωτικά σε σχέση με την εξουσία, τον έλεγχο, το χρήμα. Λίγοι ελέγχουν πολλά και αυτοί είναι υπόλογοι. Ευχαριστώ για το χρήσιμο σχόλιο και που μου έδωσες την ευκαιρία να διευκρινήσω. Την καλησπέρα μου!


  5. Εγώ πρέπει να σ’ευχαριστήσω γιατί μου έδωσες μια πλήρη και σαφή εικόνα για κάποιες λειτουργίες του συστήματος και των συμπράττων επί των εσαεί εξελίξεων αυτού.
    Μάλλον έχω μείνει πολύ πίσω στις διαμορφώσεις του κοινωνικό-πολιτιστικού ρυθμού των Ελληνικών δεδομένων.Κι ίσως φταίει το ο,τι σταμάτησα να βλέπω Τ.Β εδώ και αρκετά χρόνια.Τελικά συμπεραίνω πως δεν έχασα και κάτι συνταρακτικό!!!!
    Τα ΜΜΕ θέλουν το χρήμα,οι κυβερνούντες ψάχνουν το χρήμα,ο λαός οραματίζεται το χρήμα,και όλα παίζονται σαν παιγνίδι για το ποιός θα ρίξει την μπάλα στην εστία του χρήματος.
    Η giotavita αισθάνεται ευτυχής που δεν ανήκει σε αυτές τις φατρίες.
    Θεωρώ τιμή μου τότε, που ανήκω στους απρόσωπους,αυτόχθονες ιθαγενείς αυτής της χώρας,και κατάφερα να κάνω αρκετά πράγματα(προς βοήθεια διαφόρων όντων)με αποτέλεσμα και εκπλήρωση της δικής μου προσωπικής ευτυχίας.
    Σέυχαριστώ αγαπητέ μου για την πλήρη επεξήγηση που μου έκανες.
    Την καληνύχτα μου στέλνω…


  6. Aγαπητέ Χάρη με τρόμο και έκπληξη σου ανακοινώνω ότι τα εργαστήριά μας ανακάλυψαν το γενετικό υλικό ενός υποείδους, ενός υβριδίου.Το ονομάσαμε δημοσιομπλόγκερ και φέρει τα εξής χαρακτηριστικά:

    1.Kανιβαλλίζει ζωές και γεγονότα αγνώστων και σε μέρη μακρυά από τον καναπέ του αντίστοιχα.
    2.Τρέφεται με την ιδιωτική ζωή άλλων σπαμάροντας ασύστολα.
    3.Υποκρίνεται ζητώντας την επαναφορά της Ιεράς Εξέτασης και εθελοντικά κατατάσσεται στις τάξεις των ιεροεξεταστών.
    4.Τρέφεται από λινκς,αναφορές, μπακτρακς, μπακφακς κοκ.
    5.Πάσχει από το σύνδρομο του μικρού Θεού.

    Τρόποι αντιμετώπισης
    Κόψτου το ρεύμα ή/και αγνόησέ τον.Η άγνοια είναι δύναμη.Εναλλακτικά βρες του ταίρι.

    Συγνώμη για το σεντόνι.


  7. Σωστά τα λες αγαπητέ εν χανουμοφροσύνη αδελφέ.

    Εδώ έχουν γίνει πράματα και θάματα με αποχαρακτηρισμούς αρχαιολογικών χώρων, τα είδη καπνιστού του Ζαχόπουλου (πίπαι &τσιμβούκια) ενδιαφέρουν την λοβοτομημένη υδαροπολτώδη μάζα που άγεται και φέρεται από τους διάφορους Θέμους και Σια με τα 5 εκ. ευρώπουλα σε γαλλική τράπεζα έναντι «υπηρεσιών» π.χ.

    Εδώ έχει γίνει εθνική προδοσία, μάλλον ορθότερα έγκλημα κατά της ανθρωπότητας με το θάψιμο και τους αποχαρακτηρισμούς αρχαιολογικών χώρων και η υποκριτική και κατινίστικη τριμοσιογραφία ψάχνει διάφορες αποχρώσεις του ροζ για να παραπλανήσει τους φαν της Ανίτας Πάνια.

