h1

2 τσιγάρα δρόμος…

26/09/2007

mooncow.jpg

Η απόσταση ως γνωστόν είναι μέγεθος σχετικό και όχι απόλυτο, πράγμα που διατύπωσε για πρώτη φορά ο Albert Einstein αλλά όπως σε όλες τις περιπτώσεις που κάποιος Εβραίος βρίσκεται αναμεμειγμένος έτσι και σε αυτήν μπορούμε να μιλάμε ξεκάθαρα για συνωμοσία*. Είναι προφανές ότι ο Έλληνας γνώριζε τις ιδιότητες του χωροχρόνου και συνεπώς του μεγέθους που λέγεται απόσταση πολύ πριν την διατύπωση της θεωρίας της σχετικότητας.

Ο Έλληνας λοιπόν είναι από τους πρώτους που χρησιμοποίησαν σχετικές και όχι απόλυτες μονάδες στην μέτρηση της απόστασης. Χαρακτηριστικά αναφέρω τις παρακάτω πιθανές απαντήσεις στην ερώτηση «πόσο είναι από εδώ μέχρι το Παγκράτι;»

α) «Δυο τσιγάρα δρόμος», η απόσταση σε αυτήν την περίπτωση είναι άκρως ανθυγιεινή και ευθέως ανάλογη της πιθανότητας να πάθει κάποιος καρκίνο. Αυτό που εκκρεμεί και δν έχει απαντηθεί ακόμα είναι το πόσα μέτρα είναι ένα τσιγάρο.

β) «Τρεις στάσεις», σε αυτήν την περίπτωση δεν κατάλαβα ποτέ αν αυτό σημαίνει ότι μεσολαβούν τρεις στάσεις και πρέπει να κατέβω στην τέταρτη ή αν μεσολαβούν δύο στάσεις και κατεβαίνω στην τρίτη, σε κάθε περίπτωση πάντως η συγκεκριμένη απάντηση αφήνει πολλά σεξουαλικά υπονοούμενα.

γ) «5 Ευρώ φιλαράκι», το πρόβλημα εδώ είναι ότι η μέτρηση δεν ξεκινάει από το μηδέν και η απόσταση όσες φορές κι αν κάνεις τη διαδρομή δεν είναι ποτέ η ίδια γιατί η διαδρομή δεν είναι ίδια. Φημολογείται ότι όπως ο Newton ανακάλυψε την βαρύτητα όταν ένα μήλο έπεσε στο κεφάλι του, έτσι και ο Einstein εμπνεύστηκε τη θεωρία της σχετικότητας μέσα σε ένα ταξί.

δ) «Δυο βήματα είναι», όσο κι αν ακούγεται παράδοξο τα βήματα δεν συγγενεύουν με τα πόδια ή τις παλάμες που είναι επίσης μονάδες μέτρησης. Η έκφραση χρησιμοποιείται μεταφορικά για να δηλώσει οτι η απόσταση δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη, βέβαια η πραγματική απόσταση είναι δυνατόν να ποικίλει από 10 μέχρι 10000 βήματα γεγονός που σημαίνει ότι από το σαλόνι μέχρι την κουζίνα είναι δυο βήματα, όπως ακριβώς και από την Ομόνοια στο Σύνταγμα. Παρά το ότι στη γκάμα των αποστάσεων της κατηγορίας των «δύο βημάτων» θα βρει κανείς ένα μεγάλο εύρος πιθανών αποκλίσεων , στις μέρες μας παγκοσμίου φήμης επιστήμονες ερίζουν για το πιο μέγεθος είναι μεγαλύτερο, το «δυο βήματα» ή το «δύο τσιγάρα».

ε) «Στου διαόλου τη μάνα», η συγκεκριμένη έκφραση χρησιμοποιείται για να ορίσει μια πολύ μεγάλη απόσταση και περιλαμβάνει και αυτή μια πολύ μεγάλη γκάμα αποστάσεων οι οποίες μπορεί να είναι μεγαλύτερες αλλά και μικρότερες από την απόσταση μέχρι την «Κούλουρη», δηλαδή την Σαλαμίνα η οποία στα χρόνια της γιαγιάς μου ήταν το πιο μακρινό μέρος του κόσμου γεγονός που σημαίνει ότι ακόμα κι αν έχαναν οι τσουτσουναράδες Έλληνες τη ναυμαχία με τους Πέρσες δεν έτρεχε κάστανο.

