h1

Το Άβαταρ μου πολύ το γουστάρω!

18/12/2007

furycow-small.jpg

Ο Μάνος με κάλεσε σε ένα Blogοπαιχνίδι σύμφωνα με το οποίο πρέπει να πω την ιστορία του Άβαταρ μου, να εξηγήσω γιατί το επέλεξα, τι αντιπροσωπεύει κλπ.

Η αγελάδα είναι σύμβολο στην Ολλανδία και μάλλον πάντα θεωρούσα τις αγελάδες εξαιρετικά συμπαθείς. Ομολογώ όμως ότι ζώντας εδώ έγιναν σε κάποια στιγμή για εμένα σύμβολο όλων αυτών που με κάνουν να δυσανασχετώ κι έτσι μάλλον κατέληξα να συμπάσχω μαζί τους, ίσως και να τις αγαπώ!

Η χώρα είναι επίπεδη, όπως ίσως και πολλά άλλα πράγματα στην χώρα της τουλίπας, και οι αγελάδες βόσκουν πάνω σε ένα τεχνητό έδαφος που κάποιοι άλλοι έφτιαξαν γι’αυτές και μετά τις έβαλαν εκεί χωρίς να τις ρωτήσουν, όπως άλλωστε δεν τις ρώτησαν χιλιάδες άλλα πράγματα, απλά τους τα επέβαλαν.

Οι αγελάδες λοιπόν είναι το σύγχρονο προλεταριάτο. Τις αρμέγουν, τις στιβάζουν, τις ταΐζουν κρεατάλευρα, τις παχαίνουν και στο τέλος τις τρώνε και βασίζουν την οικονομία τους σε αυτές. Αν μπορούσαν να τους βουλώσουν και τον κώλο για να μειωθούν οι εκπομπές μεθανίου που ενισχύουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου είμαι σίγουρος ότι δεν θα δίσταζαν. Επίσης οι αγελάδες δεν έχουν ονόματα, δεν υπάρχει Κλάρα εδώ, έχουν μόνο ένα σημάδι από «μαρκάρισμα» που γίνεται με πυρωμένο σίδερο ή ένα σκουλαρίκι, συνήθως κίτρινο, με έναν αριθμό που τις ταυτοποιεί μέσα στο κοπάδι. Αυτή είναι όλη κι όλη η ταυτότητα τους, ένας αριθμός να σηματοδοτεί την θέση τους μέσα σε ένα σύστημα παραγωγής που νοιάζεται αποκλειστικά για την μεγιστοποίηση του κέρδους. Αυτό το σύστημα δεν ξεχωρίζει ανάμεσα σε καλές και κακές αγελάδες, σε κουλ και ξενέρωτες, σε αριστερές και δεξιές. Καμία δεν είναι εξαίρεση και όλες κατηγοριοποιούνται αποκλειστικά με βάση ποσοτικά δεδομένα όπως π.χ. το βάρος τους, την ημερήσια παραγωγή γάλακτος, την ηλικία τους κλπ.

Τελικά το να τρελαθεί η αγελάδα περίπου είναι μονόδρομος και ήταν η θλιβερή σκέψη ότι σαν τις αγελάδες είμαστε όλοι που με έκανε να ξεκινήσω το blog και να διαλέξω το συγκεκριμένο Άβαταρ. Διάλεξα αυτή τη γελαστή αγελαδίτσα για να την κάνω μάσκα μου και μαζί καρικατούρα του εαυτού μου.

Είναι ίσως επειδή τα περισσότερα δυσάρεστα πράγματα εύκολα γίνονται συνήθεια κι ακόμα κι αν δεν γίνουν αυτόματα τότε, αργά η γρήγορα, ακόμα κι αυτό που σε αρρωσταίνει το προσεγγίζεις για να μπορέσεις να συμβιβαστείς μαζί του, να το κάνεις κτήμα σου και να ζήσεις με αυτό πιο άνετα ή να το αντιμετωπίσεις πιο αποτελεσματικά.

Ευχαριστώ τον Μάνο που με κάλεσε να παίξω το παιχνίδι, καλώ με την σειρά μου να παίξουν τους: Domino, Brightbitebyalex, Mitsosheiz, Kissogram, Λαχανάκι και όποιον άλλον θέλει!

14 Σχόλια

  1. 😮 Τις λυπήθηκα… Και ο παππούς μου είχε αγελάδες κάποτε άλλα όλες είχαν ονόματα και μάλιστα τις μιλούσε πολύ ευγενικά.
    Save the cows!


  2. Σημαντικά αυτά που είπες…(εδώ τελειώνει το σοβαρό σχόλιο)
    Εντρίφισσες ΜΕΣΑ στο σκεπτικισμό της αγελάδας. Είναι σαν να το ζεις φίλε Χάρη. Το άρμεγμα, την επίπεδη γη που βόσκουν, το μαρκάρισμα στο ποπουδάκι τους…
    Η ψυχολογία μιας αγελάδας είναι κλονισμένη… το σίγουρο είναι πως δε θα ξαναπώ ΠΟΤΕ αγελάδα την Μπεζεντάκου!


  3. Εντοπίζω την Λογική των ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ Αγελάδων που ενυπάρχει embedded στους συνειρμούς σου. Αυτή η θεωρία εξηγεί πολύ καθαρότερα την επιλογή σου, αφού δεν αφορά μόνο μία και μοναδική Αγελάδα, όπως στο μονοθεϊσμό, κλπ, κλπ.

    Το δικό μου Αβατάρ έχει εξ αριστερών τη Θεά Αφροδίτη (με αύρα ακτινοβολούσα) και την πολυσήμαντη μικρή λεζάντα «Αναγέννηση Πολλαπλών Μορφών» (που στα αγγλικά διαβάζεται και σαν «πολλαπλών ειδών») ενώ στη μέση έχει φωτογραφία ζωγραφικού πίνακα της Επαναγέννησης Πολλαπλών Όντων καθώς περνάνε από μία μαύρη τρύπα και ξαναβγαίνουν από μία άσπρη σε κλάδους δέντρου, καθώς και φωτογραφία του σκίτσου (με παστέλ) της παλιάς μου (Αγγλοεβραίας) Μούσας Αλισον (και άλλα συμβολικά).

    Τουτέστιν, κοντολογίς, μουουουουουουουουουου…..


  4. Πάρα πολύ καλός λόγος για να αποκτήσεις άβαταρ!
    (κι εμένα μ’ αρέσουν οι αγελάδες – και δεν τις τρώω, τις λυπάμαι…)

    Σου πάει πάντως 🙂


  5. Αποδέχομαι την πρόκλησή σου! Ας νικήσει ο καλύτερος!

    Στις 12 τα μεσάνυχτα να είσαι στην πύλη, κάτω από τον πύργο…

    Μερσί!


  6. πάρα πολύ καλό ποστ.
    και συμφωνώ σε όλα.

    και έχω μανία με τις αγελάδες -έχω ολόκληρη συλλογή από διάφορα αγελαδο-γκάτζετς. και θέλω να γίνω χορτοφάγος.


  7. kalo!!!!


  8. Μου προξένησε εντύπωση το οξύμωρο που εμπεριέχεται στο avatar σου: Ανατρέχοντας στην ετοιμολογία της λέξης διαπιστώνει κανείς πως η α-γελάδα ονομάστηκε έτσι ακριβώς επειδή είναι αγέλαστος.

    Το να βάζεις μία αγελαδίτσα να μας χαμογελάει οδηγεί τον αναγνώστη συνειρμικά σε μία ευαγγελία ρήξης με τα ισχύοντα. Οπότε βρίσκεσαι σε πολύ καλό δρόμο 😉

    ο σκύλος της φάρμας


  9. @Kafrokoritso, Κι εγώ στις δικές μου μιλάω πολύ ευγενικά, τους φέρομαι τόσο καλά που άρχισαν να γράφουν και στο blog μου και μάλιστα με επιτυχία! Πλάκα πλάκα έχω καιρό να ανεβάσω ποστ με τη Σοφή Αγελάδα!

    @Manos, Αν πεις την Μπεζαντάκου αγελάδα μειώνεις την αγελάδα κι όχι την Μπεζαντάκου! Πάντως και η Μπεζαντάκου 4 βυζιά έχει!

    @Omadeon, Μαλακία, έπρεπε να σε καλέσω στο παιχνίδι! Λοιπόν σε καλώ τώρα!

    @Natassaki, Κι εγώ νομίζω μου πάει η αγελάδα, έχει και κάτι παιδικό η συγκεκριμένη!

    @Krot, Εγώ δεν είμαι χορτοφάγος, αλλά τρώω μόνο χοιρινο! 😛

    @garfbofanoula, 🙂

    @Canis, Φυσικά, άλλωστε αυτή ήταν μια ακόμα από τις προθέσεις μου! 😛


  10. Ο Μάνος μπήκε ήδη στο βλογ-ρολ μου, αφού… δροσίστηκα δεύτερη φορά διαβάζοντας το βλογ του.

    Τα… εγωκεντρικά μου φληναφήματα ΠΟΥ να τα εναποθέσω, όμως; Εδώ στης τρελής αγελαδίτσας, ή εκεί; Να το παίξω μόνος ή Μάνος; ΤΙ είναι το παιγνίδι; Εξήγηση του καθενός μας για το δικό του αβατάρ ή για εκείνο του Μάνου; 🙂


  11. υ.γ.
    α… ΟΚ, τώρα είδα και το ποστ του Ντόμινο, του αιώνιου διακωμωδητή της αιώνιας γκρίνιας μέσω ενός ιδιότυπου ανάλαφρου αυτοσαρκαστικού σουρεαλισμού. ΟΚ, θα ανεβάσω ποστ για το αβατάρ μου. Μάλλον θα είναι στα…. αγγλικά!


  12. @Omadeon, περιμένουμε και ας είναι και στα αγγλικά! 🙂


  13. […] (crazycows.wordpress.com) who posted detailed explanations of his own avatar and blog-banner here, while his friend Manos documented his own avatar here (quite humourously). Of course, my banner […]



Σχολιάστε