    Αν ήμουν Ζαχόπουλος και πήγαιναν να με εκβιάσουν με τέτοιες βλακείες για να γίνουν αποχαρακτηρισμοί αρχαιολογικών χώρων θα τους έλεγα «Βγάλτε τα αν έχετε άντερα. Εγώ αναλαμβάνω τις ευθύνες μου για την σαβουρογαμία μου και την σεξουαλική εκμετάλευση συμβασιούχων».
    Σιγά μην άφηνα τα παιδιά μου ορφανά για τέτοιες μαλακίες.

    Αλλά στη «Σεμνή και ταπεινή» κομπανία τέτοιες συμπεριφορές σπανίζουν.

    Βρώμα, δυσωδία, εμετός.

    Αυτή η χώρα είναι καταδικασμένη στην καλύτερη να γίνει η Φλόριντα της ενωμένης Ευρώπης (Θέρετρο συνταξιούχων δλδ) που δεν θα παράγει σχεδόν τίποτα και στην χειρότερη, άστο καλύτερα…


  8. «Αποχωρώ με αηδία», έγραψα στο ιστολόγιό μου. Κατά τα υπόλοιπα, με καλύψατε πλήρως εσύ και οι σχολιαστές σου. Να προσθέσω μόνο ότι έπαθα ένα μικρό εγκεφαλικό μαθαίνοντας πόσα φύλλα πούλησε το «Θέμα», και στην ηλικία μου θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο! Χε!Χε!


  9. Τί να πεις φίλε μου! Δημοσιογραφία δεν είναι τίποτα άλλο, από τα φράγκα, ήτε για το δημοσιογράφο, ήτε για το αφεντικό του! Κάποτε μιλούσαμε για «κίτρινο τύπο» σε αντιδιαστολή με τον μη κίτρινο. Τώρα μάλλον δε γίνονται διακρίσεις.. Κρίμα.


  10. Αγαπητέ harisheiz, Μάλλον παρανοήσατε κάποιο σχόλιό μου αλλού.Έδωσα πάντως κι εκεί μια απάντηση.Συμφωνώ με το άρθρο σας μέχρι την τελευταία λέξη.Μόνο μια παρατήρηση.Λέτε «Σε μια πραγματική δημοκρατία…»
    Σύμφωνοι πως αυτά θα έπρεπε να συμβαίνουν σε μια πραγματική δημοκρατία και κάποια άλλα να μη γίνονται.
    Πόσο πραγματική όμως είναι η έρμη η δημοκρατία στη χώρα μας;Το ποιοί φταίνε είναι ένα ζήτημα.Το χάος όμως της τηλεόρασης δεν την κάνει – όσο περνούν τα χρόνια -να μοιάζει όλο και περισσότερο με οχλοκρατία;
    Και αυτά που ζούμε τώρα με το θέμα Ζαχόπουλου δεν είναι αποτέλεσμα αυτής της οχλοκρατίας;


  11. μπράβο Χάρη! ξέρεις πως μου τη δίνει, ο,τι κι αν έχει κάνει ο Ζ. που τον προπηλακίζουν ενώ δεν είναι καν σε θέση να υπερασπιστεί τον εαυτό του; τελικά υπάρχουν δημοσιογράφοι σ’αυτήν τη χώρα; όχι τίποτα άλλο, αλλά (παρά)έχει ξεφτιλιστεί ο όρος στις μέρες μας…


  12. Απλα ανρωτιεμαι τι θα γινει αν ο Λυκουρεζος(ως δικηγορος της οικογενειας Ζαχοπουλου)κινηθει νομικα εναντιον ολου αυτου του συρφετου ζητωντας τον ουρανό μα τ’άστρα «για συκοφαντικη δυσφημιση»,»παραβιαση απορρητου» και οτι αλλο προβλεπουν οι νομικοι κωδικες.
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου,και σχετικα ειχα γραψει και γω…
    και μια ερωτηση στον polsemannen
    Καλα ακουγονται ολα αυτα για αποχαρακτηρισμους.
    Εσεις εχετε στοιχεία τοσο αδιασειστα ωστε να μιλατε για «εγκλημα κατα της ανθρωποτητας»?
    Προσεξτε…δε λεω οτι δεν εγιναν παρατυπίες…
    απλά ακόμα δεν εχω δει ουτε μια χειροπιαστή αποδειξη!
    ώς τοτε λοιπόν κανείς δεν ειναι εκ προοιμιου ενοχος!
    Και παντα τετοιου ειδους διαδικασιες ειναι αμφιλεγόμενες(δηλ.γιατι αποχαρακτηριστηκε αυτο το οικοπεδο κι οχι το άλλο)