στ) «Τρία στενά πιο κάτω», Τα στενά μπορεί να είναι από ένα μέχρι τρία, κανείς δεν θα πει «στο τέταρτο στενό δεξιά» και αν το κάνει είναι μάλλον επικίνδυνος γιατί αυτό που λέω εδώ είναι κανόνας και με τους κανόνες δεν παίζουμε. Από τρία στενά και πάνω οι αποστάσεις μετριούνται σε φανάρια, π.χ. «στο δεύτερο φανάρι δεξιά». Επίσης, πολύ σπάνια κάποιος θα πει «στο πρώτο στενό δεξιά» καθώς έχει επικρατήσει σαν σύμβαση επικοινωνίας να λέμε «στην άλλη γωνία δεξιά» ή σκέτο «δεξιά στην γωνία». Τέλος, σε όλα τα προηγούμενα η πιθανότητα να ακούσει κανείς αντί για την λέξη «δεξιά», την λέξη «αριστερά» ισούται με το άθροισμα των ποσοστών Κ.Κ.Ε. και ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στις τελευταίες εκλογές.

Αδιευκρίνιστο παραμένει το αν οι μονάδα μέτρησης επιφάνειας με βάση τα βήματα μπορεί να είναι οι τετραγωνικές πατούσες, και για τον όγκο με βάση τα τσιγάρα το πακέτο και η κούτα, στην δεύτερη περίπτωση δεν ξέρουμε τι συμβαίνει αν κάποιος κάνει στριφτό ή κασετίνα…

*Sorry guys, δεν χάλασα ξαφνικά αλλά πρέπει να γράφω καμιά μαλακία τέτοιου τύπου γιατί το κοινό μου έχει αρχίσει να στρέφεται προς την άκρα δεξιά, με keywords «Λιακόπουλος«,»Ελοχίμ» (αυτή τη μαλακία την έγραψε κάποιος σε comment) και «Καρατζαφέρης» με βρίσκουν πλέον στο google, πρέπει να στηρίξω κι εγώ το traffic μου. Επιπλέον, τώρα που το ΛΑΟΣ είναι στη βουλή πρέπει να παίρνουμε κι εμείς οι κουλ τύποι τα μέτρα μας γιατί ποτέ δεν ξέρεις.

62 σχόλια

  1. Θα χαρώ να ξέρω πόσα μέτρα είναι ένα τσιγάρο…


  2. όσο το στρίψεις φίλε! όσο το στρίψεις!


  3. την καλημέρα μου


  4. Εξαρτάται πόσο μεγάλο θα το κάνεις😆
    Καλημέρα!!


  5. Καλημέρα guys, θέλω κάτι πιο ακριβές… Πάλι σχετικό μέγεθος είναι αυτό που μου λέτε. μπορούμε να το προσεγγίσουμε λίγο πιο σαφώς;


  6. όχι! πέντε βήματα από το σπίτι σου έχει ένα μαγαζί που πουλάει ρολλά των πέντε μέτρων από χαρτί, ακριβώς για να στρίβεις όσο μακρύ το θέλεις! δηλαδή από τη δική μου εμπειρία, ένα maximum των πέντε μέτρων. αν τα ρολλά ήταν δεκάμετρα, το max θα ήταν δέκα! μεγάάάάάάάλα τσιγάρα haris!


  7. Ρολλά των 5 μέτρων; Κι εσύ που το ξέρεις ρε;


  8. Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να ξέρω είναι: αυτό που λέμε «δυο τσιγάρα δρόμος» πόση απόσταση είναι; Τάξη μεγέθους θέλω!


  9. Αν πούμε ότι ένα τσιγάρο διαρκεί 5′, τότε 2 είναι 10’…. Οκ???


  10. όχι, πόσα μέτρα περπατάει ένας άνθρωπος σε δέκα λεπτά;


  11. Επίσης αν δεν είσαι καπνιστής είναι η ίδια απόσταση;


  12. Ένα μέσο τσιγάρο ενός μέσου καπνιστή (κατά mitsosheiz) διαρκεί περίπου 9 λεπτά. Ένας μέσος πεζός περπατάει με ταχύτητα περίπου 7 χλμ/ώρα. Με τη γνωστή μέθοδο βρίσκουμε οτι ένας μέσος άνθρωπος περπατάει περίπου 1,05 χλμ σε 9 λεπτά ή 116,66 μέτρα/λεπτό. Επομένως, 2 τσιγάρα δρόμος (πάντα με τα πόδια) είναι απόσταση 2,1 χλμ σε μήκος ή 18 λεπτά σε διάρκεια. (Δεχόμαστε οτι τα τσιγάρα καπνίζονται ολόκληρα και το ένα μετά το άλλο χωρίς ενδιάμεση διακοπή.)


