h1

Όνειρα κανείς;

28/10/2007

mooncow.jpg

Οι ερωτήσεις διαμορφώνονταν ελεύθερα γιατί ήταν μάλλον από αυτά τα παιχνίδια που παίζεις, όχι μόνο για να γελάσεις, αλλά και για να γνωρίσεις τον άλλο… Εγώ για να χαλαρώσω το κλίμα την ρώτησα «αν ήσουν σούπερ ήρωας ποιός θα ήθελες να είσαι;» και ήλπιζα σε μια ερώτηση παρόμοιας ελαφρύτητας… Η ερώτηση όμως που μου έσκασε ήταν: «Ποιό ειναι το μεγαλύτερο σου όνειρο;»

-Παύση της σκηνής-

Μερικές φορές γουστάρω αυτούς τους τυπάδες με τα prefab (προκάτ στα ελληνικά) όνειρα, με τις χιλιοειπωμένες ατάκες που δεν αισθάνονται καμία υποχρέωση οι λέξεις τους να συμπλέουν με το είναι τους γιατί δεν το ξέρουν και δεν έψαξαν ποτέ για να το βρουν. Και επειδή έχω την τάση να λέω αυτό που νομίζω χωρίς ενδοιασμό και μετά να μετανοιώνω γιατί κάποιος ή κάποια δεν το αντέχει, σκέφτομαι συχνά ότι θα ήθελα πάρα πολύ να είμαι αφελής και όμορφος, και όχι έξυπνος και όμορφος όπως τώρα!

-Συνέχεια-

Φτού… Τι να απαντήσω τώρα; Απαντάς σαν άντρας που πρέπει να δείξει τι θέλει ή κατεβάζεις το βλέμμα και λες ειλικρινά «δεν υπάρχουν όνειρα γλυκιά μου»….

Αν θέλετε απαντήστε στην ερώτηση της με comment… ίσως βοηθήσετε την κατάσταση!

31 Σχόλια

  1. Αγαπητέ haris το δικό μου όνειρο είναι ένα σπιτάκι στη Καραιβική με όλους τους φίλους μου. Να μην χρειάζεται βέβαια να δουλέυω αλλά να φυτεύω που και που κανά σπόρο… να κόβω κανα ζαχαροκάλαμο… Απλά πράγματα…


  2. Θέλεις να πείς ότι ακόμη περιμένει απάντηση ?
    Μπράβο !!


  3. οχι δεν περιμένει, έδωσα μια απάντηση και τα μπάλωσα! Αλλά βλέπω την ερώτηση να επανέρχεται!


  4. Για να καταλάβω τι παίζει το διάβασα τρεις φορές..
    Και απαντώ: Όνειρο μου είναι να πάω στη Νεμπράσκα! Και από εκεί πετιέμαι και στο χωριό μου στο Νιου Γιορκ!

    Τα προκάτ όνειρα είναι ανάγκη δυστυχώς. Είναι αυτά που σκεφτόμαστε τις νύχτες, σκεφτόμαστε δεν ονειρευόμαστε το τονίζω, για να έχουμε να πούμε σε περιπτώσεις σαν αυτές.

    Καλά κάνεις και τους γουστάρεις. Εγώ γουστάρω έναν τρελό στην Λαγκαδά που περπατάει στη νησίδα κάθε μέρα περίπου.
    Αν δεν είναι αυτό ευτυχία τι είναι; Ένας κόσμος που του ανήκει ολόκληρος, βασιλιάς.


  5. @Domino, ένας κόσμος που του ανήκει ολόκληρος… τα είπες όλα!


  6. @aramos, αυτό το όνειρο είναι… όνειρο! Μπορώ να το θέλω κι εγώ ή πρέπει να σου πληρώσω τα πνευματικά δικαιώματα;


  7. Παιδιά, σας καλημερίζω και καταθέτω το ΔΙΚΟ ΜΟΥ προσωπικό όραμα.

