h1

Δυό πρωινά ακόμα

19/12/2007

Έβαλα το μπουφάν μου και κοίταξα από το μικρό παράθυρο του ανεμόμυλου. Τα στάσιμα νερά στο παρακείμενο κανάλι έχουν παγώσει. Μέρες τώρα το πρωινό φως με ξεγελάει και νομίζω ότι έξω κάνει ζέστη, ο ήλιος είναι τόσο χαμηλά και πλάγια που φωτίζει κάτω από τα σύννεφα. Είναι αυτό το γωνιακό φως που απεικονίζει στους πίνακές του ο Vermeer. Σκέφτηκα ότι το φως ταίριαζε απόλυτα με την τελετουργία του αρμέγματος για την οποία ετοιμαζόμουν, άλλωστε ο Vermeer φιλοτέχνησε την διάσημη «γαλατού». Κατέβηκα την απότομη σκάλα και κάνοντας θόρυβο άνοιξα την πόρτα. Ο Anthony είχε ήδη ξυπνήσει και μαζί με τον Σπυράκο τάιζαν τα ζώα. Με είδαν και μου έκαναν νόημα από μακριά να πάω να τους βοηθήσω να ελέγξουν τις ζωοτροφές που μόλις είχε στείλει ο Domino.

Πήρα μια βαθιά ανάσα και άφησα τον παγωμένο Ολλανδικό αέρα να ποτίσει τα πενυμόνια μου με την αλμύρα της θάλασσας και τις μυρωδιές της φάρμας. Η εκπνοή γέμισε τον αέρα με ένα μείγμα βρομερών υδρατμών και αναμνήσεων. Άναψα ένα τσιγάρο (δεν καπνίζω αλλα μου αρέσει γιατί δραματοποιεί τη σκηνή, άλλωστε κάθε cowboy είναι υποχρεωμένος από τον νόμο να κουβαλάει στην τσέπη του ένα πακέτο Marlboro) και ρούφηξα τον καπνό του σαν να ήταν η τελευταία μου ανάσα πριν μια μεγάλη βουτιά, το φίλτρο του έγινε το φίλτρο μου.

Σκέφτηκα την Ελλάδα, την χώρα που δεν χρειάζεται να καπνίσεις για να πεθάνεις από καρκίνο των πνευμόνων, αρκεί μια βαθιά ανάσα κι ένα μήλο την ημέρα. Η ανάσα για να κατακαθίσουν όλα τα αδρανή της ατμόσφαιρας στα πλεμόνια σου και το μήλο για να κάνεις τον γιατρό σου πέρα και να μην πηγαίνεις για check up.

Αναχωρώ για γιορτές στη χώρα που λέγεται Ελλάδα την Παρασκευή με πτήση της Ολυμπιακής, αν έχω φτάσει πριν την Κυριακή θα σας ενημερώσω.

cow-aeroplano.jpg
18 Σχόλια

  1. καλή επάνοδο στη χώρα που λέγεται ελλάδα!


  2. Αρχίσαμε να φεύγουμε ρε Χάρη…εχθές έφυγαν οι πρώτοι..αυριο φεύγουμε εμείς… ποιος θα ταίσει την γαμημένη την αγελάδα ρε cowboy?


  3. Ποιά αγελάδα από όλες; 40 είναι… Ο Anthony σήμερα το πρωί πριν φύγει καθάρισε λίγο το στάβλο, εγώ σε λίγο θα γεμίσω νερό τις ποτίστρες και θα βάλω την μηχανή του αρμέγματος στο auto pilot, ουφ!


  4. Αυτο ηθελα να σου πω και εγω Χαρη… Τι θα κανουν αυτες τις μερες οι αγελαδες μονες ; Θα μελαγχολησουν.Καλη επανοδο και εμενα να εχεις και καλες γιορτες.


  5. Θα τα πούμε κάπου «εδώ» πιστεύω όταν φτάσεις ε;;; 🙂 🙂


  6. Καλό ταξίδι, καλώς να μας έρθεις. Μην χάνεις το θάρρος σου, άκουσα ότι και άλλοι κατάφεραν να φτάσουν! Καλές γιορτές.


  7. Χάρη, αν σε πρόλαβα πριν πετάξεις, έχεις MAIL…

    (έφυγε το «ΑΓ» από την Αγελάδα?)


  8. Επιτέλους… Έφτασα χθες το βράδυ με καθυστέρηση κάποιων ωρών αν και νομίζω είμαι μάλλον τυχερός αφού έφυγα με κακοκαιρία…

    @Donald, οι αγελάδες είναι ανεξάρτητες και αναρχοαυτόνομες, δεν με έχουν ανάγκη! 😉 Καλές γιορτές κι από εμένα, χαιρετισμούς στην Daisy!

    @Μάνος, ναι, ειλικρινά θα χαρώ πάρα πολύ! 🙂

    @lotofagus, Έφτασαααααααααα!!! 😀

    @Omadeon, Το είδα το mail σήμερα και μόλις τώρα σου απάντησα! Το «Αγ» έφυγε αλλά δεν θα είναι για πολύ αν και αυτή η κωλοχώρα μου έλλειψε! 😀


  9. Καλώς ήρθες στα πάτρια εδάφη λοιπόν!
    Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα!
    Καλά να περάσεις!!! 🙂


  10. Καλως ήρθες ολλανδέ!!!! Καλέ αντί να τρως μελομακάρονα απαντάς σε comments??? τσ τσ τσ… είναι μάλλον που είσαι χωρίς τη σοφή αγελάδα που σε συμβουλεύει!!! Καλές Γιορτές!!


  11. Bon Voyage my friend!!!
    Καλως να ερθεις!


  12. Χρονια πολλα και καλη χρονια !!! Ηarisheiz.Nα περασεις καλα οτι και να επιλεξεις να κανεις… Και καλη επανοδο στη Blogoσφαιρα…


  13. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

    doctor


  14. κατά το γνωστό all you need is love και υγεία συμπληρώνω, χαρούλη να έχεις μια υπέροχη χρονιά 🙂


  15. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    Υγ είσαι ακόμα στην πατρίδα;;;


  16. @Μάνο
    Πιστεύω πως ναι, και… τον ψάχνω. 🙂

    Πάρτε και μία σπέσιαλ αγελάδα-φράκταλ:


  17. Υ.Γ. πηγή της φράκταλ-αγελάδας είναι άλλο μπλογκ αρχιτέκτονα με προχωρημένες ιδέες:
    http://www.mndl.hu/works/fractalcow


  18. Καλή χρονιά φίλοι μου, πολλές ευχές σε όλους για υγεία σε εσάς και τους ανθρώπος σας. Φίλε Μάνο είμαι ακόμα Ελλάντα αλλά ήμουν Θεσσαλονίκη χωρίς ίντερνετ και δεν είχα την δυνατότητα να απαντήσω.

    Επιπλέον είχα τόσα πολλά να κάνω αυτές τις μέρες που παραμέρισα εντελώς το blog αν και έχω πάρα πολλά να γράψω και μάλιστα με πολύ επιθετικό τόνο, ξέρετε… περί Ζαχόπουλου κλπ. Θα επιστρέψω σύντομα και δυναμικά με ποστ!

    Υ.Γ.: Φίλε Γιώργο δεν ξέρω αν θα μπορέσω να βρεθούμε, παρόλο που θα ήθελα πολύ, γιατί ετοιμάζω μια παρουσίαση αυτές τις μέρες που πρέπει να είναι έτοιμη πριν πάω Ολλανδία. Σίγουρα όμως θα μιλήσουμε πριν φύγω.



Σχολιάστε

