h1

Όχι άλλα trolls!

01/10/2007

Κουράστηκα να κυνηγάω trolls… Όταν τελειώσει αυτή η ιστορία θα καβαλήσω το άλογο μου και θα απομακρυνθώ προς το ηλιοβασίλεμα τραγουδώντας «I’m a poor and lonesome cowboy…»

Ταιριάζει και με το concept του blog… 😀

Advertisements

73 Σχόλια

  1. Φυσικά για εμένα η ιστορία έχει ήδη τελειώσει…


  2. τι σου τι δίνει τόσο με τα τρολς ρε? ενταξει διαβασα την αποψη σου γι αυτά σε ένα κόμεντ, αλλά παρόλαυτά ο τύπος ήταν διασκεδαστικός. άλλωστε στο ιντερνετ είσαι ότι δηλώσεις, και ο συγκεκριμένος το έκανε με στυλ. αν κάποιοι ψαρώνανε και τον βρίζανε πρόβλημα τους, αν από την άλλη κάποιοι βρίσκανε σύμμαχο εκεί ακόμα χειρότερα, αλλά σε κάθε περίπτωση ο τύπος έβγαζε πολύ γέλιο. άσε που σε είχε και στο blogroll! τον ξενέρωσες!


  3. Πολύ μου αρέσει ο Λούκι Λούκ…

    Καλό μήνα!

    (γιατί καλέ τα κυνηγάς τα καημένα; Αστα, θα φύγουν μόνα τους! 😉 )


  4. Κουλ, Χάρη, κουλ…


  5. Παιδιά, δεν μου τι δίνει ο ορθόδοξος, κάθε άλλο, νομίζω ότι θα μπορούσαμε να πίνουμε μπύρες με τον τύπο και να κάνουμε και καλή παρέα. Γουστάρω το χιούμορ του και τον βρίσκω εξαιρετικά ευφυές άτομο. Επίσης δεν θέλω να κλείσει το blog του και το λέω συνέχεια. Θέλω απλά να μην το παίζει άλλο από αυτό που είναι ή αν το κάνει να είναι εμφανές. Αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω να το κάνει επώνυμα, ας το κάνει ανώνυμα αλλά αφήνοντας να φαίνεται λίγο πιο ξεκάθαρα ότι κάνει χιούμορ.


  6. μη χαλιέσαι τόσο εύκολα, χαλάρωσε, η ζωή είναι πολύ μικρή…


  7. Καλημέρα!!! Άστον, μην κολλάς με αυτόν!!!

    υ.γ.
    Φοβερή η nuclara!!! Μια κούκλα είναι και την καμαρώνω συνέχεια!! 😉


  8. Καλημέρα Χάρη
    ρε παιδια δεν το θεωρώ καθόλου σίγουρο το να είναι ο ορθοδοξος troller. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αηδίασε κι ο Ιππότης μαζί του και προαυπογράφει.

    Για μένα επείγει η τίμια επικοινωνία με τον Ιππότη, γιατί δεν επιτρέπεται… σοβαρός νέος, μορφωμένος, με τόσα ενδιαφέροντα, να θαμπώνεται από φονταμενταλιστές και να νομίζει ότι έχει το «μαγικό δίχτυ» που πιάνει όλα τα… αντίχριστα ψάρια.

    Τελος γιατί πρέπει να μας πειράζει, αν ο ορθοπηδηχτός είναι τρολ? Τα σχόλια μετράνε, αν είναι καλά, έτσι κι αλλιώς. Σχολιάζουμε απόψεις, όχι κίνητρα φορέων τους,


  9. Καλημέρα σε όλους!

    Παιδιά, δεν χαλιέμαι, δεν με πειράζει, ούτε είμαι θυμωμένος με τον Ορθόδοξο. 😀

    Φίλε Γιώργο, Κάποια από τα επιχειρήματα κατά του trolling είναι εδώ:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_Internet


  10. Αχαααα!
    Ομολογώ ότι με την προσθήκη της wikipedia ξεστραβώθηκα και εγώ και έμαθα τι είναι τρολς!!!
    Κάτι τερατάκια ήξερα με αυτό το όνομα…!
    Α, καλησπέρα!


  11. Ρε παιδιά το τρολ δεν είναι κάτι σαν τον ευχούλη;;;;


  12. Ρε μήτσο… πάει και τελείωσε, εσύ είσαι όντως αδερφός μου! Κατέβασα εικόνες από ευχούληδες για να τις photoshopιάσω και να τις βάλω στο blog αλλά δεν θα το κάνω γιατί δεν θέλω να το κουράσω παραπάνω.


  13. Καλημερα.Nαι δεν αξιζει τον κοπο να υπαρχει συνεχεια στο θεμα.Ο καθενας απο εμας εδω μεσα στη μπλογκοσφαιρα εχει την αποψη του και αυτη ειναι σεβαστη,αυτο ειναι ολο.


  14. Γενικώς συμφωνώ απόλυτα φίλε Poet1 αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι λίγο πιο περίπλοκο, σημασία έχει και η θέση (ή ταυτότητα, ιδεολογία) από την οποία κάποιος εκφράζει την άποψη του. Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να δηλώσει ποια είναι αυτή η θέση αλλά από τη στιγμή που αποφασίσει να τη δηλώσει πρέπει να είναι και ειλικρινής. Στην αντίθετη περίπτωση είναι troll και ο καθένας έχει διακαίωμα να του φερθεί όπως νομίζει. Κατά τα άλλα όπως είπα και πιο πάνω τον θεωρώ πολύ κουλ τύπο!

    Γιατί δεν κοιμάσαι τέτοια ώρα; 🙂


  15. Eβλεπα τα γκολ και τις φασεις των αγωνων του τσαμπιονς λιγκ και για αυτο ακομα δεν κοιμηθηκα 🙂 🙂


  16. Τι είναι ο ευχούλης ρε παιδιά ❓


  17. Μικρούλης δεν είχες ένα από αυτά τα κουκλάκια????


  18. Λαχανάκι, όταν βγήκαν οι ευχούληδες ο Ίνδικτος είχε ήδη δίπλωμα οδήγησης!