  13. διαβάζοντας το κείμενό σου, σκέφτηκα πως δεν γίνεται να συμφωνήσω πιο πολύ με κάτι σχετικά με αυτό το θέμα.
    μετά διάβασα το σχόλιο του πολσεμάνου: είναι ΟΛΑ τα λεφτά.


  14. Χάρη γειά σου!!Πολύ καλό κείμενο
    Η αλήθεια είναι πως η δημοσίευση των φωτογραφιών συνιστά ταυτόχρονα και παράβαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και ειδικότερα της ιδιώτικότητας τους (τι μαθαίνει κανεις τελικά στο πολιτικό!!!). Το θέμα είναι… πότε είδες εσύ σ’ αυτή τη χώρα να σεβονται τα δικαιώματά μας


  15. Χάρη γειά σου!!Πολύ καλό κείμενο
    Η αλήθεια είναι πως η δημοσίευση των φωτογραφιών συνιστά ταυτόχρονα και παράβαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και ειδικότερα της ιδιώτικότητας τους (τι μαθαίνει κανεις τελικά στο πολιτικό!!!). Το θέμα είναι… πότε είδες εσύ σ’ αυτή τη χώρα να σεβονται τα δικαιώματά μας? Ποτε. Κι επιπλέον
    Αν αυτός ο Ζαχόπουλος ξυπνήσει ποτέ από το κόμμα… μάλλον θα προτιμούσε να μην ξυπνούσε ποτέ. Δεν τον δικαιολογώ. τον αντιπαθώ απίστευτα. Και κατακρίνω τις κινήσεις του και τη συμποεριφορα του η οποία προφανώς τον έφερε σε τέτοια θέση.
    ΑΛλά ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ και την συμπεριφορα τον ΜΜΕ πανω απ’ όλα, που αντιμετωπίζουν καθε έναν που αποκλίνει, είτε πολύ, είτε λίγο, σαν ζωο που του αξίζει να ψοφήσει.
    ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ


  16. O Σεβασμος και η αξιοπρεπεια εχει χαθει προπολου… Στην εποχη μας ολα εχουν μεταλαχθει και εχουμε μεινει να συζηταμε για το αυτονοητο… Τι αλλο μας μενει αραγε ;


  17. Φίλοι μου ευχαριστώ όλους για τα σχόλια, δεν προλαβαίνω να απαντήσω σε όλους ξεχωριστά αλλά από ότι φαίνεται δεν υπάρχουν και διαφωνίες οπότε μάλλον δεν έχω γράψει μαλακίες κι αυτό ε χαρομποιοεί.

    Garbofanoula ευχαριστώ για την πρόσκληση, μου φαίνεται πολύ ωραίο το παιχνίδι (επειδή έχω ωραίο wallpaper) και θα ανεβάσω ποστ μια από αυτές τις μέρες! Και πάλι σας ευχαριστώ όλους!


  18. Καλησπέρα Χάρη, τελικά δεν προλάβαμε να να τα πούμε, εύχομαι να πέρασες καλά στην Ελλάδα.

