h1

Ελλάντα Summertime: έπισοουντ Ι

03/08/2007

Προς ενημέρωση των φίλων αλλά και των σταθερών αναγνωστών (όχι αυτών που ψάχνουν για τσόντες με γριές στο Google),

oι Αγελάδες μου βόσκουν ελεύθερα και ήρεμα, τουλάχιστον προς το παρών, στην ελληνική εξοχή αλλά και μέσα στα αστικά μορφώματα που μοιάζουν με πόλεις… Μάλιστα, διαπιστώνω ότι μαύρισαν λίγο και σύντομα η παραγωγή γάλακτος θα περιλαμβάνει και σοκολατούχο (κλασσικό χαζομαρίστικο και κλισέ αστειάκι για παιδάκια αλλά αφού το σκέφτηκα περίπου αυτόματα συνειδητοποίησα ότι θα ήταν σχεδόν υποκριτικό να μην το γράψω). Μέχρι στιγμής, αισθάνομαι τυχερός κι εγώ και οι αγελάδες μου που δεν έχουμε γίνει ακόμα δέκτες παρενόχλησης (σεξουαλικής ή άλλου τύπου) από κάποιο από τα πολλά βόδια που κυκλοφορούν ελεύθερα εδώ όπως περίπου οι Ιερές Αγελάδες στην Ινδία. Πάντως, αφού τα Ιερά βόδια της Ελλάδας μας έχουν αφήσει στην ησυχία μας τα αφήνουμε κι εμείς στην δική τους… Αυτό που με χαροποίησε πιο πολύ απ’όλα όμως ήταν ότι είχα την ευκαιρία να συναντήσω παλιούς και καλούς φίλους που σαν Έλληνες cowboys με έναν σχεδόν Σωκρατικό τρόπο προσπαθούν καθημερινά να δαμάσουν τα θηριώδη βόδια που εκτρέφονται και εδρεύουν στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, στα συστήματα υγείας και παιδείας, στην αστυνομία, τον στρατό… Παντού!

Έχοντας μόλις επιστρέψει Αθήνα από Θεσσαλονίκη στέλνω πολλά φιλιά σε αυτούς που άφησα πίσω φεύγοντας και μου λείπουν ήδη: iligos, x-const, x-rasta, butterfly, kissogram, ladias, kounoupidas, mangojuice (καλός πολίτης), apokalfo, φυσικά στους αγαπημένους μου difrag, sag, pliapman, kriaras στον μέχρι πρόσφατα συν-Rotterdamer brightbitebyalex που ήθελα να δω αλλά δεν μπόρεσα και σε πολλούς άλλους που είδα για λίγο και μου έφτιαξαν τη διάθεση!

Η καλοκαιρινή μου Οδύσσεια συνεχίζεται, νεξτ στοπ Epidauros… σας αφήνω και πάλι με τον Γιακουμάτο!

13 Σχόλια

  1. Το blog θα συνεχίσει να υπολειτουργεί… μέχρι τις 18 Αυγούστου που επιστρέφω Ολλανδία!


  2. τι θα κανεις στα ξενα, μεινε εδω, θα διοργανωσω εκστρατεια να μεινουν οι τρελες αγελάδες στην ελλαδα


  3. Φίλε Κειμ, κι εγώ θα ήθελα να μείνω αλλά τίθεται σοβαρό ζήτημα πνευματικής υγείας για τα γελάδια μου, είναι ήδη τρελά και όπως καταλαβαίνεις αν μείνουν εδώ θα αποτρελαθούν… Για να μείνω εδώ πρέπει να πουλήσω τα γελάδια και να το γυρίσω σε πρόβατα, πράγμα πολύ κουλ αλλά δύσκολο γιατί δεν ξέρω να παίζω φλογέρα! 😀


  4. Καλά να περνάς 🙂


  5. Θενκς ε λοτ! Ακόμα καλά περνάω… περίεργο!


  6. apo 8essalonikh a8hna h epistrofh einai panta lyphrh. de sou kanei h kardia na fygeis.. kala na peraseis epidavros!


  7. «στέλνω πολλά φιλιά σε αυτούς που άφησα πίσω φεύγοντας και μου λείπουν ήδη: iligos, x-const, x-rasta, butterfly, kissogram, ladias, kounoupidas, mangojuice (καλός πολίτης), apokalfo, φυσικά στους αγαπημένους μου difrag, sag, pliapman, kriaras στον μέχρι πρόσφατα συν-Rotterdamer brightbitebyalex»

    ανηκεις σε λοου μπαπ γκρουπ?


  8. χαχαχαχαχαχαχααααα! Πολύ λόου, γι’αυτό μενω κάτω χώρες! 😛


  9. Καλά, άσε μας…αλλά όχι με τον Γιακουμάτο!!!


  10. Φίλε Μάνο το τσέκαρα και δεν γίνεται να σας αφήσω παρέα με κανένα από τα καλόπαιδα… έχουν φύγει κι αυτοί πριν από εμένα… Δες εδώ http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14522&m=A12&aa=1


  11. Καλά λένε λοιπόν ότι η Αθήνα τον Αύγουστο είναι τέλεια! Αφου λείπουν όλοι αυτοί, έτσι θα ‘ναι! 😉
    Φιλάκια!


  12. Σωστοοοοό!


  13. εεε ρουρού!
    λείπεις ήδη από εδώ! εγώ σήμερα επανεγκαταστάθηκα μόνιμα…



Σχολιάστε