  19. Συγγνώμη!!! Δεν το ήξερα 😦


  20. Εγώ πάντως ευχούλη δεν είχα όταν ήμουν μικρός, ήταν πολύ gay, μόνο που τότε χρησιμοποιούσα άλλη λέξη, έλεγα «φλώρικο»!


  21. Αυτά μοιάζουν με τρολλ πάντως.

    Λαχανάκι ευχαριστώ για την πληροφορία (και γιά την έκπτωση στην ηλικία, μικροδείχνω ε;)

    🙂


  22. Τέλος, Ο ‘όρθόδοξος’ έσπευσε ΠΑΛΙ να… αυτο-διαγραφτεί!!!
    🙂


  23. Είμαι ένας φτωχός και μόνος cowboy… πλέον! Δεν έπρεπε να το κλείσει, να το μαζέψει έπρεπε!


  24. …Αν και είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα είναι και πάλι κοντά μας, με άλλο όνομα και άλλο blog.


  25. Σίγουρα θα είνα κοντά μας με άλλο όνομα και blog, με κωδικό όνομα, για να μην τον πάρετε πρέφα, και του κλείσετε το μαγαζί – στοιχιματίζω ότι το όνομα θα είναι κάπως έτσι:’ΤΑ ΤΡΙΑ Π’, ή Π.Π.Π. ( Παλιγγενεσία Πανορθόδοξου Παλιμπαιδισμού ), η ακόμα και : K.T.K. ( Kaτεβάστε τα καντήλια ).
    Χμμ, τώρα που το σκέφτομαι, γιατί να μην φτιάξω εγώ ένα μπλόγκ με αυτ΄το όνομα, και να βάζω κουϊζ, να δω πόσα ξέρετε για την θρησκεία μας?
    Ας κάνω μια trial run Eδω:

    Τι σχέση έχει ο Χριστός με τον Μπακλαβά??


  26. Τι σχέση έχει ο Χριστός με τον Μπακλαβά??

    Μα είναι προφανής η ΓΛΥΚΥΤΗΤΑ…

    Βέβαια, ο Σαλβαντόρ Νταλί δήλωσε κάποτε ότι ο Χριστός είναι ένα Βουνό από Τυρί Καμαμπέρ (και αλμυρός).

    (Και για τους φονταμενταλιστές, είναι τυρί φοντύ).

    Βέβαια, από την άποψη του Χριστού, οι πιστοί είναι ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ. Αλλά ποιός λογαριάζει Εκείνον;


  27. Φίλε @omadeon,σωστά το λές – αλλά, η ΓΛΥΚΥΤΗΤΑ είναι μόνο μέρος της σύνδεσης με το μπακλαβά – αν ήτα μόνο η γλυκύτητα , θα μπορούσε να πεί κανείς » τι σχέση έχει ο Χριστός με το προφιτερόλ, η με τη βυσινάδα κτλ», αλλά εδώ μιλάμε συγκεκριμένα για μπακλαβά. Να σου δώσω ένα κλού: πρέπει να το συνδέσεις με μια λαϊκή ρήση, που περιλαμβάνει τη λέξη ‘μπακλαβάς’! Η άλλη σημαντική λέξη που περιλαμβάνεται στη λαϊκή ρήση, είναι ο Χριστός.

    Γιά να δούμε…

    Υ.Γ.
    Οσο για τους φονταμενταλιστές, Ο Χριστός θα μπορούσε να είναι και φοντάν ( εκείνα τα μικρά γλυκά , κυρίως σοκολατένια που προσφέρανε στα σπίτια παληότερα?)
    Το τυρί φοντύ το σκέφτονται οι φοντύ-μενταλιστές ( απο το fondue και mentalite =σκέφτομαι συνέχεια το φοντύ!)

    -KANIBAΛΟΙ- αν και βέβαια, μεταφορικά το είπε ο Χριστός το »λάβετε φάγετε, τούτο εστί το σώμα μου, κτλ», οι πιστοί πράγματικά μοιάζουν με κανιβάλους. Εχείς τύχει να γυρίζεις απο Τήνο με πλοίο Δεκαπενταύγουστο? Οι ‘πιστοί’, λυσσασμένοι της πείνας από την νηστεία, και την ορθοστασία στις ουρές για να μπούν στην εκκλησία, στο γυρισμό ,ευχαριστημένοι με τον εαυτό τους που εκτελέσανε το θρησκευτικό τους καθήκον, ορμάνε σαν τους κανίβαλους μέσα στο καράβι, και πάνε να σε φάνε άμα έχεις πιάσει λίγο παραπάνω χώρο στους πάγκους! Αν σου τύχει να πάς Δεκαπενταύγουστο, σε συμβουλεύω να πάρεις μερικά κουτιά με αμυγδαλωτά, και όταν σου επιτεθούν, να τους τα πετάξεις για να γλυτώσεις!


  28. Συνεχίστε το πληζ… Μ’αρέσει πάρα πολύ αυτός ο διάλογος! 😀


  29. Τώρα που το σκέφτομαι – είναι βέβαια άσχετο με το κυρίως θέμα μας, του Χριστού και του μπακλαβά – υπάρχει κι άλλη κατηγορία εκτός απο τους φονταμενταλιστές και τους φοντυ-μενταλιστές: Eίναι οι ΦΟΥΝΤΑΜΕΤΑΛΛΙΣΤΕΣ, δηλαδή αυτοί που τους αρέσει η μουσική metal και καπνίζουν φούντα!
    Λοιπόν, έχετε μέχρι την Κυριακή μεσημέρι να σκεφτείτε κι άλλες απαντήσεις στο κουιζ – ενώ εγώ θα κολυμπάω και θα λιάζομαι σε εξωτική παραλία της ανατολικής Ατττικής- αλλιώς θα το πάρει το ποτάμι!


  30. Απλά, εχω πεθάνει στο γέλιο!


  31. Καλά, @harisheiz, είπαμε να γελάσεις, αλλά όχι και να πεθάνεις στο γέλιο – γιατί τότε θα έχουμε αγελάδες!
    (α-γελάδες= έλλειψη γέλιου,τρελλές γελάδες = τρελλό γέλιο – αυτά στη τοπική διάλεκτο της περιοχής Κάτω Μουσμουλιάς Θεσπρωτίας )


  32. ΠΟΛΥ δροσερός και γλυκός διάλογος.

