h1

Σαπίλα…

12/11/2007

Ώρα 17:00, άπλυτος και αξύριστος, φορώντας μόνο το παντελόνι της άνετης, φαρδιάς Ιαπωνικής πυτζάμας μου (πολύ κουλ όμως) και σέρνοντας τις παντόφλες μου ώστε να κάνουν τον μέγιστο δυνατό θόρυβο, διαπιστώνω ότι κάτι που μοιάζει με περπάτημα σπρώχνει το σώμα μου σιγά σιγά προς στην κουζίνα. Ήταν η προφανής ανάγκη για νερό ή φαγητό, αυτό που λέμε ένστικτο της επιβίωσης, που με ξεκούνησε από την βαρεμάρα μου και με έβγαλε από το dungeon, ή καλύτερα έκανε τα πόδια μου να με βγάλουν από το dungeon. Αφού μετά από 10 λεπτά έφτασα στην κουζίνα διασχίζοντας ολόκληρα και τα τρία μέτρα που την χωρίζουν από το δωμάτιο μου, το χέρι μου χωρίς να πάρει εντολή από τον εγκέφαλο μου, αυτόματα, άνοιξε τη βρύση και με υποχρέωσε να πιώ νερό χώνοντας την κεφάλα μου από κάτω και σφηνώνοντας την κάπου ανάμεσα στην βρύση και μια στοίβα με άπλυτα ποτήρια, το οικοσύστημα των οποίων πλέον προστατεύεται από την συνθήκη RAMSAR. Ξαφνικά στην κουζίνα σε παρόμοια κατάσταση με εμένα εμφανίζεται ο Σπυράκος που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν ήξερα αν ζει η όχι, αλλά επειδή ήμουν εγώ ζωντανός έτρεφα ελπίδες ότι θα είναι και εκείνος. Με αργές κινήσεις άνοιξε το ψυγείο και με λόγια που έβγαιναν από το στόμα του με το ζόρι μου είπε,

Σπυράκος: Πω πω ρε μαλάκα… βαρεμάρα σήμερα… πέντε πήγε η ώρα… δεν έχουμε κάνει τίποτα… πω πω…

Καθώς η φωνή του Σπυράκου έσβηνε με ένα διαρκές fade out που είχε ξεκινήσει πριν ακόμα αρχίσει να μιλάει, εγώ άκουσα τον εαυτό μου να λέει σε παρόμοιο ύφος,

Χάρης: Γιατί ρε… Τι ήθελες να κάνεις;

Σπυράκος: Από το πρωί σκέφτομαι να μπω για μπάνιο ρε… και όλο λέω αργότερα… αργότερα… αργότερα…

Χάρης: Σπύρο… νομίζεις ότι είσαι αναβλητικός τύπος;

Σπυράκος: Ουφ… Γάμα μας ρε Χάρη… θα το σκεφτώ και θα σου πω αύριο…

19 Σχόλια

  1. Ωραίος ο Σπυράκος! Εκείνο που φοβάμαι είναι μήπως, τόσο συχνά που κάνει μπάνιο, δεν καταλάβεις ούτε από τη μυρωδιά ότι… το χάσαμε το παιδί-κουμπί! Απολαυστικό το ποστ!


  2. Χαχχαχααχαχα… και γω το παθαίνω… όχι με το μπάνιο… αλλά με το διάβασμα… Πολλά κοινά έχω με το Σπυράκο τελικά!!!


  3. m exei kanei roba o xaris…. telika prepe na meino sto palio mou spiti me ton ollando kai thn filidoni germanida gomena tou.

    pu tha mou pas re xari….?

    i ekdikisi enai ena piato pou trogetai krio…sinodeuomeno apo to katallilo krasi


  4. Εύγε! Πολύ σας χαίρομαι! έχω πολύ καιρό να σαπίσω 🙂


  5. γ*μω τα παιδιά και οι δύο σας μου ακούγεστε 🙂
    πότε να πεταχτούμε Ολλανδία να σας γνωρίσουμε ;


  6. @Lotofagus, Ο Σπυράκος είναι πράγματι απόλαυση, αφού έκανα ειδικό category μόνο γι’αυτόν!

    @Laxanaki, O Σπυράκος δεν είναι πλέον άνθρωπος, είναι ιδέα, είναι αυτός στου οποίου το πρόσωπο βλέπουμε τον καθημερινό εαυτό μας σε υπερθετικό βαθμό, γιατί ξέρει και να κοροϊδεύει καλά και να αυτοσαρκάζεται έξυπνα!

    @Spivla, ρε Σπυράκο μου, όταν θα μαγειρέψεις αυτή την εκδίκηση θέλω να δοκιμάσω κι εγώ λίγο, θα πλύνω και τα πιάτα μετά!

    @mOOnchild, Σε ευχαριστούμε πολύ. Εμείς από σαπίλα άλλο τίποτα, αν και για να αποκαταστήσω την φήμη του Σπυράκου θα πω ότι ομολογουμένως εγώ είμαι πιο σάπιος!


