h1

100 posts and going – Μικρή Στάση

25/11/2007

Συχαίνομαι το οτιδήποτε επετειακό, μάλλον επειδή συχαίνομαι γενικά τα πάντα που είναι ή μοιάζουν με κλισέ αλλά παρόλο που αρχικά σκέφτηκα να το παίξω τρελός και να ανεβάσω επετειακό post στα 97 posts ή στα 103 (σε κάθε περίπτωση ο αριθμός έπρεπε να είναι περιττός και όχι άρτιος) μετά το μετάνιωσα γιατί σκέφτηκα ότι τα γελάδια μου δεν χρωστάνε τίποτα που έγω είμαι abnormal.

100 posts λοιπόν… και απολογισμός,

17 Μαϊου 2007, φτιάχνω ένα όνομα κι ένα banner και ξεκινώ να γράφω αυτό το blog. Ήταν ο φίλος μου ο Αλέξης που με είχε βάλει στον κόσμο των blogs όταν ήρθε Ολλανδία και με κόλλησε. Πρώτα άνοιξα το Anarchitecture για να γράφω σοβαρά, σύντομα όμως η ανάγκη να γράφω στα Ελληνικά και το αρχικό concept για το Crazy Crows που με τριγύριζε από εκείνο το πρωί που μέσα από το λεωφορείο είδα τις αγελάδες να λιάζουν τα βυζιά τους και να γουστάρουν. Τότε είχα σκεφτεί ότι ενώ κάπου αλλού είναι ζώα ιερά, εδώ εκτρέφονται, μπαίνουν σε γραμμή παραγωγής για να τις αρμέγουμε και στο τέλος να τις τρώμε. Δεν είναι καθόλου περίεργο που τα κακόμοιρα τα γελάδια τρελαίνονται, είναι αυτό που κάθε διαδικασία μηχανοποίησης, οριοθέτησης, συστηματοποίησης, επιβολής, εκμετάλευσης θα έκανε και σε εμάς, ή καλύτερα το κάνει και σε εμάς. Έτσι γενήθηκε ο τίτλος στον οποίο στην συνέχεια κατάφερα να αναγνώσω τις εγγενείς του προεκτάσεις, αυτό που έμοιαζε σαν πρόθεση του ίδιου του τίτλου και έτσι το blog γέμισε αγελάδες και εγώ έγινα cowboy ή ο «Χάρης με τα γελάδια του«.

Μεσά στο κλίμα που επέβαλε ο τίτλος και με τον Pessoa υποσυνείδητα κάπου παραδίπλα, το role playing δεν άργησε να έρθει και η Σοφή Αγελάδα έκανε την εμφάνιση της για να μιλήσει με έναν τρόπο άλλο από τον δικό μου και να αναλλάβει έναν ρόλο που μου αρέσει αλλά δεν θέλω να τον αναλάβω προσωπικά. Πρόσφατα ήρθε και η Χαζή αγελάδα και θα ακολουθήσουν κι άλλες.

Το blog «γίνεται», γεμίζει την δεξαμενή της καταγωγής του και πάσχοντας κάνει την παθογένεια του δυνατότητα εξέλιξης. Αυτό το χρωστώ σε όλους εσάς που με διαβάζετε, σε όλους μαζί και τον καθένα ξεχωριστά, γιατί έχετε παίξει ουσιαστικό ρόλο για την βελτίωση του concept αλλά και της εκφοράς του, από το επίπεδο της θεματολογίας μέχρι το είδος της γραφής και της γραφιστικής.

100 posts and going… Ευχαριστώ θερμά όλους σας!

Είμαι ανοιχτός σε σχόλια, προτάσεις, ιδέες, απόψεις, παρατηρήσεις…

31 Σχόλια

  1. Τι δουλειά μπορεί να έχει ένας normal άνθρωπος με τον αγαπημένο μου Pessoa ?


  2. να τα χιλιοστήσεις.


  3. Να τα χιλιοστήσεις και από μένα, που… τώρα μόλις μαθαίνω ότι μπήκες στο χορό τόσο πρόσφατα, Μάϊο του 2007. Με έμαθες μέσα από τον όμορφο διάλογο και πιο καλούς τρόπους έκφρασης. Η συλλογική μας νοημοσύνη υπάρχει, αρκεί να την αφήσουμε ελεύθερη.