    Ρε παιδιά ΣΠΑΖΩ το κεφάλι μου να θυμηθώ παροιμία με τον μπακλαβά με… χριστιανικά διδάγματα, και το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι μία φράση, η «μπακλαβάς γωνία». Επειδή έτσι όπως πάω θα πεθάνω α-γέλαστος, κάνω έκκληση. Διαφωτίστε με επιτέλους, το φωταδιστή!

    Πάντως είστε προσκεκλημένοι για το ΓΕΛΙΟ του αιώνα, δηλαδή το γέλιο του… 22ου αιώνα (δεν είναι λάθος πληκτρολόγησης, ΕΙΝΑΙ εικοστός-δεύτερος), στο νέο μπλογκ «future politics»:
    http://futurepolitics.wordpress.com

    Εκεί σταυρώνονται πλάϊ-πλάϊ ο μαρξιστής Χριστός ΚΑΙ οι δύο νεοφιλελεύθεροι ληστές, αλλά ανασταίνονται ΟΛΟΙ, κάποια στιγμή. ΗΔΗ σημειώθηκαν χαρμόσυνα θαύματα,

    Είναι λίγο βαρύ βέβαια εκείνο το γλυκό, αλλά με εξαίσιο ποιοτικό σιρόπι! Πάρτε τη χρονομηχανή σας, και… ελάτε στην Άμεση Δημοκρατία του 22ου Αιώνα! 🙂


  33. Dotritus, έχεις αρχίσει και μου δίνεις την εντύπωση ότι σε ξέρω, το χιούμορ σου μου είναι πολύ οικείο… χμμμ μήπως πράγματι σε ξέρω; Επίσης, γιατί δεν έχεις blog;


  34. Dotritus, δες κι αυτό, το βρήκα στο in.gr σήμερα και κολλάει καλά: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=837783&lngDtrID=244


  35. Omadeon, σπεύδω στο νέο blog!


  36. Omadeon, έλα, κοντά είσαι με το »μπακλαβάς γωνία»…Αντε, ας το πάρει το ποτάμι – Η λαϊκή ρήση λέει» η ουσία ( ή η αλήθεια) είναι μία, και ο μπακλαβάς γωνία». Και κατα την χριστιανική θρησκεία, η αλήθεια είναι ο Χριστός. Δηλαδή, μέσα απο την πίστη στο Χριστό και τα διδάγματα του, βρίσκουμε την αλήθεια περί των πάντων. Ετσι, ο Χριστός, και ότι συμβολίζει, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της πίστης, όπως και η γωνία του μπακλαβά, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος όλου του ταψιού.
    Τραβηγμένο? Ισως..Αλλά πρε΄πει να έχεις φαντασία για να καταλάβεις αυτά τα μεταφυσικά θέματα περί πίστης!
    – Δεν διάβασα ακόμα το ‘futurepolitics’,απο έλλειψη χρόνου, αλλά θα σε επισκεφθώ πολύ σύντομα, μιά καιπολύ μ’ αρέσει να χώνω τη μύτη μου και στα μελλούμενα!

    Harisheiz, είναι πολύ πιθανό να γνωρίζεις τον τρόπο γραφής μου, αν διαβάζεις τον »ΑΝΙΕΡΟ ΚΗΡΥΚΑ», εβδομαδιαία εφημερίδα της Κάτω Μουσμουλιάς Θεσπρωτίας, στην οποία γράφω καυστικά άρθρα περί παντός επιστητού, με το ψευδώνυμο »Μαυρηοχηά». Εχω γράψει επίσης και θέματα του ενδιαφέροντος σου, περιβαλλοντολογικού περιεχομένου, όπως »Οικολογικά και φθηνά καυσιμα απο την κοπριά της αγελάδας», κτλ.- για να μην παρεξηγηθώ, στα ενδιαφέροντα σου δεν εννοώ τις κοπριές, τις αγελάδες εννοούσα..
    Αν δεν με γνωρίζεις απο τον ‘ΚΗΡΥΚΑ’, δεν μπορώ να σκεφτώ απο που με γνωρίζεις.. Εκτός αν.. μπα, δε μπορεί.. Βρέ, μήπως ήσουνα εσύ ο βοηθός του κυρ-Αρίσταρχου του μπακάλη, παληά στα Μανιάτικα του Πειραιά, που μας έφερνες τα ψώνια στο σπίτι, και κάναμε φιλοσοφικές συζητήσεις στο πόδι? Μπάμπης λεγόταν αυτός, ένας ψιλόλιγνος, κλειστός τύπος, ήταν ο »Μπάμπης ο μπακαλόγατος»- αν είσαι σύ, μπράβο ρε Μπάμπη, έγινες και αρχιτέκτων, και σε λένε Χάρη τώρα, και πήγες και στην Ολλανδία!
    – Και τώρα στο σοβαρό ερώτημα σου »γιατί δεν έχω blog». Η απάντηση είναι ότι έχω σκεφτεί να κάνω ένα, αλλά φοβάμαι ότι κατά διαστήματα, δεν θα έχω χρόνο – ίσως ούτε και όρεξη -να το ανανεώνω, να απαντάω στα comments κτλ.,και ,όπως θα ξέρεις και σύ καλά, τα blogs θέλουν χρόνο και όρεξη για να κρατήσεις ζωντανά..

    Υ.Γ. Αν δε με ξέρεις απο τα παραπάνω που ανάφερα, εσύ απο που λές να με ξέρεις?
    Υ.Υ.Γ. Θα ήθελα τη γνώμη σου για το θέμα της κοπριάς της αγελάδας – άμα κάνει ζέστη και είσαι στα χωράφια και παρατηρείς τις αγελάδες, αντέχεις τις οσμές? Ξέρεις, για το λόγο αυτό έπεσε στο κενό η ιδέα μου με το οικολογικό καύσιμο..