    Να γίνω ο εαυτός μου ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ.

    ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

    Και -επιπλέον- να ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ «παιδί» κατά βάθος.

    Και.. γαμώ τα παιδιά είστε! 🙂
    Χάρη, παίδαρε δες τι παιγνίδια σκάρωσα:
    http://panikos.wordpress.com/
    New look, new banner και Nέα Προοπτική.
    Ααα… και ο Πάνος ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ όλα τα σχόλιά μου.
    Μπες να δεις το τελευταίο ΠΟΛΥ σημαντικό. Ξέεερεις εσύ.


  8. Δύσκολες τέτοιες γυναίκες, όλο πρόκληση.Έμπλεξες!;))


  9. φίλος είσαι ρε έλα και εσύ 🙂 Αλλά θα πρέπει να αποδεχτείς ότι θα διαλέξω πρώτος αιώρα έτσι?


  10. geia sas k apo mena…prwti fora apo dw..me kalwsorizw…


  11. Μη γελάσετε… αλλά θα ήθελα να ήμουνα μια Powerpuff girl….


  12. @Omadeon, κι εγώ μια από τα ίδια ρε φίλε! Ισχύει αυτό που λέει ο Bergson, «Reality is in a constant state of becoming, it makes or remakes itself but it’s never something made» και αυτό είναι υπέροχο, πάντα θα παλεύουμε να γίνουμε κάτι που δεν θα είμαστε ποτέ και όποιος θέλει να μάθει γιατί αυτό είναι ευτυχία ας διαβάσει τον «Μύθο του Σισύφου» από τον Albert Camus! Παραθέτω και το Link:
    http://www.nyu.edu/classes/keefer/hell/camus.html

    @Biologos, Μάλλον δεν εμπλεξα… ακόμα! 🙂

    @Arammos, μέσα ρε φίλε, υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα έχουμε παραπάνω μια η αιώρα!

    @Topapei, το ΠΑΠΕΙ είναι το Πανεπιστήμιο Πειραιά? Welcome φιλε!

    @Laxanaki, σε προτιμώ σαν λάχανο, είσαι πιο genuine!


  13. Εγώ θα ήθελα να έχω ένα μεγάλο αεροπλάνο, και να πηγαίνω κάθε σαββατοκύριακο σε ένα άλλο μέρος του κόσμου, να κάνω μιά γύρα και να ξανάρχομαι Ελλλάδα..

    – Εδώ να πώ και τα «συνοδευτικά» του ονείρου , για να μηνέχει ελλειψεις: full time πιλότο, αεροσυνοδό, και τα απαραίτητα χρήματα για τη συντήρηση, έ, και να περνάω καλά εκεί που θα πηγαίνω.

    – Και βέβαια, τη δυνατότητα ,άμα το βαρεθώ, να το πουλήσω και να πάρω άλλο…όχι αεροπλάνο, άλλο όνειρο εννοώ!


  14. Χαχαχαχά… Σε περίμενα! Ήμουν πολύ περίεργος να δω τι θα σχολιάσεις! Πάντως αντίθετα με τις μικροαστικά κλισέ που θέλουν τους πλούσιους να ζουν δυστυχείς μέσα στα πλούτη και τους φτωχούς να βιώνουν την απόλυτη ευτυχία με το κούτελο τους καθαρό στην «κενωνία» νομίζω ότι τα όνειρα σε μεγάλο βαθμό αγοράζονται! Καλά το λες στο τέλος.. να το πουλήσω και να πάρω άλλο! Πάω κι εγώ για ύπνο, ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!


  15. Εσένα, Χαρούλη, σου έκανε αυτή την ερώτηση κάποια στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού, εμένα όμως με ρωτάνε (σχεδόν) το ίδιο από το μεταπτυχιακό μου και μάλιστα πρέπει να παρουσιάσω την απάντησή μου σε Powerpoint την επόμενη εβδομάδα!!!
    Χμμμ… Ποιο άραγε είναι το μεγαλύτερό μου όνειρο; Μάλλον θα είναι κάποιο από αυτά που όταν ξυπνάω τα θυμάμαι αλλά μετά από λίγο τα ξεχνάω, γιατί δεν έχω ιδέα τι να απαντήσω… Πολλά φιλάκια!