    Ευελπιστώ και στις εξής αγελάδες για το μέλλον
    1) Η κακιωμένη αγελάδα (που δεν θέλει το καλό της γειτόνισας)
    2) Η ιπτάμενη αγελάδα (για θέματα σουρρεαλισμού κλπ)
    3) Η δικτυωμένη αγελάδα (που δίνει γάλα σε όλα τα βλογ)
    4) Η ξετσίπωτη αγελάδα (που είναι και αθυρόστομη)
    5) Η αγελάδα που γελά (αυτή ήταν διάλειμμα διαφήμισης)

    Νάσαι καλά Χάρη, «Le blog qui rit» 🙂


  4. Πολλά-πολλά ποστ ακόμα, λοιπόν!
    🙂

    Και πολλές αγελάδες να μας κάνουν παρέα!
    (οι προτάσεις του omadeon, 😆 )


  5. Είν’ωραια η δουλειά σου μάστορα και ελπίζω να είσαι καλά και να συνεχίσεις έτσι κ πιο καλά ακόμα, για να μην αναφέρω πως το ποστάκι με τον τύπο που googlάριζε το έχω σκίσει στην διαφήμιση! Νά’σαι καλά κ χρόνια πολλά στο μπλογκ σου!


  6. Κατ’ αρχή να τα χιλιάσεις…κατα δεύτερον, με έβαλες στη πρίζα να δω πόσα έχω εγώ…ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ είδα πως έχω 99!!!! 😆 Καλό ε; 🙂


  7. @Enfant, ίσως να μην είμαι και τόσο νορμάλ, πάντως σίγουρα απολαμβάνω της εναλλαγή ρόλων! 🙂

    @toomanytribbles, ευχαριστώ πάρα πολύ, τα 1000 θα μου πάρουν κάποια χρόνια (υπολογίζω γύρω στα 5) αλλά το ελπίζω! 🙂

    @Omadeon, εγώ σε ευχαριστώ για την σταθερή σου παρουσία σχεδόν από την πρώτη στιγμή και την συμπαράσταση όλο αυτό τον καιρό, νομίζω ίτι η ξετσίπωτη αγελάδα έιναι must! 😀

    @Νατασσάκι, σε ευχαριστώ πάρα πολύ… Και οι αγελάδες μου επίσης! Οι προτάσεις του Omadeon είναι πράγματι πολύ ευρηματικές!

    @Ιασούν Ταρταρούγας, φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ, ειδικά για την διαφήμιση! 😉

    @Μάνος, ε τώρα τι να σου πώ; ότι σε νικάω; χαχα! Ανέβασε επετειακό post κι έρχομαι για ευχές! 😀


  8. Σου εύχομαι ολόψυχα να τα χιλιάσεις!


  9. Μια χαρά πας! Καλή συνέχεια 🙂


  10. xronia polla!! ante na ta xiliaseis!!! kai kali mou arxi sto neo mou blog…
    i diki mou arxi egine me mentora esena.


  11. συνέχισε, συνέχισε. κάντα πολλά κι αμέτρητα!…
    🙂


  12. hehe! με συγκίνησες ρε μπαγάσα :’) !

    συνέχισε να σε διαβάζουμε! Το μπλογκ σου τα σπάει. συμφωνώ πάρα πολύ με τον omadeon και νομίζω ότι δε θα μπορούσε να το θέσει κάποιος καλύτερα.

    Τα σέβη μου, και καλή επέτειο!


  13. σνιφ!


  14. Να τα χιλιάσεις!!! Δώσε στο λαό σου και άλλες αγελάδες…. (αυτές που προτείνει ο omadeon είναι ότι πρέπει!!!)… Καλημέρα!!!!


  15. Εγώ πάντως έχω να λέω για τα υπέροχα μπάνερ… Αντε να τα χιλιάσεις και εύχομαι σύντομα να καταφέρεις να αναβαθμίσεις την κτηνοτροφική σου μονάδα με νέες μηχανές αρμέγματος, αλλά και μασάζ, διότι επρήσθησαν οι μαστοί λέμεεεεε!!!! 😛


  16. Mad & Eternally faithful!

    Oι groopies.

    Υ.Γ.:Πληροφορίαι για την επερχόμενη τουρνέ,εντός


  17. mmmooooooo!


  18. Καλημέρα Harisheiz.Να τα χιλιάσεις τα posts ! To νεο Banner είναι πολύ καλο.


  19. […] Χάρης με τις τρελές αγελάδες του, γιόρτασε προχτές και με έκανε να δω κι εγώ τον […]


  20. να τα χιλιάσεις Χαρούλη 🙂 Στο banner είναι η Σελήνη; Αν ναι άντε και στον Άρη, αν όχι άντε και στην Αφροδίτη 🙂


  21. Το να τα χιλιάσεις είναι πολύ κοντά…Θα πρέπει να μιλάμε για μύριο και πάνω!