  37. Τον «Άνίερο…» δεν τον διαβάζω, ο Μπάμπης ο μπακαλόγατος από τα Μανιάτικα δεν είμαι, αλλά μήπως σε ξέρω από την σχολή στη Θεσσαλονίκη; Μπορεί και όχι… Πάντως το Μπάμπης είναι από το Χαράλαμπος, το Χάρης όχι απαραίτητα, αυτό σημαίνει είτε ότι μάντεψες σωστά ότι με λένε Χαράλαμπο ή ότι το ξέρεις ήδη! 😀

    Και στα σοβαρά ζητήματα τώρα όπως αυτό με την κοπριά της αγελάδας. Η κοπριά όντως μυρίζει αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι ότι θέλει μεγάλη έκταση για να την απλώσουμε και να ξεραθεί από τον ήλιο, εδώ είναι δύσκολο και μη κερδοφόρο να σπαταλήσουμε τόσο χώρο και γι’αυτό το σχέδιο εγκαταλήφθηκε. Τώρα όμως ετοιμάζουμε αυτό -> http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=829011


  38. harisheiz, δεν έχω πάει στη σχολή στη θεσσαλονίκη- αρχιτεκτονική υποθέτω- αν και , ειδικά αυτή την περίοδο κάνω και γώ τον αρχιτέκτονα (όπως κάνω και το γιατρό, και τον δικηγόρο κατά καιρούς), δηλαδή σχεδιάζω το δικό μου σπίτι, για να πώ στην αρχιτέκτονα τι ακριβώς θέλω.
    – Οσο για το ‘ Χαράλαμπος’, απλά μάντεψα σωστά, αφού λίγα άλλα ονόματα υπάρχουν με υποκοριστικό’Χάρης’, π.χ. Χαρίλαος-σπάνιο, ‘Χαρίδημος -σπανιότερο. Εκτός κι αν σε λέγανε ‘Χαρίκλειο’, αλλά δεν υπάρχει!

    Είδα το link στο in.gr, με τις ανεμογεννήτριες στην Ολλανδία. Εντυπωσιακό! Οταν λές » τώρα όμως ετοιμάζουμε αυτό», τι εννοείς? Λαμβάνεις μέρος στο project? Eγώ ψάχνω να βρώ περισσότερες πληροφορίες για συστήματα γεωθερμίας, για οικιακή θέρμανση-ψύξη.Αν ξέρεις τίποτα, σφύρα.

    – Πάντως, με όλο αυτό το δάσος απο ανεμογεννήτριες στην Βόρεια θάλασσα, ελπίζω να μην πέφτουν απάνω τους τα καράβια!


  39. Δεν σε ξέρω λοιπόν από παλιά, χαίρομαι πάντως πολύ για την συχνή παρουσία σου στο blog και για το έξυπνο χιούμορ! Το «ετοιμάζουμε αυτό» ήταν περισσότερο για να ξεκλέψω κι εγώ λίγο από την ευρηματικότητα και τη μεγαλομανία των Ολλανδών.

    Για συστήματα γεωθερμίας δυστυχώς δεν ξέρω λεπτομέρειες, μπορείς να βρείς διάφορα project στο internet αν googlάρεις για βιοκλιματικό σχεδιασμό αν και φαντάζομαι το έχει κάνει ήδη. Μπορείς επίσης να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με γραφεία που είναι εξειδικευμένα και να ζητήσεις πληροφορίες. Εγώ βρήκα αυτό http://www.tema.gr/GR_CategoryPres.asp?Category=32&Group=4


  40. Φίλε harisheiz, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Και γώ χαίρομαι να γράφω σε blogs σαν αυτό, με σοβαρά θέματα, αλλά και με χιούμορ! Αλλωστε, όπως λένε οι Αγγλοι » Many a truth has been said in jest»!

    Ευχαριστώ και για την πληροφορία για τη γεωθερμία – χρήσιμη.
    Τα λέμε.


  41. Στα γραψα κι εκεί, τα αντιγράφω κι εδώ:

    Ρε harisheiz, τι εκνευριστικός τύπος που είσαι. Άμα δε γουστάρεις ένα μπλογκ μη γράφεις σε αυτό. Μας έπρξηες με οχτακόσια σχόλια μη γράφετε και μη γράφετε. Άντε πήγαινε παίξε στο “σοβαρό” μπλογκ σου τώρα.

    Σε φαντάζομαι σε μια θεατρική σάτιρα να σηκώνεσαι στη μέση της παράστασης και να φωνάζεις “λένε ψέματα! μην πάει κανείς στην παράσταση!”.

    Πώς την είδες ακριβώς; Ο λογο-κριτής της μπλογκόσφαιρας; Χαράσεις ένα H στους ψεύτες, τρολς, υποκριτές της μπλογκόσφαιρας προσατατεύοντας τους ανυποψίαστους περαστικούς;

    Επίσης να προσθέσω οτι δεν ξέρεις τι κυνηγάς. Ο ορισμός των τρολς που δίνεις (και το μένος σου ενάντια σε αυτά) αναφέρεται σε κάποιον που παρεμβαίνει σε ένα φόρουμ ή σε μια λίστα και υποδύεται κάτι άλλο από αυτό που είναι για να ποστηρίξει το αντίθετο με πλάγια μέσα. Ο συγκεκριμένος έχει δικό του μπλογκ, δεν ήρθε να μπαχαλέψει το δικό σου. Άρα μιλάμε πλέον περισσότερο για σάτιρα και λιγότερο για τρολ. Αν κάποιος είναι τρολ στη συγκεκριμένη περίπτωση είσαι εσύ που πήγες στο ΔΙΚΟ ΤΟΥ μπλογκ και έβαλες οχτακόσια σχόλια. Και εκτός από τρολ, είσαι και σπαστικός που βγαίνεις να πεις τα αυτονόητα (για τους περισσότερους από εμάς) και μας χαλάς μια πολύ όμορφη φάση κάνοντάς το.

    Πάντα η εκκλησία και οι (φανατικοί) «πιστοί» είχαν κακή σχέση με το χιούμορ και τη σάτιρα.


  42. Ki egw sou apanthsa ekei kai sou apantw ki edw, Nomizeis oti htan safes apo thn arxh oti o Orthodoksos kanei plaka? Poso kairo diabazeis to blog tou? Skefthkes to endexomeno na exeis xasei episodeia?