  16. συγνώμη που διακόπτω την όμορφη παρέα με… άσχετο θέμα, αλλά, αγαπητέ Χάρη αν δεν σου έρθει pingback από το ακόλουθο ποστ, το πιο πιθανό είναι ότι ο γνωστός ΑΛΗΤΗΣ έγραψε στη WordPress ζητώντας να εμποδιστούν όλα τα trackbacks από το δικό μου νέο μπλογκ:

    http://panikos.wordpress.com/2007/10/30/apateonas_lazaridis/

    Αν διαβάσεις το άρθρο, θα δεις ότι ΗΔΗ απαγόρευσε τα trackbacks στο δικό του μπλογκ, παραβιάζοντας τις ΙΔΙΕΣ τις «αρχές» που διατυμπάνιζε…

    Κανονικά θα γελούσαμε, αλλά αν δεν παρανόησα και ΑΝ ισχύει αυτό που υπέθεσα, το θέμα είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ, και μάλιστα θα έγινε (αν έγινε) το διάβημα «στα μουλωχτά». Τότε… καιρός να γνωριστούμε ΚΑΙ με τον φίλο μας τον Matt, τον ιδρυτή της WordPress! χεχε


  17. Δικό μου λάθος μάλλον, σήμερα το πρωί έσβησα ένα traceback που ήταν για moderation νομίζοντας ότι προέρχεται από το Blog του αλλά μάλλον ήταν από το δικό σου και προφανώς πάνω στα νεύρα μου… καταλαβαίνεις! Ξανακάνε traceback εδώ αν θες! 😉


  18. Ουφ κρίμα, τελικά ΔΕΝ βρήκαμε ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα με τον… Matt της wordpress!
    a ha ha 🙂


  19. Καλημέρα Χάρη, έχεις μέεηηηλ. 🙂


  20. Γιώργο το διάβασα, τι να πω; ο τύπος είναι τρελός!


  21. Στο τέλος, προ ολίγου δηλαδή… άρχισα να τον λυπάμαι.
    Καλά, ΕΤΣΙ μπαίνει στα ναρκοπέδια της ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ μας ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ; Ετσι πεζός χωρίς (έστω ένα) Πεζώ; Ενα τανκς, ένα μπαζούκα, μια περικεφαλαία ίσως; Ετσι πεζός με το ρήμα «αφαιρώ, αφαιρώ, αφαιρώ…», με το «Δεν διάβασα αυτά που λες αλλά διαφωνώ»; ¨)

    Θα τρελαθεί και η Σοφή Αγελάδα μ’ αυτά που βλέπει και θα μας λείψει το γάλα, θα τρέχει σε αγελαδιάτρους!

    Το κακό με τον τύπο είναι, απλούστατα, το ότι είναι ΔΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ, να ξέρει κανείς ότι ΝΑΙ έχει πρόβλημα, και ΝΑΙ χρειάζεται συμπόνια (μου είχε στείλει και ένα βαθύτατα απελπισμένο γράμμα τις πρώτες ‘καλές μέρες’) ενώ… ΕΠΙΣΗΣ, ΝΑΙ, είναι φονικότατος, ικανός να προκαλέσει πραγματική ζημιά (π.χ. ένα από τα σάπια ποστ του βρήκε το δρόμο του μονίμως στο γκουγκλ, και τώρα… ο κάθε μαλάκας που ψάχνει εμένα θα βρεί στη θέση μου έναν «υποκριτή και φασίστα λογοκριτή»)…

    ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή. Η μόνη εφικτή ανθρωπιστική λύση που βλέπω είναι να περιμένω 2 μέρες, και ΑΝ δεν κάνει τίποτα να του προτείνω ΕΥΘΕΩΣ και επισήμως, ΕΙΡΗΝΗ, με την έννοια ότι
    1) Προσφέρομαι να ΣΒΗΣΩ ΟΛΑ τα στοιχεία της καφρίλας του (ΑΝ άλλαξε γνώμη) αρκεί να
    2) Σβήσει ΚΑΙ αυτός τις λάσπες του κλπ.