    Δύο παρατηρήσεις:
    α) Θα αγοράσεις καμιά ζωοτροφή από εμένα για τις αγελάδες σου;
    β)Πρέπει να βάλεις τον σύνδεσμο του ιστολογίου μου με ροζ μεγάλα γράμματα που αναβοσβήνουν στην μέση της οθόνης.

    Να είσαι καλά για να μας λες ιστορίες με τον Σπυράκο αλλά και τα σοβαρά σου. 🙂


  22. χρόνια πολλά ρουρού! μουτσ!


  23. και εις ανωτερα! 🙂


  24. Άντε και με άλλα 10000000000000000000000000 post!
    Να δούμε αν θα αντέξεις βέβαια να τα γράψεις… 😉


  25. Na ta xiliaseis my friend!!!!
    Teleio to neo Banneraki!!!
    Rocks!!!


  26. Να τα μυριάσεις(εκ της μυριάδος=10.000)! Διότι, εφόσον έγραψες 100 σε έξι μήνες, τα 1.000 είναι πολύ λίγα και ευκόλως πραγματοποιήσιμα! Τελικά, μπορείς να εμπνευστείς κι από μια επίπεδη χώρα, ε; Να είσαι πάντα δημιουργικός!


  27. @πετρούλα, ευχαριστώ πολύ! 🙂

    @mOOnchild, η συνέχεια είναι υπό διαρκή προγραμματισμό! Ευχαριστώ! 😉

    @Spirakos, εγώ σε ευχαριστώ για την έμπνευση αγαπημένε συγκάτοικε, με εσένα θα γράψω εγκυκλοπαίδεια! 🙂

    @Roidis, Αγαπητέ σας ευχαριστώ πάρα πολύ, έχετε την εκτίμηση μου σε υπερθετικό βαθμό! 🙂

    @brightbitebyalex, Θενκς ρε μάγκα μου, θα τα πούμε Σαλόνικα μετά την πρωτοχρονιά! 🙂

    @Laxanaki, σε ευχαριστώ πολύ! χαίρομαι πολύ που είσαι στην παρέα και που με βοήθησες να καταλάβω ότι η Σοφή αγελάδα ήταν καλό concept. Χάρηκα και σου το χρωστάω! 🙂


  28. @marjá (ex-nebula), χαχα… Θα αναβαθμίσω, πρέπει να βρω το κεφάλαιο βέβαια, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

    @Giannis o Mpoukas, Κουφάλα… ο πρώτος σταθερός αναγνώστης μου ήσουν! Σου χρωστάω μπλουζάκι!

    @Under Const-Action, Τώρα εσένα σε ξέρω, σχεδόν σίγουρα… Πες μου μόνο αν το const είναι αυτό που φαντάζομαι!

    @Donald, σε ευχαριστώ φίλε μου, για τις ευχές και την συνεχή παρουσία σου που με χαροποιεί ιδιαίτερα! 🙂

    @Daisy, στο Banner είναι η Ολλανδία η οποία δεν διαφέρει πολυ από την Σελήνη… 😛

    @Domino, Ευχαριστώ, θα περάσω για τις ζωοτροφές μια από αυτές τις μέρες! Μπορούμε να το κανονίσουμε και να γίνει ο μόνιμος τροφοδότης μου!


  29. @Kissogramm, ρε μη με λες ρουρού δημοσίως, μου χαλάς το image, σε περιμένω Rotterdam! 🙂

    @idimon, σε ευχαριστώ φίλε μου, είσαι από τους πρώτους αναγνώστες που είχα και χαίρομαι πολύ που με διαβάζεις! Να είσαι καλά! 🙂

    @Τάσος, όσο αντέχω να γράφω θα γράφω! Χρόνο δεν ξέρω αν θα έχω! Ευχαριστώ πολύ! 🙂

    @Jangel, Thanks ρε φίλε, να είσαι καλά! 🙂

    @Lotofagus, Χαίρομαι που αν και λοτοφάγος δεν με ξεχνάς, η Ολλανδία είναι πολύ flat και σε πολλά άλλα πράγματα εκτός από το έδαφος της, ίσως να είναι η Ελληνική ανωμαλία σε συνδιασμό με την Ολλανδική επιπεδότητα που δίνει την έμπνευση! 🙂


  30. Αντε, να τα χιλιάσεις με το καλό, και οι αγελάδες σου να είναι πάντα παχηές – αντι για «ισχνές» αγελάδες – και πολλών ποιοτήτων, σχεδίων, χρωμάτων και εθνικοτήτων!


  31. Να τα χιλιάσεις, Χαρούλη!
    Καλή έμπνευση για τη συνέχεια του μπλογκ…
    Φιλάκια!



Σχολιάστε