  43. Από την αρχή το διάβαζα. Απάντησα κι από εκεί εκτενέστερα. Ακριβώς αυτό ήταν το ωραίο και αυτό που πέτυχε. Οτι ενώ αυτά που έγραφε ήταν ακραία, κανείς δεν ήταν σίγουρος οτι δεν κάνει πλάκα. Αυτή είναι η καλύτερη σάτιρα τέτοιων παλαιολιθικών και υπερσυντηρητικών απόψεων. Αν αυτά που έγραφε στην αρχή δεν ήταν κομάτι της κοινωνίας, κανείς δεν θα αναρωτιότανε αν τα λέει σοβαρά. Αλλά αυτές είναι πάνω κάτω και οι θέσεις τις εκκλησίας για τον αυνανισμό, τη σεξουαλικότητα κτλ.


  44. Ο ίδιος ο Κύριος, αγαπητά μου παιδιά, στην εποχή του, ήτο ένα TROLL. Η σταύρωσή Του, ήταν απλό Trolling, που (στον Θεό) δεν κοστίζει και τίποτα. ΣΙΓΑ μη νοιαστεί ο Παντοδύναμος, να πάρει και… ρέστα από αμαρτωλούς. ΕΝΤΕΛΩΣ χεσμένη είχεν ο Κύριος, την «εξιλέωση όλων των αμαρτωλών» μέσω της Σταύρωσης του Υιού Του, ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ. Απλό trolling έκανε, και επειδή (εκείνη την εποχή) δεν είχανε οι Ρωμαίοι και οι Εβραίοι ιντερνέτ, αντί για blog έφτιαξε και το σενάριο με το Γολγοθά, τον Πιλάτο και το Σταυρό. Πόνεσεν ολίγον ο Υιός, αλλά μετά συνήλθεν αναφωνών «Δεν πειράζει ρε Μπαμπά, αφού ήτανε κόλπο για να σωθεί η Ανθρωπότης, ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ»!

    Τα υπόλοιπα σύντομα επί της (TFT-) οθόνης. 🙂


  45. @Koufia gh, sou apanthsa kai ekei, dwse link edw an theleis na synexisoume thn koubenta kai na mhn tou th xalame, den exw antirhsh se tipota apo osa egrapses, sou eipa hdh kai stou orthodoksou oti ki egw eimai fan twn katastasiakwn kai tou role playing. Den yposthrizw oti kati prepei na tautopoiei amesa to ti einai alla prepei na yponoei safws h na afhnei kapou ena mikro parathyro gia amesh anagnwrish. To contact_me gia paradeigma einai kati tetoio.


  46. @Omadeon, thn prwth ataka na thn kaneis post!! 🙂


  47. @Χάρη,ΑΣΕ μιλάμε ΑΣΕ ΑΣΕ ΑΣΕ… 🙂

    ΗΔΗ το σκέφτηκα και με πρόλαβες. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ


  48. Δεν είναι απαραίτητο κτγμ να γίνεται κάπου εμφανές οτι είναι φάρσα ή πλάκα. Πάντως διάβαζα ένα σχόλιο του knighttemplargr στην κουβέντα για το βάπτισμα (το μοναδικό του σχόλιο πριν εξαφανιστεί) και θυμήθηκα το Why can’t i own a Canadian:
    http://www.humanistsofutah.org/2002/WhyCantIOwnACanadian_10-02.html

    Έχει πλάκα μερικές φορές το πόσο απόλυτα μιλάει ένας φανατικός (όταν δε σκέφτομαι πόσοι επιστήμονες καήκαν στην πυρά επειδή υποστήριξαν πως η Γη δεν είναι στο κέντρο του σύμπαντος και πόσες γυναίκες κάηκαν επειδή ξέραν βασικά πράγματα από ιατρική).

    Αυτά, και λέω να επιστρέψω στην αγαπημένη μου συνήθεια – τη συνομωσιολογία- που αμέλησα τις τελευταίες μέρες 🙂

    Πέντε χρόνια μας μείνανε σαν ανθρωπότητα να κάνουμε κανά αστειάκι να περάσουν ευχάριστα τουλάχιστον.


  49. Agaphte, milaw apla gia mia pio safh dromologhsh ths entypwshs oti prokeitai gia xioumor, kai oxi gia diekperaiwsh ths h safh dhlwsh ths. Yphrxan tropoi na to exei kanei auto apo thn arxh kai twra moiazei na tous exei brei, elpizw na katalabaineis ti ennow. Den eixa kanenan logo na mhn thelw ton Orthodokso sthn blogosfaira, kathe allo, einai toso atheos oso egw, omws o skopos den agiazei ta mesa. An aurio bgei kapoios kai kanei to idio apo thn anapodh, paizontas ton atheo kai kanontas propaganda kata tou atheismou (concern troll legetai auto) den tha mporw na ton kraksw an den exw pio prin kanei to idio me ton orthodokso! Auto ennow otal lew pio panw oti einai zhthma deontologias kai oxi periexomenou!


  50. Sorry, gia ta greeklish, eimai sto panepisthmio kai den exw ellhnika.


  51. O orismos tou conern troll einai universal kai oxi singular, afora thn praktikh pou askeitai kai oxi austhra to context. To context einai diaforetiko kathe fora kai exei na kanei me to ti orizetai ws ekswterikothta kata periptwsh kai poia einai h «area of effect» ths praktikhs auths.


  52. έτσι είναι, όμως ο ορισμός των τρολς αλλά και η κατάταξη τους από πολύ κόσμο ως επικίνδυνα και ενοχλητικά οφείλεται τόσο στην απαρχή τους στο Usenet όσο και αργότερα στην εμφάνισή τους σε mailing lists και forums.

    Π.χ. (wikipedia): A troll is a person who approaches a board with the specific intention of stirring things up, either as a goal in and of itself or as a means of attacking the board perhaps motivated by opposition to the ethos of the board. For example, a neo-Nazi approaching a Jewish forum with the intention of attacking the members, purely because the neo-Nazi knows the forum to contain Jewish members, will be considered a troll.

    Αν και δεν υπάρχει κάποιος αντικειμενικός και κοινά αποδεκτός του τι είναι τρολ (πολύ περισσότερο δεν υπάρχουν σαφή όρια), συνήθως ο όρος τρολ χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις όπο κάποιος παρεμβαίνει σε μία ήδη υπάρχουσα κοινότητα ή συζήτηση με σκοπό να προκαλέσει αντιδράσεις (reactions) χωρίς να συνεισφέρει κάτι σε αυτή.