    Για δικό του καλό ΕΤΣΙ εύχομαι να γίνει…
    Κι ας μη με συμφέρει γιατί η περίπτωσή του έχει ΨΩΜΙ, έχει βάθος, έχει γάλα από τρελλή αγελάδα… κ.ο.κ.
    🙂


  22. Χαχαχα… Εγώ νομίζω μας αγαπάει, δίνουμε νόημα στην ύπαρξη του!


  23. Καλησπέρα Χάρη, ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΟΟΟΛΑΑΑΑΑ
    http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/Ilias

    έχεις δει ποτέ στη ζωή σου TROLL σε… ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ;

    Ο τύπος είναι ΤΟΣΟ γνωστός ώστε υπάρχει ειδικό άρθρο γι’ αυτόν.

    Παρόλ’ αυτά, ερευνώ ΕΚΤΕΝΩΣ την περίπτωσή του, μήπως και τον «φάγανε» τίποτε κάφροι moderators και ο τύπος λάλησε.

    ΦΟΒΕΡΟ υλικό, ρε γαμώτο ΠΑΑΑΑΡΑΑΑ ΠΟΛΥ…

    Αυτά.


  24. Χάρη, λυπάμαι που στο λέω… 😉
    αλλά… ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΑΛ.
    χεχε
    ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ που μας τιμώρησε ο Θεός,
    που μας έστειλε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ TROLL
    διεθνούς φήμης, διεθνούς κύρους, διεθνούς δράσης
    και ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟ…

    εμ…
    Είπες τον ορθόδοξο ότι είναι Troll
    και ο θεός θύμωσε… 🙂
    (η Θεά, για την ακρίβεια – τέλος πάντων)…

    ΚΑΛΑ να πάθουμε. Την ΠΑΘΑΜΕ.
    βάλε το όνομα του τύπου στα αγγλικά, μαζί με τη λέξη troll και θα δεις το Θαύμα. 🙂


  25. Y.Γ. στο google (sorry νιώθω δέος ιερόν μετά κλαυσιγέλου)…


  26. Ανέβασε ότι πληροφορία βρεις στον paniko, αυτός δεν είναι τρολ… είναι τρόλεϋ! Λες να υπάρχει Θεός και να μας τιμωρεί;


  27. OXI, OXI, OXI,
    χεχε 🙂
    Ο Θεός είναι ένα TROLL
    της ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ μας (και του σύμπαντος)
    🙂


  28. ίσως να ακουστεί πολύ γελοίο αλλά θα ήθελα να μην ξαναυπάρξει ορφανό, δυστυχισμένο, κακοποιημένο και πεινασμένο παιδί στον κόσμο. για μένα προσωπικά δεν θέλω κάτι, κάτι που να γίνεται δηλαδή(π.χ. και να ευχηθώ να έφερνα τον μπαμπά μου πίσω πως να τον αναστήσω; πολύ χλωμό)είμαι ευχαριστημένη με αυτά που έχω.


  29. θα ηθελα να ημουν ο spiderman…στο γυναικειο του


  30. Το μεγαλύτερο μου όνειρο είναι να γυρίσω κάθε σπιθαμή του κόσμου μέχρι τα 28 μου.Μετά θα έχω χρόνο για να υιοθετήσω κανένα παιδάκι και να κάνω οικογένεια.Έχω 10 χρόνια μπροστά μου,τι στο καλό δεν θα τα καταφέρω?



Σχολιάστε