  7. @Daisy, Καλά παιδιά είμαστε, μερικές φορές έχουμε ρέντα και μας βγαίνει, άλλες πάλι όχι! Ελάτε Ολλανδία, σας περιμένουμε εμείς και τα σαράντα γελάδια μας! Αν μπορείτε να μας φέρετε και κάνα σουβλάκι θα γράψουμε τα ονόματα σας με χρυσά γράμματα πάνω από την είσοδο του ανεμόμυλου! 🙂


  8. Αν δεν το έχεις δεί, δες το «Οι Τεμπέληδες της Εύφορης Κοιλάδας» του Παναγιωτόπουλου και θα αισθανθείς αμέσως υπερδραστήριος.

    U Got Mail


  9. τα σουβλάκια με τι; και συμβιβάζομαι και με ασημένια γράμματα 🙂


  10. Καμμία φορά χρειάζεται και η σαπίλα και η χαλάρωση σε τέτοιο βαθμό… Καλησπέρα harisheiz .


  11. 😳 😳 😳 προσωπικά αναγεννιέμαι από τη σαπίλα μου, οι άλλοι δεν ξέρω….


  12. Καλά ε, από συγκατοίκους σκίζεις! Θυμήθηκα τον άλλον που την έκανε με ελαφρά!


  13. Καλά, δεν έχει ούτε ΕΝΑ σουβλατζίδικο στο Ρότερνταμ? Σίγουρα? Τότε λέω να έρθω να ανοίξω εγώ ένα, μιά και είμαι επιχειρηματικό πνεύμα.. Σουβλάκι με πίτα, κεμπάπ, κοτοπουλο η χοιρινό, κρεμμύδι,ντομάτα, τζατζίκι, πατάτες τηγανιτές…μμμμμ!!


  14. @Indictos, Θα σπεύσω να το δω! Όσο για το mail, οι κινέζοι απλά δεν την παλεύουν, δεν είναι μόνο το τι τρώνε, δεν είναι το ότι τρώνε σκύλο, είναι το ότι τα καημένα τα ζωντανά τα βασανίζουν χωρίς έλεος… Όποιος θέλει ας βάλει στο YouTube «A Shocking Look Inside Chinese Fur Farms», το video είναι πάρα πάρα πολύ σκληρό και προσωπικά δεν άντεξα να το δω, γι’αυτό δεν δίνω απευθείας link!

    @Daisy, απ’όλα! Ααα και μια πατάτες!

    @Donald, Η αλήθεια είναι ότι τα είπα λίγο υπερβολικά αλλά ναι χρειάζεται! Καλημέρα φίλε μου!

    @marjá, Συμφωνώ, είναι κάτι σαν τελετουργικό potlach!

    @Domino, Φυσικά! Αφού περνάνε οντισιόν για να τους πάρουμε!

    @Dotritus, αυτό λέγαμε χθες με κάτι φίλους, γυράδικο στο Ρότερνταμ, ο γείτονας ενός φίλου έχει γυράδικο και κυκλοφορεί με Porsche!


  15. εν ολίγοις μας λες ότι ο δρόμος για την απόχτηση της Πόρσε που όλοι θέλουμε είναι να ανοίξουμε ένα σουβλατζίδικο???

    κοίτα ρε κάτι σκιτζίδες που παίζουν στο ίντερνετ…χαχαχαχα


  16. Όχι Γιάννη Μπούκα μου (τι γαμάτα που ακούγεται με το μου!), αυτό που λέω είναι ότι το σοθβλατζίδικο στο Ρότερνταμ συνεπάγεται Porsche, ο δρόμος για την απόχτηση της όμως δεν είναι μόνο αυτός! Αυτό που μπορώ να σε διαβεβαιώσω είναι ότι σαν αρχιτεκτονας δύσκολα θα έχω αυτό που θα είχα σαν σουβλατζής, δηλαδή Porsche!


  17. επίσης θα βγάζω πιθανότατα πολύ λιγότερα από τις πουτάνες στο Amsterdam!


  18. E, λοιπόν άλλαξα γνώμη, δεν ανοίγω σουβλατζίδικο στο Ρότερνταμ, γιατί

    1)ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΟΡΣΕ – την έχω δεί τζιπάτη τη δουλειά – εκδρομές στα βουνά, σπήλαια, λίμνες, κατσικόδρομους, κι έτσι

    2)Αν είχα σουβλατζίδικο, θα τρώω όλη την ώρα σουβλάκια, και θα γινω βαρέλι.

    3) Και – ας πούμε – ότι ανοίγω σουβλατζίδικο στο Ρότερνταμ, και βγάζω τα κέρατα μου από λεφτά, και αντι για Πόρσε, παίρνω μεγάλο τζίπ.. Αμ, δεν έχει βουνά,σπήλαια ,ορεινές λίμνες η Ολλανδία, και ΒΕΒΑΙΑ δεν εχει κατσικόδρομους, για να το χαρείς! Μόνο αγελαδόδρομους έχει..

    Υ.Γ. Στην Ελλάδα, όταν κάτι μας ενοχλεί, μπορούμε κάλλιστα » να πάρουμε τα βουνά» – στην Ολλανδία , που να πάει κανείς?


  19. χαχα..τέλειο….σχεδόν έβλεπα τη σκηνή μπροστά μου… 😀



Σχολιάστε