    Αυτό που λέω δηλαδή, είναι πως ο όρος «τρολ» δε μπορεί να συμπεριλαμβάνει συμπεριφορές όπως αυτή του ορθόδοξου. Π.χ. μια αντίστοιχη – πιο εκλεπτυσμένη και πιο πολιτική- κίνηση είναι αυτή των Yes Men. Βγαίνοντας στο BBC ως εκπρόσωποι της Dow Chemicals και δηλώνοντας οτι θα αποζημιώσουν τα θύματα του ατυχήματος τους εργοστασίου της Union Carbide, ανάγκασαν την εταιρία να βγει και να το διαψεύσει, επαναφέροντας στο προσκήνιο το τεράστιο εκείνο δυστύχημα από το οποίο υποφέρουν ακόμα πάνω από 120.000 άνθρωποι.

    Ναι, είπαν ψέματα, κανείς δεν το αρνείται αυτό. Αλλά είναι τελικά τόσο μεγάλο πρόβλημα αυτό υπό αυτές τις προϋποθέσεις;

    Δε λέω προφανώς οτι ο ορθόδοξος είναι οι Yes Men, αλλά με την έννοια της αυτονομίας της παρέμβασης σε αντιδιαστολή με την πρακτική των τρολς όπως τα γνωρίζουμε. υπάρχουν κάποιες αναλογίες 🙂


  53. Ξέχασα ένα λινκ:
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Yes_Men#Dow_Chemicals
    🙂


  54. Oκ, δεν έχω καμία αντίρηση να διαφωνήσουμε ως προς την ονοματολογία και τους ορισμούς, δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό. Όπως δεν με ενοχλεί καθόλου και να διαφωνείς μαζί μου για το αν είναι politicaly correct η περίπτωση του Ορθόδοξου. Παρόλα αυτά, στην πρακτική που ακολούθησα και στα σχόλια που έκανα στο blog του θεωρείς ότι έκανα κάτι αντιδεοντολογικό; Αν ναι σε παρακαλώ να μου υποδείξεις που και γιατί!


  55. Όχι δεν είναι αντιδεοντολογικό το ζήτημα. Και στα περισσότερα συμφωνούμε. Απλά εγώ δε θα του κανα outing για να μην χαλάσω την κατάσταση (αν και νομίζω οτι οτι ουσιαστικό ήταν να κάνει το έκανε ούτως ή άλλως).

    Σόρρυ και για το επιθετικό μου αρχικό ποστ, απλά νευρίασα επειδή είχες βάλει πολλά απανωτά σχόλια.


  56. Χαίρομαι, παρά τη διαφωνία μας γιατί φαίνεται ότι καταλαβαίνεις τι εννοώ…

    Έχεις και ωραίο blog και παρατηρώντας το λίγο διαπιστώνω ότι μάλλον και ο ίδιος επιλέγεις συνειδητά να μην ακολουθήσεις την τακτική του ορθόδοξου καθώς φαίνεται καθαρά ότι κάνεις πλάκα, παρά το γεγονός ότι δεν να το δηλώνεις. Με τον ορθόδοξο δεν ήταν από την αρχή έτσι. Επίσης εσύ δεν επιλέγεις μια συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα ή έναν κοινωνικό, πολιτικό ή θρησκευτικό οργανισμό για να κάνεις πλάκα αλλά μιλάς για μια κατάσταση.

    Παρόλο που μου την είπες αρχικά σε βάζω στο blogroll γιατί είσαι μάλλον έξυπνος! Να είσαι καλά! 🙂


  57. […] (Ο φωτισμένος γέρων χαμογέλασε αγαθιάρικα και αμέσως έ… […]


  58. (στην κυρία Ρωρερκάρ)

    Το βαθύ το σκοτάδι που μ’ έκλεινε ολούθε
    ξάφνω vα! ένα χέρι απαλό το μεριάζει
    κι ένα φέγγος-σταλμένο από ποιον-από πούθε-
    σε λαμπρή μιαν ημέρα τη νύχτα μου αλλάζει.

    Να ‘σαι συ αγαπημένη που το θάμα έχεις φέρει;
    Η σεμνή ντροπαλότη χάρη τετοια σου δίνει
    πoυ το φως, το σκοτάδι, ο αγέρας, τ’ αστέρι,
    όλα έχουνε σκλάβοι της αξίας σου γίνει;

    Μα να ξέρεις πως χάρη δε χρωστώ σου για τούτο.
    Κάλλιο μέσα στο σκότος το βαθύ να ‘χα μείνει
    παρά να ’χω να βλέπω των φιλιών σoυ τον πλούτο
    μακριά μου’ και ξένα των χαδιών σου τα σμήνη.

    Γιώργης Χολιαστός


  59. (Πεδίο)

    Στην αρχή ο βράχος και ολόγυρα αυτοί που τον κοιτάνε,
    πριν να κυλήσει είναι πέτρα, μετά είναι το Σισύφειο ατέλειωτο μαρτύριο.
    Κανείς δεν θέλει το μαρτύριο να υπομένει
    κι έτσι υπομένει το μαρτύριο να κοιτάζει.

    Στην κόψη του ανάμεσα, μετά από αυτό και πριν το άλλο,
    βάδισμα ανασταλτικό και αέναο προς την διαρκή μας καταδίκη,
    και είναι για όλους σας το ίδιο, κι εδώ κι εκεί και παραπέρα,
    γιατί κανείς δεν ένοιωσε να σβήσει την γραφή του.

    Φεύγοντας πίσω μου θέλω αέρας να φυσάει,
    όχι να σπρώξει την φυγή μου,
    μόνο τα ίχνη μου να σβήσει,
    να μην αφήσω τίποτα ξωπίσω, αμόλυντα να μείνουν τα πεδία.

    Δεν είναι το κενό βαρύ,
    μόνο η πίστη ότι πρέπει να γεμίσει,
    μα ας μείνει άδειο το κενό,
    και η πόρτα πίσω μας ποτέ να μην κλειδώσει.