  13. Μόνο εσύ είσαι αρκετά προβληματικός ώστε να με καταλαβαίνεις… μπορείς να βγάλεις και τις πιθανές αποκλίσεις και τις διάφορες υποπεριπτώσεις; Δηλαδή, αν είναι κατηφόρα πας πιο γρήγορα ή αν φυσάει το τσιγάρο διαρκεί λιγότερο;


  14. όταν λέω «μέσο» έχω υπολογισμένες ολές αυτές τις υποπεριπτώσεις και την πιθανότητα να συμβούν. Οπότε συμπεριλαμβάνονται και αυτές στο ποσοστό που τους αναλογεί μετά από στατιστικές έρευνες και δημογραφικά στοιχεία. Παιρετέρω ανάλυση απαιτεί χρόνο και χρήμα και γι’αυτό γενικά αποφεύγεται. Γενικότερα όμως οι αποκλίσεις είναι στατιστικά αμελητέες.


  15. Εξαρτάται αν πάς με τα πόδια, με αυτοκίνητο, με βάρκα, με γάιδαρο (περιλαμβάνονται και όλες οι υποκατηγορίες των επιδόσεών τους)(Giddens).
    Εξαρτάται επίσης από το μεσοδιάστημα που μεσολαβεί μεταξύ των δύο τσιγάρων.
    Επι πλέον, τα slims, λόγω πιο χοντρού χαρτιού διαρκούν περισσότερο.
    Πρέπει επίσης να φροντίσεις να μη σου σβήσει, γιατί τότε μπορεί να φτάσεις πολύ μακριά !


  16. Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, αλλά το δικό μου τσιγάρο κρατάει γύρω στα τρία λεπτά ( τώρα, αυτό είναι επειδή φυσάει, η επειδή το καπνίζω γρήγορα, η απλά το έχω ξεχάσει σε κάποιο τασάκι μετά το τρίλεπτο..δεν έχει σημασία). Ετσι, »δυό τσιγάρα δρόμος» είναι έξι λεπτά. Αλλά, επειδή περπατάω γρήγορα, κάνω σε ‘εξι λεπτά τον ίδιο δρόμο που κάνει ένας άλλος σε δέκα – αυτός που νομίζει ότι το τσιγάρο το καπνίζεις σε πέντε λεπτά, αρα ‘δυο τσιγάρα, ισον δεκα λεπτά. Αμα όμως το θές σε μοναδα μετρησης μηκους, τα εξι λεπτά είναι περιπου 500 μετρα – αυτό ισχύει μόνο για αυτούς που καπνίζουν γρήγορα, σαν και μένα!


  17. @Enfant, μπήκες αμέσως στο κλίμα φίλε μου!😀

    @Dotritus, Πέστα στον mitsosheiz αυτά ο οποίος θα πρέπει να φτιάξει έναν πίνακα με όλες τις πιθανές υποπεριπτώσεις, δεδομένα χωρίς έρευνα πεδίου δεν δέχομαι…


  18. Τι θα γίνει ?
    Μέχρι πότε θα υφίσταμαι ‘αλλαγή φύλου’ ?


  19. Φίλη μου λοιπόν!…😀 Καλά, και τόσο καιρό γιατί δεν λες τίποτα; Κάφρος κι εγώ Ελληνάρας, ξέρεις είναι μάλλον από το Enfant… Είναι που στα ελληνικά, η λέξη παιδί παραπέμπει σε αγόρι (έχω δυο παιδιά και δυο κορίτσια). Με έπιασες σε στιγμή που η κοινωνική μου κατασκευή, όσο κι αν προσπαθώ να την ξεφορτωθώ, σκέφτηκε αυτόματα για μένα.🙂


  20. Κι εγώ ακόμα δεν το έχω συνηθίσει
    (το φύλο μου εννοώ),
    αλλά λένε πως δεν θ’αργήσει
    (σκέφτομαι και το προσδόκιμο επιβίωσης για τις γυναίκες και νιώθω πως έχω λίγοπαραπάνω καιρό !!)


  21. Μην ανησυχείς, υπάρχουν χειρότερα! Υπάρχουν άνθρωποι που όχι μόνο δεν έχουν συνηθίσει να είναι άνθρωποι αλλά και δεν έχουν καμια ελπίδα να συνηθίσουν…


  22. ξέχασες το κλασικό:
    «στο δεξί/ χέρι σου χέρι..»
    μόνο που ποτέ δεν είναι είναι εκεί!
    κάτι έχουν πάθει οι δρόμοι ή εμείς..

    καλώς σε βρήκα!
    τέλειο κείμενο!


  23. Πράγματι, αυτό στο δεξί σου χέρι τι σημαίνει; Ότι αυτό που ψάχνεις θα εμφανιστεί μαγικά στο χέρι σου όταν φτάσεις στο κατάλληλο σημείο;😛 Welcome kat.


  24. Μου κάνει εντύπωση πως οι περισσότεροι, και οι περισσότερες, θίγονται αν τους – τις – προσφωνήσεις σαν ‘φίλε μου’ και είναι θηλυκά, η ‘φίλη μου’ και είναι αρσενικά. Και τι έγινε , ρε παιδιά? Εδώ δεν ξέρουμε τίποτα ο ένας για τον άλλο, αν ,ας πούμε, ζεί στην Ελλάδα η αλλού, αν έχει πανεπιστημιακή μόρφωση, αν δουλεύει σε στριπτιτζαδικο ( για gay ) τη νύχτα για να τσοντάρει τον πενιχρό μισθό του junior product manager σε πολυεθνική,αλλά πρέπει απαραίτητα να ξέρουμε ΤΟ ΦΥΛΟ!!Αλλα αφού όλοι και όλες είναι με ψευδώνυμα, κάπως δύσκολο, έτσι? Πρός τι ,λοιπόν, οι διευκρινήσεις του φύλου? Η μήπως θάπρεπε να κολλήσουμε και δίπλα στο ψευδώνυμο μας το φύλο,π.χ. ‘DarkDesire’, female, για να μην τρώμε και την ώρα με αμπελοφιλοσοφίες – για μερικούς και μερικές.. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται…
    Δεν θα πώ άλλα, δεν προλαβαίνω , πρέπει να τελειώσω τη ν εργασία για την πολυεθνική που δουλεύω, γιατί έχω κι άλλη δουλειά το βράδυ..


  25. Και μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, τα πράγμα είναι πολύ πιό πολύπλοκα απ’ ότι φαντάζεστε..


  26. Φίλε/Φίλη dotritus, δεν συμφωνώ με την λέξη «θίγονται» που χρησιμοποιείς, είναι μάλλον λίγο πιο εμφατική από όσο θα έπρεπε. Η ανωνυμία είναι προσωπική επιλογή κα δεν είμαι βέβαιος ότι είναι δυνατόν να είναι ποτέ απόλυτη και καθολική παρά μόνο σε διαφορετικούς βαθμούς και με διαφορετικούς τρόπους. Κάποιος είναι κάτι ή γίνεται κάτι στην συνείδηση του αναγνώστη με αυτά που γράφει οπότε αυτόματα δεν είναι πια ανώνυμος. Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι είναι επώνυμος αλλά ότι υπάρχει ένα context που φορτίζει αυτά που γράφει. Το κείμενο, ή καλύτερα ο λόγος, δεν είναι ποτέ κάτι αποσπασμένο από αυτόν που τον εκφέρει και αυτόν που τον προσλαμβάνει (και στις δυο περιπτώσεις είναι context specific), ο Eco ίσως θα έλεγε και από την πρόθεση του ίδιου του κειμένου αλλά αυτό πάει αλλού.


  27. Καλησπέρα.Eιμαι της αποψης του δ,Δυο βηματα ειναι.(Kαθως δεν καπνιζω οποτε…) Αλλα πραγματικα πως μπορει καποιος να υπολογισει κατι τετοιο,αραγε ; Γινεται ;


  28. Κατά προσέγγιση μόνο… Καλησπέρα🙂


  29. @harisheiz, δεν διαφωνώ με αυτά που λές,πραγματικά το καθε τι που γράφει ο καθένας μας, μας χαρακτηρίζει και δημιουργεί μια εικόνα για μας στον αναγνώστη. Αλλά, όταν εκφέρουμε γνώμη για ένα, π.χ. πολιτικό θέμα, έχει αξία, η σημασία για τον αναγνώστη να ξέρει αν προερχόμαστε απο ένα αριστερο η δεξιό περιβάλλον, για να αξιολογήσει την βαρυτητα της γνώμης μας?Η να ξέρει αν έχουμε πτυχίο η όχι? η, ακόμα περισσότερο, να ξέρει αν είμαστε γυναίκες η άντρες? Δεν μπορεί να αξιολογηθεί μόνο η άποψη, η γνώμη, το γραφόμενο, αυτούσιο και χωρίς ταμπέλες, αλλά πρέπει να ξέρουμε και τι είναι ο άλλος – ειδικά το φύλο? Και ας πούμε ότι ξέρεις το φύλο, η κάποιος θέλει να το κάνει γνωστό στους συνομιλητές του, ακόμα κι αν το θέμα συζήτησης είναι τελείως άσχετο με το φύλο. Πάλι έχεις ένα πολύ μικρό μέρος του context, γιατί λείπουν πολλοί άλλοι παραγοντες του context. Οπως βλέπεις, μιλάω κυρίως για το ποιά στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν, θέλουμε να προβάλλουμε δημόσια, στην virtual reality toy Internet που συνομιλούμε, και να φτιάξουμε έμμεσως πλήν σαφώς την ( απο χέρι ελλειπή) εικόνα που θέλουμε να έχουν οι συνομιλητές μας για μας.
    Τέλος πάντων, αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα συζήτησης και είναι δύσκολο να το λύσουμε εδώ …
    και ίσως να μην έχει και μεγάλη σημασία, γιατί , αφού το φύλο παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στην συμπεριφορά των ανθρώπων προς τους άλλους, γιατί δεν θα ήταν έτσι και στο Internet? O άνθρωπος δεν αλλάζει τα βασικά του ένστικτα μόνο και μόνο λόγω της τεχνολογίας.
    Και, για να είμαι και γώ in context, φίλε harisheiz,

    εγώ είμαι φίλη..


  30. Εμένα πάλι μου κάνει εντύπωση πως κάποιος μπορεί να μην καταλαβαίνει, πως μέσα από την επικοινωνία αυτού του είδους, το όνομα και τα υπόλοιπα ληξιαρχικα και φορολογικά στοιχεία υποβαθμίζονται σε ελάσσονα.
    Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει σχετικά συχνή επικοινωνία με κάποιους, και μάλιστα αμφίδρομη.
    Έτσι, καθένας μας(και κάθε μία μας, φοβάμαι) ξέρει ήδη ένα σωρό πράγματα για τον άλλο, έχει συχνά μια πολύ σαφή εικόνα για την ηλικία του, τη μόρφωσή του, τον τόπο που ζεί, τα ενδιαφέροντά του, την αισθητική του κλπ. Ξέρει αν είναι ευαίσθητος, κουρασμένος, επιπόλαιος, άξεστος, ευφυής και τόσα-τόσα άλλα.
    Κάνει λάθος λοιπόν όποιος δεν βλέπει, πως για τον κάθε virtual συνδαιτημόνα μας, αναζητάμε και λίγο-λίγο σχηματίζουμε άποψη, την οποία σαν πάζλ βαθμιαία τελειοποιούμε.
    Χτίζουμε λοιπόν την εικόνα του, η οποία αναγκαστικά περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων, εκτιμήσεις και για το φύλο του, τη φυλή του, την κοινωνική του τάξη, την ηλικία του, αλλά και τις κλίσεις του, την αξιοσύνη, τα βιώματά του, την εξυπνάδα του, και άλλα πολλά, που λέγαμε και στο δημοτικό σχολείο.


  31. @Dotritus, Χαχαχα, κι εσύ φίλη; Πάλι είχα λάθος εντύπωση. Για εμένα μετράει το από ποια πλευρά λέγονται κάποια πράγματα αν και δεν θα επέβαλα ποτέ σε κάποιον να ταυτοποιηθεί ως αριστερός ή δεξιός, ως υπαρξιστής ή αποδομιστής, πριν πει την άποψη του. Άλλωστε θεωρώ ότι η ανωνυμία και η μη ταυτοποίηση σε κάποια ζητήμτα είναι σχεδόν απαραίτητη. Όμως όταν γίνεται εμφανής η πολιτική ή ιδεολογική ταυτότητα είναι δεικτική συχνά της πρόθεσης. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα, κατά της παγκοσμιοποίησης είναι και οι αριστεροί και οι θρησκευόμενοι Ελληνορθόδοξοι, αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνούν γιατί οι λόγοι που δεν την θέλουν διαφέρουν, όπως διαφέρει και ο ορισμός που δίνει ο καθένας στην παγκοσμιοποίηση. Υπάρχει λοιπόν σε διαφορετικές κατηγορίες (αν και αυτό είναι πολύ δομιστικό και μαζί ντετερμινιστικό αλλά για την οικονομία του λόγου το λέω έτσι) ανθρώπων διαφοροποίηση ακόμα και στον τρόπο που εννοούν τις λέξεις που χρησιμοποιούν. Για τον λόγο αυτό και επιπλέον επειδή οι διάλογοι πλέον είναι αποσπασματικοί και εκφράζουν επιμερισμένες θέσεις και όχι ιδεολογίες (και ίσως καλύτερα), προκειμένου να μην χανόμαστε στο πλήθος των πολλαπλών πιθανών αναγνώσεων, προθέσεων και νοημάτων καλό είναι μερικές φορές να έχουμε μια ιδέα για το τι περίπου είναι ο άλλος, γιατί λέει αυτά που λέει, τι εννοεί, που τα στηρίζει. Στα πλαίσια όμως του ψηφιακού κόσμου, η ανωνυμία μπορεί πέρα από άσυλο να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που μπορεί να αποφέρει αποτελέσματα που η επώνυμη επιχειρηματολογία δεν μπορεί. Δεν είμαι λοιπόν υπέρ της ανωνυμίας αλλά ούτε και της επωνυμίας, είμαι υπέρ της χρήσης και των δύο κατά περίπτωση και μέσα στα πλαίσια της δεοντολογίας. Η οποιαδήποτε απόπειρα αναγωγής του ενός ή του άλλου σε κανόνα (όλοι επώνυμοι ή όλοι ανώνυμοι) δεν θα ήταν προς ώφελος ούτε του χρήστη ούτε του διαλόγου.


  32. Διαπιστώνω ότι μερικές φορές είμαι instrumentalist…😀 αλλά και βλαξ, δεν είπα καλησπέρα αγαπητή dotritus! Καλησπέρα λοιπόν😉


  33. @Enfant, αυτή είναι μια πολύ σωστή θέση… Η ταυτότητα κάποιου γίνεται σταδιακά γνωστή και δεν αποτελεί αποτέλεσμα μια στιγμιαίας δήλωσης. Χτίζεται λες όπως λες κι εγώ επιπλέον θα προσέθετα «…is a perpetual becoming, it makes or remakes itself, but it is never something made» κατά Henri Bergson.


  34. δεν είμαστε όυτε επώνυμοι ούτε ανώνυμοι, αλλά είτε κάτι ενδιάμεσο είτε και τα δύο μαζί. Καλησπέρα και σε εσένα!😀


  35. Για να μην θυμηθώ και κείνο, που όταν δεν ξέρουμε το φύλο κάποιου, επιλέγουμε αρσενικό.
    Ζεστάθηκε κάπως η ατμόσφαιρα.
    Συνήθως τα ποστ αρχίζουν σοβαρά και, μετά από αλλεπάλληλα σχόλια πάνε τελείως αλλού και ελαφραίνουν.
    Εδώ έγινε το αντίθετο.
    Παρέμεινε όμως το ‘αλλού’.
    Να είσαι καλά !


  36. @Enfant, Όντως, η κουβέντα πήγε αλλού και ζεστάθηκε, χάθηκε και η σειρά των comments. Νομίζω ότι το «μέχρι πότε θα υφίσταμαι αλλαγή φύλου» που έγραψες με προφανή κατά την άποψη μου θετική διάθεση παρεξηγήθηκε και δεν έπρεπε. Γι’αυτό που λες «όταν δεν ξέρουμε το φύλο κάποιου, επιλέγουμε αρσενικό» συμφωνώ και ήδή είπα ότι και εμένα με έπιασες σε στιγμή που η κοινωνική μου κατασκευή, όσο κι αν προσπαθώ να την ξεφορτωθώ, σκέφτηκε αυτόματα για μένα…


  37. Η πορεία των Εβραίων από την Αίγυπτο έως την Γή της Επαγγελίας κράτησε 40 χρόνια, μιλάμε για πάρα μα πάρα πολλά τσιγάρα δρόμο, αλλά τότε δεν είχε έρθει ακόμα ο καπνός, οπότε δεν μπορώ να υπολογίσω την απόσταση. Το έκανε όμως ο Ρ. Ντόκινς στον Τυφλό Ωρολογοποιό και υπολόγισε έτσι ότι οι Εβραίοι περπατούσαν περίπου 2,5 μέτρα την ημέρα.
    Αυτό πάει να πεί ότι είτε οι Εβραίοι κουραζόταν εύκολα (κακή προετοιμασία;) είτε ότι τότε η απόσταση Αίγυπτος – Γη της Επαγγελίας ήταν πολύ μεγαλύτερη (χλωμό) είτε δεν έκαναν 40 χρόνια.
    Άν είχε ανακαλυφθεί τότε το τσιγάρο, όλα θα ήταν πιό απλά. Ποιός καπνιστής θα ξεκινούσε να κάνει με τα πόδια τέτοια απόσταση;


  38. Παλιάνθρωπε… Έχω πέσει από την καρέκλα και γελάω στο πάτωμα!😀


  39. Ελπίζω η απόσταση καρέκλα – πάτωμα να ήταν κάτω από μία τζούρα απόσταση, γιατί αλλιώς θα έχεις πρόβλημα.


  40. indictos έγραψες!!! Έχω πεθάνει στα γέλια!!!😆


  41. έχω πεθάνει κι εγώ… έχεις οίστρο σήμερα, πραγματικά έβγαλες από τη μύγα ξύγκι… δώσε κι άλλο!😀


  42. Ανέβαζε εσύ τέτοια φοβερά ποστ να μας έρχεται και εμάς έμπνευση
    (γιατί από μόνοι μας δέν…)


  43. στις 3:36 το comment… Δεν κοιμάσαι ποτέ; ούτε εγώ!😀


  44. Στις 4:36 θες να πείς (+1 remember?)
    το αστείο/τραγικό είναι ότι ξυπνάω σε λιγότερο από μιάμιση ώρα😦

    (αυτό το αφήνω στις έξι παρα δέκα)


  45. χαχαχα κοιμάσαι, εγώ καπνίζω ακόμα🙂


  46. Ίνδικτε, Θεσσαλονίκη μένεις είπαμε ή Καρπάθια; Είσαι κι εσύ από αυτούς τους Neo Goth τύπους που πηγαίνουν στα μεταλλάδικα της Θεσσαλονίκης (Wizard, Xclub, silver dollar) μαζί με αυτές τις κάτασπρες γκόμενες που στέκονται εντελώς ακίνητες και άμα τους μιλήσεις η απάντηση είναι «αυτό το κομμάτι τι χάσιμο»;…😛


  47. Καλά εσένα τα γελάδια σου δεν κοιμούνται τέτοιες ώρες???


  48. Καταρχήν αγελάδα είμαι Old Goth🙂
    Στα 40 βάλε τι Neo Goth να είμαι;

    Αν δείς την ταινία «Hunger» (αίμα και πάθος στα Ελληνικά) θα καταλάβεις.
    (υπάρχουν αυτά τα μαγαζιά στην Σαλονίκη; μόνο το Δολάριο ξέρω και αυτό γιατί πουλάει εισιτήρια για συναυλίες)


  49. Λαχανάκι, τα γελάδια μου κοιμούνται με βάρδιες για να κάνουν τις σκοπίες τους, είμαστε σε διαρκή επαγρύπνηση!

    Ίνδικτε, δεν υπάρχει περίπτωση να μην ξέρεις το Wizard, ήταν το μαγαζί του μέγα του Σάββα του Κωφίδη! Το Hunger δεν το έχω δει αλλά θα το δω!


  50. Αααααα φοβάστε για ασύμμετρη απειλή και σεις εκει στην ολλανδία???😉


  51. Ακριβώς, Φοβόμαστε μήπως βαρέσει κι άλλη μαλακία ο Έλληνας και κυρίως ο Πολύδωρας και ανέβει η στάθμη της θάλασσας. Θα είμαστε οι πρώτοι που θα πλημμυρίσουμε


  52. Του Σάββα ήταν το Empire, εκτός αν μετά του άλλαξε όνομα.
    (είσθε γριά; γιατί εμείς ναι).


  53. Πωπω!! Και δεν έχουν κάψει όλα τα δέντρα και δεν μπορείς να κάνεις κιβωτό για να σώσεις το κοπάδι!! Ποια είναι η γριά??


  54. εννουσα έχουν καψει όλα τα δέντρα!!! (μετά από 6,30 ώρες κώδικα αυτά παθαίνουν τα λάχανα!!)


  55. @Indictos, Αααα… όντως το empire ήταν του Κωφίδη! Όχι δν είμαι γριά, είμαι όμως με τον Ηρακλή της Αθήνας, ΑΕΚ!😉

    @Λάχανάκι, Σύμφωνα με την Μαύρη Βίβλο του ποδοσφάιρου (σελ 236) γριές είναι οι φίλαθλοι του Ηρακλή Θεσσαλονίκης που έχει πρόεδρα το Ρέμο τον Αντώνη!


  56. Είναι η ίδια με τον Πανούτσο ή έχεις δική σου??


  57. Όχι, ο Πανούτσος τις γράφει και τις πουλάει, είναι κι αυτός σαν τον Λιακόπουλο και εγώ είμαι φαν του όπως έχω δηλώσει και στο παρελθόν!


  58. με όλα αυτά που διάβασα παραπάνω, γέμισα με απορίες :
    Πόσα gothic clubs υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη? Στην Αθήνα πόσα gothic clubs έχουμε? Είναι σκέτα Gothic η Visigothic? -To τελευταίο το διαβάζετε ή ‘Βησιγότθοι’ ή Gothic της Βιση-όπως προτιμάτε. Και, πόσα χρώματα έχουν οι Βιβλοι του Πανούτσου? Πόσες ΑΕΚ αντιστοιχούν σε ένα Ηρακλή? Είναι το Παγκράτι στου διαόλου τη μάνα ή όχι? Αλλά, το κυριότερο ερώτημα είναι »πόσα τσιγάρα θα κάπνιζαν, αν υπήρχαν τότε, οι Εβραίοι για να περάσουν στη Γη της Επαγγελίας?»

    ο/η ανωνυμοεπώνυμος/η dotritus


  59. Ένα ένα

    Δεν τα έχω μετρήσει τα clubs, ξέρω μόνο ότι δεν λέγονται Gothic της Βισση άλλα AnnaVissiGothic (ΑνναΒισσηΓότθοι).

    Οι βίβλοι είναι πάντα σε μάυρο και μόνο γιατί το μάυρο ασπρίζει ενώ το άσπρο δεν ασπρίζει και ως γνωστόν οι βίβλοι προσπαθούν να κάνουν το μαύρο άσπρο!

    Αυτή τη στιγμή το ρόστερ της ΑΕΚ εκτιμάται στα 47,1 εκ. Ευρώ και του Ηρακλή στα 15,65 εκ. Ευρώ, η διαίρεση βγάζει 3,009 άρα θα μπορούσε κανείς να πει ότι η ΑΕΚ είναι τρεις Ηρακλήδες (Πηγή: http://www.transfermarkt.de/de/wettbewerb/GR1/superleague/uebersicht/startseite.html)

    Για τέτοια ζητήματα πρέπει να πας να ρωτήσεις κάτι τύπους που έχουν εμφανιστεί τελευταία και είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, έχουν υπολογίσει με βάση τη βίβλο (τη δική τους, όχι του Πανούτσου) ότι το σύμπαν έχει ηλικία 10.000 ετών οπότε θα μπορούν να υπολογίσουν και των αριθμό των τσιγάρων υποθέτω αν και υποθέτω ότι η απάντηση που θα σου δώσουν είναι ότι «Οι Εβραίοι δεν κάπνιζαν»

    Τα απάντησα σχεδόν όλα… Phew!


  60. Eύγε,harisheiz,εξαιρετικές οι απαντήσεις σου – με μερικές διορθωσούλες, βέβαια, όπως:

    Οι βίβλοι είναι πάντα μαύρες, όχι μόνο γιατί κάνουν το μαύρο άσπρο, αλλά για να διαβάζονται πολύ και να μην φαίνονται οι δαχτυλιές.

    Οσον αφορά τους Εβραίους, και να ρωτήσω τους ορθόδοξους, δυστυχώς αυτοί οι Ορθόδοξοι δεν εμφανίστηκαν μόνο τελευταία, έχουν αρχίσει τις διαστρεβλώσεις εδώ και πάααρα πολύ καιρό, κατά το ‘τα καλά και συμφέροντα’ – και συνεχίζουν. Ενας αρχιεπίσκοπος είπε πρόσφατα ότι κατά τους υπολογισμούς του, και μελετώντας τας Γραφάς, ο κόσμος πρέπει να δημιουργήθηκε περίπου το 4000 π.Χ. Να σου πώ την αλήθεια, εμένα μου φαίνεται λογικό αυτό, γιατί, αν είχε δημιουργηθεί πριν μερικά εκατομύρια χρόνια όπως λένε οι επιστήμονες, θα ήμασταν τώρα πιό εξελιγμένοι σαν ανθρώπινο είδος, ενώ είμαστε ακόμα σε άγρια κατάσταση.ΑΡΑ?

    Επίσης δεν απάντησες αν το Παγκράτι είναι στου διαόλου τη μανα, αλλά δικαιολογείσαι να μην το ξέρεις αυτό, γιατί
    1)ζείς στο εξωτερικό και δεν ξέρεις που είναι το Παγκράτι
    2)Δεν ξέρεις που είναι αυτή τη στιγμή του διαόλου η μάνα ( κατά τη γνώμη μου , αυτή η μάνα μετακινείται συνέχεια, γιατί εκτός απο του διαόλου η μάνα , είναι και διαόλου κάλτσα))


  61. Με το διαόλου κάλτσα με γείωσες… Χαχαχαα!😀


  62. Oi Έλληνες μπλόγκερ είναιένα από τα πράγματα που νοσταλγώ όταν λείπω από τη μητρίδα (κατά τους αρχαίους Σπαρτιάτες) μου. Πολύ χαριτωμένο το κείμενο, φίλε μου. Χρειάζονται κι αυτά!



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: