h1

Χειρουργείο…

01/09/2007

nursecow.jpg 

 

 

 

 

 

 

– Τι έχετε; 

– Έχω «καούρες» γιατρέ μου 

– Γδυθείτε κυρία μου και σκύψτε…

– Κι εσείς γιατρέ να με απαυτώσετε θέλετε;

– Όχι κυρία μου, να σας εξετάσω…

– Γιατρέ πιο απαλά… με πονάει η κολονοσκόπηση

– Σας πονάει; Περίεργο… ειδικά με τέτοια χαλάρωση του σφιχτήρος… Μαρία, βάλε λίγο ξυλοκαϊνη στην κυρία.. Για να δούμε! Χμ… Εργάζεσται νύχτα ε;

– Κυρίως!

– Φαίνεται…

– Γιατρέ γιατί δεν μιλάτε, τι έχω;

– Λυπάμαι κυρία μου, έχετε Πολύδωρα.

– Πολύποδα; Τι είναι αυτό;

– Όχι πολύποδα, Πολύδωρα και μάλιστα Βύρωνα…

– Τί δηλαδή μικρόβιο;

– Όχι χειρότερα, ο Πολύδωρας είναι όγκος, κάτι σαν τον πολύποδα, αλλά κακοήθης

– Αφήστε τα επιστημονικά και πείτε μου ξεκάθαρα… Έχω καρκίνο;

– Λυπάμαι… Ναι

– Ω Θεέ μου πως μου συνέβη αυτό;

– Χρόνια κακή διατροφή και κακή σεξουαλική ζωή, δεν έπρεπε να τρώτε κουτόχωρτο, να αυνανίζεστε και να δίνετε κώλο.

– Και τώρα Γιατρέ μου; Θεραπεύεται Γιατρέ; Θα γίνω καλά;

– Είστε τυχερή κυρία μου. Αν και είστε σε προχωρημένο στάδιο υπάρχει θεραπεία, μόνο που η λίστα αναμονής είναι μεγάλη και θα πρέπει να περιμένετε λίγο για την επέμβαση.

– Πόσο;

– Κανονικά 4 χρόνια αλλά θα κάνουμε μια εξαίρεση για εσάς, θα σας κλείσω χειρουργείο για τις 16 Σεπτεμβρίου…

 

Ελληνικέ λαέ,

κανόνισε να την κάνεις πάλι τη μαλακία και να αποτύχει η εγχείρηση!…

32 σχόλια

  1. πολύ έξυπνο:)άψογος


  2. Μιλάμε για την πιο έξυπνη παρομοίωση κατάστασης που έχω διαβάσει…θα την χρησιμοποιήσω σε συζητήσεις με φίλους! Καλό μήνα Χάρη!


  3. δηλαδή τι πρέπει να ψηφίσει η κυρία;

    (γέλαγα συνέχεια όταν το διάβασα)


  4. !!!
    Και καλό μήνα!


  5. Guys σας ευχαριστώ όλους, καλό μήνα.

    Μάνο σ’ευχαριστώ μπορείς να το διαδώσεις αν θες, θα χαρώ!

    Ανδρέα, ότι θέλει εκτός από ΝΔ και ΛΑΟΣ…


  6. Έβαλα και νέο banner που ταιριάζει με το κλίμα των ημερών! Χεχέ!


  7. Το άφησα και αλλού:
    Προσφορά της χώρας στον Διεθνή Ολυμπισμό :
    Αφή της φλόγας στην Ολυμπία(προκαταβολή)
    -Τιμές χονδρικής.
    -Άριστη ποιότητα.
    (Αφορά :Ολυμπιακούς Πεκίνου 2008,
    Λονδίνου 2012.
    Για τους μετέπειτα Ολυμπιακούς
    δεν μπορούμε να εγγυηθούμε,
    αφού μπορεί και να έχουμε σβήσει).


  8. Συγνώμη … Νοιώθω λίγο …άβολα …θέλω να σας ρωτήσω κάτι …. :
    Μόνο …γυναίκες θα χειρουργηθούν στις 16 του μηνός ; Οι …άντρες , είναι …εν πολλοίς …υγιείς ; είχανε καλύτερη διατροφή ; καλύτερη σεξουαλική ζωή ; δεν έφαγαν ποτέ κουτόχορτο ; δεν …αυνανίζονται ; …δεν ….δίνουν κώλο ;…ποτέ ;…
    ————————–
    Εντάξει….. Το έπιασα το νόημα …. Απλά συνεχίζω την πλάκα .
    Ά π α ι χ τ ο ς .


  9. Thanks silia! Την καλησπέρα μου


  10. γαμάτε και δέρνετε
    (ευλογημένα παρα φύσιν)


  11. Μου άρεσε αυτό το comment! Θενκς coperty!😀


  12. Το banneraki είναι φοβερό… Ανοίχτηκες και αγόρασες νέες αγελάδες ιέρειες??? (πολλά έξοδα κάνεις!!!)😛


  13. Τι να κάνω;… επενδύω μπας και μεγαλώσω την επιχείρηση! Δεν είναι απίστευτα kitsch το νέο banner;


  14. Μα αφού μου έγραψες ότι δεν τα βγάζεις πέρα και προσφέρθηκα να υιοθετήσω την αγελάδα φιλόσοφο… ε φανταστικέ κύριε Haris????? όσο για το banner είναι ότι πρέπει!!


  15. Ε, ναι δε βγαίνω, αφού πήρα δάνειο… Άστα, μεγάλο άνοιγμα!😛


  16. Γι’αυτό σου λέω πάσαρε μου τη φιλόσοφο να την περιποιηθώ εγώ στο blog μου!!😉


  17. …μην ενδώσεις…


  18. Δεν ενδίδω!


  19. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!


  20. όχι να ενδώσεις!! Μα αφού είμαι φανατική θαυμαστριά σου… (και της αγελάδας φυσικά)!! Κάθεσαι και ακούς τον κύριο Μάνο… Μεγάλο άνθρωπο??? τσ τσ τσ…


  21. Λοιπόν λαχανάκι, επειδή δηλώνεις θαυμάστρια θα σου δώσω ξεχωριστή, εξέχουσα θέση στο Blogroll, αλλά την αγελάδα δεν μπορώ να σου την δώσω γιατί εξυπηρετεί το concept του blog. Άσε που είμαι και συναισθηματικά δεμένος πλέον!😀


  22. Δε μετράω μία τελικά η κοπέλα!! Μέχρι και fan club δήλωσα για να την πάρω… Τι θες να σου κάνω τα γλυκά μάτια????😳


  23. Χμμμ… Κάνε και θα το σκεφτώ! Είμαι άσχημος, κοντός, χοντρός και φλώρος!😀 Και καλά, ας πούμε ότι ενδίδω και στην δίνω την αγελάδα, τι θα την κάνεις;


  24. Και γω είμαι κοντή, χοντρή, με σπυριά!! Νομίζω ότι ταιριάζουμε!!!😛 . Θα την αφήσω να βοσκάει (με τόσο πράσινο που έχω εκεί μέσα!! Απορώ τι κάνει μέσα στη δική σου μαυρίλα!!) και θα τις έρχονται περισσότερες ιδέες!!


  25. Όχι και μαυρίλα, είμαι λίγο dark τύπος (εκτός του χοντρός κλπ.) όμως εδώ το χορτάρι είναι όχι απλά πράσινο αλλά και φωσφοριζέ!


  26. το χορτάρι μου είναι καλύτερο όπως έχεις προσέξει😛
    Ούτε τα γλυκά μάτια πιάνουν…😦 Τελικά πρέπει να αρκεστώ στο fan club???


  27. Κοίταξε λαχανάκι, έστω ότι τα γλυκά μάτια πιάνουν, πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες διαπραγματεύσεις και αυτό θέλει χρόνο, άσε που για να φτάσει η αγελάδα από την Ολλανδία στην Ελλάδα χρειάζονται χαρτιά, υγειονομικός έλεγχος κλπ. Δεν είναι τόσο απλό λοιπόν. Θέλεις να σου στείλω ένα Ολλανδικό φωσφοριζέ βιολογικό λάχανο αντί της αγελάδας; Θα δεις που θα το αγαπήσεις (μην το καπνίσεις!)


  28. Κατάλαβα… Πάνε τα όνειρα που έκανα για την αγελαδίτσα….😦 . Στείλε το φωσφοριζέ λάχανο… Άμα κάνω και κανένα φυλλαράκι δεν έγινε και τίποτα… Τόοοοοοοοοοοοοοσα έχει!!😆


  29. Όχι μηηηηη… είναι ραδιενεργόοοο!


  30. Καλά στείλτο εσύ και γω δεν θα το κάνω!!


  31. Καλά και ραδιενεργό και βιολογικό πως γίνεται?


  32. Αφού είναι φωσφοριζέ!



Σχολιάστε