    Τι ποστ αυτό είναι σωστό, σύντομο και καίριο, αλλά… δυστυχώς (όπως οι δικές μου απόψεις) δύσκολο να βρει δικαίωση. Το Κολοσσαίο ζει, ο Δράκουλας ζει, και τα υπόλοιπα είναι… δυσάρεστα, οπότε ας ΜΗΝ τα βλέπουμε (λέει κάποιος) για να μη στενοχωριόμαστε. Ας ΜΗ διαβάζουμε τίποτε που να μη μας ευχαριστεί, ας μη μη μη…

    Εχω 2-3 πράματα να σου πω σε μέηλ, βεβαίως υπάρχει και το skype. Και -ενώ το αναφέρω τελευταίο- λες και δεν τρέχει μία, διαδραματίστηκε στη ζωή μου ένας ΠΟΛΥ σοβαρός «εικονικός επαγγελματικός διασυρμός». Τίποτε σπουδαίο τελικά, αλλά… είναι σαν να σκάνε βόμβες στο αυτοκίνητο ενός τουρίστα στη Βηρυττό και να του λεν οι ντόποιοι έλα μωρέ μικροβομβίτσα ήτανε αφού φοράς αλεξίσφαιρο γιλέκο, ντάξει μωρέ…


  19. σήμερα χθες και προχθές ήταν ωραίες μέρες στην Ελλάδα. Χθες εμείς οι χειμερινοί σχεδόν το γιορτάσαμε.
    Μου βγήκε λίγο ξινό στο τέλος, όταν γύρισα σπίτι κι είδα διάφορα συμβάντα.

    Και σήμερα με στενοχώρησε πάρα πολύ ένας άνθρωπος που εκτιμούσα, ένας άνθρωπος όμως… χωρίς όνομα, που βγήκε και πρότεινε σε νεοφερμένο άτομο στο μπλογκ που συχνάζει να… αποφεύγει μπλογκ σαν το δικό μου που είναι χαμηλής αισθητικής. Και με στενοχωρεί που βλέπω παλιά μου σχόλια, κειμενάκια που έγραψα εκεί, όμορφα κι ωραία, και… δεν μπορώ πια να τα σχολιάσω. Γιατί μου έχει απαγορευτεί αυτό. Σαν να μου κλέψαν τα παιδιά μου νιώθω. Σαν παιδομάζωμα ιδεών…

    Τα λέω γιατί το Κολοσσαίο υπάρχει ΗΔΗ, για μερικούς από μας, υπάρχει ΜΕΣΑ στη ζωή μας, και -προ πολλού- υπάρχει ΚΑΙ στο διαδίκτυο, γενικά ΟΠΟΥ υπάρχει κάτι καλό κι ευάλωτο ή τέλος πάντων χρήσιμο να το χαλάσουν κάποιοι. Θα το χαλάσουν. Μονο αν δεν το επιτρέψουμε δεν θα το χαλάσουν. Αλλά… ΠΩΣ να επεμβούμε όταν ΜΟΛΙΣ επεμβούμε κάποιοι θα πούνε πως… βγάζουμε και κέρδος από πάνω (επεμβαίνοντας)? Σιγά το κέρδος, Χάρη.

    Αυτά.


  20. Φίλε Γιώργο, νομίζω είναι προφανές ότι συμφωνώ πως δεν είναι έυκολο να επέλθει δικαίωση για κάτι, ειδικά μέσα στην blogόσφαιρα, γνωρίζεις άλλωστε τις απόψεις μου πολύ καλά γιατί διαβάζεις το blog σε σταθερή βάση από την αρχή του. Είναι όμως και ζήτημα αρχής κάποια πράγματα να λέγονται και αυτό κάνω και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι συμφωνείς γιατί ξέρω ότι έτσι λειτουργείς κι εσύ. Από εκεί και πέρα είναι σίγουρο ότι αυτό είναι κάτι που μας εκθέτει, συχνά μας βάζει στο στόχαστρο και κάποιες φορές μας ζημιώνει με ποικίλους τρόπους. Ευτυχώς εμένα δεν μου έχει στοιχίσει ακόμα αλλά μάλλον είναι μέρος του παιχνιδιού να γίνει κι αυτό κάποια στιγμή γιατί εκεί έξω κυκλοφορούν όρνια. Γι’αυτο αν έχεις προσέξει έχω κλειστεί στο blog μου τελευταία! Αν θες γράψε μου, θα χαρώ να τα πούμε και στο Skype.


  21. […] φλέγον ζήτημα τα έχω ξαναγράψει σε προηγούμενο post (παραβατικότητα και δημοσιογραφική καφρίλα) και δεν θα ήθελα να τα επαναλάβω, όμως ευκαιρίας […]



Σχολιάστε