    Χάρης Χεϊζάνογλου


  60. Φίλε Γιώργη,

    Σαν παρέμβαση μου άρεσε η πράξη της καταχώρησης του ποιήματος σου στο blog μου και θα χαρώ να το ξανακάνεις, το βρίσκω σχεδόν καταστασιακό σαν εγχείρημα.

    Κατά τα άλλα αναφορικά με το περιεχόμενο, όταν θα έχεις σκεφτεί καλύτερα τι θες να πεις με αυτό που γράφεις και μάθεις να χρησιμοποιείς λιγότερα επίθετα τότε θα καταφέρεις να με ενδιαφέρει πραγματικά αυτό που γράφεις για την ουσία του και όχι για τις όμορφες περικοκλάδες από επιθετικούς προσδιορισμούς. Τότε θα με έχεις κερδίσει.

    Μέχρι τότε και εντελώς φιλικά σου λέω ότι νομίζω πως η γραφή σου είναι υπερβολικά διακοσμημένη και ωραιοποιημένη. Για παράδειγμα αναφέρω, εκτός ότι χρησιμοποιείς κλισέ δεν καταλαβαίνω γιατί το χέρι πρέπει να είναι απαλό, το σκοτάδι βαθύ, η χάρη ντροπαλή, η μέρα λαμπρή κοκ. Μοιάζει να χρησιμοποιείς όλα τα επίθετα με τρόπο εικονογραφικό που δεν προσθέτει κάτι στην ουσία αυτού που θες να πεις. Αν αυτό είναι ο στόχος σου οκ απλά έχω κι εγώ το δικαίωμα να το θεωρώ κάπως κλισέ, να με ενδιαφέρει αυτό που λες και όχι το πως το λες.

    Αντίθετα καταλαβαίνω γιατί έχει νόημα να παρομοιάζεις τα χάδια με σμήνη και να μιλάς για τον «πλούτο» των φιλιών, αυτά είναι στοιχεία που πλουτίζουν το περιεχόμενο του ποιήματος σου και «μου αρέσουν». Σκέψου λίγο παραπάνω τι θες να γράψεις πριν το γράψεις και ξαναστείλε…

    (Το δικό μου πήρε 5 λεπτά)


  61. ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ

    Τόσο πολύ το θάνατο γνώρισα στη ζωή μου
    όπου δε θα ‘χει τίποτα καινούργιο να μου δώσει
    όταν τα χέρια τα γκρενά επάνω μου θ’ απλώσει
    και απαλά σαν σ’ όνειρο θα κόψει την πνοή μου.

    Θα ‘ρθει ένα βράδυ όμορφο, ζεστό και μυροβόλο.
    Θα ξανοιχτούμε στη χαρά που η κουβέντ’ ανοίγει
    κι ως πάντοτε, προς το πρωί, θα σηκωθεί να φύγει΄
    μόνο που τώρα θα μου πει: “πάμε μαζί;” -κι αυτό θάν’ όλο.

    Γιώργης Χολιαστός

    Έψαξα και βρήκα μερικά ακόμα δικά σου, αυτό μου άρεσε…


  62. Διαβάζοντας κι άλλα δικά σου καταλαβαίνω ότι πιθανότατα κάνεις κάτι σαν role playing γιατί γράφεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, κάπου πιο επιτηδευμένα και οριακά kitsch (φαντάζομαι επίτηδες) και κάπου πιο μίνιμαλ και αυτό μου αρέσει πολύ, το βρίσκω λίγο Pessoa… Μαγκιά! Τα λέμε…


  63. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

    ΑΓΕΛΑΔΙΝΗ ΠΟΙΗΣΗ!
    αυτό που περίμενα τόσο καιρό!!! 🙂


  64. χαχαχαχαχαχχαααα… Το περίμενα αλλά ομολογώ όχι τόσο γρήγορα!


  65. Krot, αφιερωμένο…

    Η Αγελάδα

    Μια γελάδα Ολλανδική
    βόσκει πράσινο χορτάρι
    κι έχει γίνει φοβική
    απ’ τα χάπια που έχει πάρει

    Την φωνάζουνε τρελή
    μα εκείνη δεν μασάει
    κλάνει – ρεύεται γερά
    και ο κώλος της βρωμάει

    Μα παρά τις μυρωδιές
    είναι άτομο γαμάτο
    έχει καθαρή καρδιά
    χαρακτήρα μυρωδάτο

    Έχει κέρατα μικρά
    έχει και μεγάλα μάτια
    έχει τέσσερα βυζιά
    κι άλλα τέσσερα στομάχια! (ω ναι!)

    Οι ωραίοι της μαστοί
    κατεβάζουν άσπρο γάλα
    που το πίνουν τα παιδιά
    για να γίνουνε μεγάλα

    και ο ταύρος ο χοντρός
    που την έχει 10 πήχες
    την φλερτάρει συνεχώς
    λες να θέλει να την μαμήσει;…

    Χάρης


  66. Τι μαλάκας είμαι, έχω ξεσκιστεί να γελάω μόνος μου, θα το κάνω ποστ! 😀


  67. Αγαπητέ harisheiz
    πρώτα σ’ ευχαριστώ ειλικρινά για το καλόδεχτο των στίχων μου και για τις με αγάπη ειπωμένες γνώμες σου γι αυτούς.
    Θα είχα να γράψω σελίδες επί σελίδων σχολιάζοντας με τη σειρά μου και τα δικά σου, αλλά και «ερμηνεύοντας» τα δικά μου.
    Ακόμα για τα υπέρ και τα κατά του παραδοσιακού και του ελεύθερου στίχου (χοντρικά γι αυτό να πω τη γνώμη μου: ένα ποίημα είναι καλό ή δεν είναι και κανένα ρόλο δεν παίζει αν είναι ελεύθερου ή…δεσμευμένου στίχου)
    Δεν το κάνω σεβόμενος τον χώρο.
    Εύχομαι και ελπίζω να γίνει κάποτε η συζήτηση αυτή μεταξύ μας.
    Να σου πω τελειώνοντας ότι η «επικόλληση» «σχολίων» μου σε διάφορα μπλογκς, γίνεται ώστε από τις αντιδράσεις να σχηματίσω μια ιδέα περί Ίντερνετ, του κόσμου του και της πιθανότητας να αρχίσω να ασχολούμαι σοβαρά με αυτό. Και δε σου κρύβω ότι τα σχόλιά σου και γενικότερα το μπλογκ σου με οδηγούν να σχηματίσω καλή γνώμη και με σπρώχνουν να έχω μια σοβαρή και μόνιμη σχέση με το ίντερνετ.
    Και πάλι ευχαριστώ και ελπίζω να μπορέσουμε να μιλήσουμε στο εγγύς μέλλον.
    Γιώργης Χολιαστός


  68. Ρε Χάρη, μήπως είμαι… φαρμακο-σχόλης;
    Κάθε φορά που γράφω σχόλιο στο μπλογκ σου, αργούν ΠΟΛΥ να γράψουν κι άλλοι!

    Εν πάσει περιπτώσει, ο Γιώργης μας είναι μάλαμα (όπου Γιώργης και μάλαμα) -ο Χολιαστός εννοώ-
    και.. αν κάνεις ποστ το σχόλιό του, δεν θα είναι πρώτη φορά. Κι εγώ έχω κάνει ποστ σχόλιο του Γιώργη:
    http://omadeon.wordpress.com/2008/07/15/matrix_ragiades/
    «Αλληγορικό παραμύθι του Γιώργου Χολιαστού για την Εξουσία»


  69. @Γιώργης Χολιαστός, Νομίζω ήδη ασχολείσαι σοβαρά με το ίντερνετ. Ψάχνοντας βρήκα πολλά δικά σου ποιήματα (κάποια από τα οποία μου άρεσαν πολύ) και συνειδητοποίησα ότι έχει μεγάλη αξία αυτό που κάνεις, δεν είναι ούτε κοινό trolling, ούτε απλά ποίηση, είναι ένα καταστασιακό derive, ένα role playing, μια παρουσία η οποία γεννάται από τις δυνατότητες του μέσου και όχι από τους «κανόνες» που αυτό έχει θέσει έστω και εθιμικά. Χαίρομαι πολύ αν σου δίνω λόγους, να είσαι βέβαιος ότι κάτι τέτοια, τόσο «απρόβλεπτα» όπως τα σχόλια σου, είναι που δίνουν και σε εμένα λόγους! Το blog είναι στην διάθεση σου για πειραματισμούς κι εγώ στην διάθεση σου για κουβέντα προσωπική η διαδικτυακή, μην διστάσεις να μου στείλεις mail. Την καλημέρα μου…


  70. @Omadeon, Φαντάζομαι θυμάσαι αυτό το ποστ που είχα ανεβάσει κάποτε,

    https://crazycows.wordpress.com/2007/12/09/kitsch-kitsch-kitsch-%CE%B7-%CF%85%CF%86%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-blogging/

    Τότε έλεγα να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες του μέσου, όχι ως εκφραστικό εργαλείο αλλά σαν νοητικό μέσο, και μάλλον μόνο εσύ κατάλαβες τι εννοούσα. 🙂 Ο Γιώργης είναι ότι πιο κοντινό έχω δει μέχρι σήμερα σε αυτό που εννοούσα τότε και χαίρομαι που κάτι τέτοιο υπάρχει. Την καλημέρα μου! 🙂


  71. Χάρη καλημέρα (αν και θα φύγω, είπα να απαντήσω πρώτα – έτσι κάνουν και οι αλκοολικοί, «άλλο ένα ποτηράκι»΄)…

    Το Γιώργη εγώ τον τίμησα με στίχους ως εξής
    Γιώργη Χολιαστέ είσαι ένας τρομοκράτης
    Με κλαδιά ελιάς κι ανέκδοτα για βόμβες
    Χώνεσαι παντού και στίχους γράφεις
    απαλύνοντας διαμάχες κι εκατόμβες

    Και του αφιέρωσα το τετράστιχο, διότι (ο αθεόφοβος) χώθηκε σε ένα παλαιότατο και…. ΔΥΣΤΥΧΟ ποστ (στο «Πανικός» – το άλλο μπλογκ μου) που το… εξωράϊσε εύθυμα με το εξής (δικό του) ποίημα:

    Γιώργης Χολιαστός Says:
    August 28, 2008 at 8:22 pm edit

    ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,
    ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΑΥΡΗΛΙΟΥ
    (οι εφημερίδες της 27-8-08)

    Στη «βάρβαρη» τη χώρα-την Τουρκία-
    κάτω απ’ το φως του ζωοδότη ηλίου
    σ’ ανασκαφές που γίνονται στη χώρα
    βρέθηκε το κεφάλι του Αυρηλίου.

    Εμπρός λοιπόν Καραμανλή Κωστάκη
    εμπρός και ανοικονόμητη συ Ντόρα
    κάντε διαβήματα να μας δοθούνε
    όσα η σκαπάνη έχει ανασκάψει δώρα.

    Κι ας ήτανε αυτοκράτορας ρωμαίος
    μα ελληνικά αφού έγραφε κι ωμίλει
    έλληνας ήταν΄ κι αν μας αρνηθούνε
    τουλάχιστο ας μας δώσουνε τα χείλη…

    Τόσους που ελληνικά έχουνε γράψει
    (Σαμοσατείς κι ας ήσαν… ή και Σύροι… )
    έλληνες όλους τους εμείς τους λέμε-
    το ’χουμε πάρει πλέον ψωμοτύρι.

    (Κι εγώ λοιπόν δυο τόμους ποιημάτων
    στην αγγλική που έχω εκδώσει γλώσσα,
    κι εγώ γι αμερκανάκι θα μοστράρω
    μετά ’πό χρόνια τόσα κι άλλα τόσα)

    Σ’ άπταιστα ελληνικά κι ο αυτοκράτωρ
    τα «Εις Εαυτόν» λεν είχε αυτός γραμμένα.
    Ψέμα! Δεν τα ‘γραψε του Εαυτού του:
    στους έλληνες τα είχε αυτός ταμένα!

    Λοιπόν με τ’ άλλα μάρμαρα-του Έλγιν-
    ζητάτε τώρα και του Αυρηλίου
    να ‘χετε να το λέτε στους κρετίνους
    στις εκλογές του Σιούφα-του Απριλίου.

    Γιώργης Χολιαστός


  72. Ναι, κι αυτό το διάβασα! 🙂



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: