h1

Εδώ παπάς, εκεί παπάς… που είναι ο Γιακουμάτος;

19/07/2007

diafores.jpg

Βρείτε πια φωτό απεικονίζει τον Γιακουμάτο και κερδίστε!

Θεωρώ το Γεράσιμο Γιακουμάτο λαϊκιστή πολιτικάντη και πρέπει να του αναγνωρίσω ότι και ο ίδιος προσπαθεί πολύ φιλότιμα να με επιβεβαιώνει με κάθε ευκαιρία! Βέβαια στον Γεράσιμο εγώ κακία δεν κρατώ γιατί μου είναι αδύνατο να τον πάρω σοβαρά και αυτό είναι κυρίως που με ενοχλεί… Αν δεν ήταν υπουργός θα μπορούσε να είναι παπατζής! Φυσικά, εμένα οι παπατζήδες δεν με ενοχλούν, αν κάποιοι είναι τόσο αφελείς ώστε να ασχοληθούν με αυτούς και να ποντάρουν καλά να πάθουν… Το πρόβλημα όμως με τη δημοκρατία είναι ότι κάποιοι (οι πολλοί) ποντάρουν σε άτομα σαν τον Γεράσιμο και μετά χάνουμε όλοι, ακόμα κι εμείς που δεν ποντάραμε! Ο Γιακουμάτος λοιπόν δεν με ενοχλεί επειδή διαφωνώ μαζί του, ούτε επειδή είναι δεξιός, ούτε επειδή εγώ έχω άλλη προσέγγιση… Δεν χρειάζεται να συμφωνώ άλλωστε! Με ενοχλεί ακριβώς το ότι γελάω μαζί του επειδή δεν έχει θέσεις, δεν έχει πολιτική προσέγγιση, αφήνει ακάλυπτη την καταφανή απουσία επιχειρημάτων, είναι πολιτικά αναλφάβητος,  και επειδή θίγει την αισθητική μου με τις λαϊκίστικες αστειότητες που πετάει κατά καιρούς… Με τρόπο πάντα χωριάτικο και κουτοπόνηρο! Ο Γιακουμάτος είναι η προσωποποίηση της απουσίας πολιτικού πολιτισμού όχι μόνο από την πλευρά τον διοικούντων αλλά κυρίως από την πλευρά του σώματος των ψηφοφόρων. Απορώ… Ποιοί τον ψήφισαν αυτόν τον άνθρωπο; Αναρωτιέμαι, μπορεί να βγει ένας και να μου πει στα μούτρα «Ναι ρε, εγώ ψηφίζω Γιακουμάτο!»; Προσοχή, δεν ζητώ να επιχειρηματολογήσει για τους λόγους που ψηφίζει τον Γεράσιμο, απλά να το δηλώσει ευθέως!

 Διάβασα στο in.gr για τις δηλώσεις:

«Φωτιά» σε πολιτικό επίπεδο άναψαν οι δηλώσεις του υφυπουργού Απασχόλησης Γεράσιμου Γιακουμάτου για τις πυρκαγιές. «To πράσινο κάηκε στις εκλογές, τώρα καίγεται και προεκλογικά» είπε, προκαλώντας την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ.

Συγκεκριμένα ο κ. Γιακουμάτος δήλωσε στον Flash96: «Για τις φωτιές έχω έναν ενδοιασμό. Γιατί δεν γινόταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες ή δεν γινόταν πέρσι ή πρόπερσι; Μήπως τυχόν το πράσινο καίει το πράσινο, δηλαδή Κράμερ εναντίον Κράμερ;

»Κάνω κάποιες σχέσεις γιατί έχω ανησυχήσει. Αυτό είναι υπόθεση η οποία πραγματικά δεν παίρνουν μόνα τους φωτιά, είναι τώρα λιγάκι: Το πράσινο, εντάξει, κάηκε στις εκλογές, τώρα όμως καίγεται και προεκλογικά το πράσινο. Γιατί καίγεται, αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.»

Σε ερώτηση δημοσιογράφου αν θεωρεί ότι το ΠΑΣΟΚ βάζει φωτιές, απάντησε: «Δεν ξέρω, εγώ βλέπω ότι από τις έρευνες βέβαια θα είναι με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και θα βρεθούν οι ένοχοι, ότι αυτές οι φωτιές δεν είναι από μόνες τους, δεν είναι θεόσταλτες. Είναι καιρικές, είναι μάλλον κομματικοπολιτικές».

(http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=817970&lngDtrID=244)

Update: το Video

Εκτός από τον λόγο του που είναι εντελώς ασύντακτος και αφήνει κενά χωρίς να ολοκληρώνει αυτά που λέει, εκτός απο τις αποτυχημένες μεταφορές και τα νοηματικά του σχήματα που άντε ας τα παραβλέψω γιατί ο λόγος είναι προφορικός μιλάμε για την υπέρτατη μικροκομματική, κουτοπόνηρη, χαζοπολιτικάντικη και μαζί αφελέστατη καφρίλα ευθέως συγκρίσημη με το νερό του Καματερού. Μου θυμίζει αυτό που μου είπε ένας φίλος μου ότι έλεγαν στο χωριό του παλιά οι δεξιοί στους άλλους: «Μην ψηφίζετε ΠΑΣΟΚ γιατί θα έρθει ο Παπανδρέου και θα σας πάρει τα πρόβατα!»

Ο Γεράσιμος όμως εκτός από αφελής είναι και φοβιτσιάρης… Τα πήρε πίσω όλα, μάλλον γιατί του κούνησαν το δάχτυλο από το κόμμα…

Είπε σήμερα (επίσης από in.gr):

«Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι πίσω από τις πυρκαγιές βρίσκεται κάποιο κόμμα» δήλωσε στη ΝΕΤ ο Γεράσιμος Γιακουμάτος, ο οποίος μία ημέρα νωρίτερα είχε διερωτηθεί «μήπως το πράσινο καίει το πράσινο» και είχε πει ότι οι φωτιές είναι «κομματικοπολιτικές».

«Κατηγορηματικά δηλώνω ότι δεν έχει καμία σχέση το ΠΑΣΟΚ. Και το είπα και από χθες. Οι ‘πράσινοι’, όπως εξήγησα και στον κ. Αντώναρο, είναι εκείνοι οι συνεταιρισμοί, εκείνοι οι σύλλογοι, εκείνα τα πολιτικοοικονομικά σωματεία οι οποίοι το μόνο που κάνουν είναι να προσποιούνται, φωνάζουν και να κλαίνε σπαρακτικά μόλις καίγεται το πράσινο και μετά τις φωτιές πηγαίνουν και καταπατούν για να χτίζουν παράνομα σπίτια και βίλες Αυτοί είναι οι ‘πράσινοι εναντίον πρασίνων’» είπε ο κ. Γιακουμάτος.

(http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=818225)

Update: Το Video από δηλώσεις του στην TV, η δηλώση δεν είναι αυτή που έχει καταχωρηθεί παραπάνω αλλά είναι δεικτική της στροφής που επιχειρεί:

Η κατάσταση είναι για γέλια, ο Γιακουμάτος «διαψεύδει κατηγορηματικά» ενώ όταν τον ρώτησε ο δημοσιογράφος αν εννοεί το ΠΑΣΟΚ δεν του είπε όχι, είπε δεν ξέρω και μετά προσέθεσε ότι οι φωτιές είναι κομματικοπολιτικές.

Δεν άντεξα κι εγώ και μπήκα στη ιστοσελίδα του κυρίου Γιακουμάτου (http://www.giakoumatos.gr/home.htm) να δω τι λέει, σε ποιούς απευθύνεται, πως παρουσιάζει τον εαυτό του.

Στην κεντρική σελίδα λοιπόν γράφει:

Mπορεί κάποιοι να μη συμφωνούν με ορισμένες από τις θέσεις μου. Μπορεί κάποιοι άλλοι να ενοχλούνται για κάποια από τα λόγια μου.ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ. ΟΜΩΣ, κανείς δεν θα βρεθεί να ισχυρισθεί πως άλλα λέω και άλλα πράττω. Είμαι διαρκώς και ανυποχώρητα ο ίδιος. Φροντίζω λοιπόν να είναι οι λόγοι και οι πράξεις μου σε πλήρη συμφωνία με την σκέψη μου. Μία σκέψη όμως που η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΝΤΟΛΗ καθοδηγεί. Εσένα εκπροσωπώ και κανένα άλλον.

Γι’ αυτό και σε σένα, στην δική σου έγκριση υποβάλλω τις προτάσεις μου για τα προβλήματα που θεωρώ καίρια: για την ΠΑΙΔΕΙΑ, για την ΠΡΟΝΟΙΑ και την ΥΓΕΙΑ, και για μια άλλη ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ…..

Αυτό το «διαρκώς και ανυποχώρητα ο ίδιος» για να είμαι ειλικρινής προσωπικά δεν το θεωρώ και μεγάλο πλεονέκτημα, μάλλον σαν δεξιά συντηρητική αγκύλωση μου ακούγεται, αλλά κολλάει πολύ ωραία με τις δηλώσεις των τελευταίων ημερών που ο υπουργός τα είπε μια έτσι και μια αλλιώς και τελικά όχι μόνο δεν είπε τίποτα αλλά επιπλέον αυτοδιαψεύστηκε… Εδώ παπάς, εκεί παπάς…

Και επειδή κι εγώ κάνω σκέψεις για τις φωτιές και μου αρέσει η συνωμοσιολογία το έψαξα λίγο παραπάνω… Googlαρα το giakoumatos (μπορείτε να δοκιμάσετε) και βρήκα τα αποτελέσματα της εικόνας

google-giakoumatos.jpg

Μπορείτε να επισκεφθείτε και την σελίδα http://www.giakoumatos.com/ για παραπάνω πληροφορίες. Μήπως, λεω μήπως… τις φωτιές τις βάζει ο ίδιος ο Γιακουμάτος για να πουλάει πυροσβεστήρες ο ξάδελφος του; Χεχε… Πλάκα κάνω φυσικά, εγώ δεν είμαι Γιακουμάτος να λέω τέτοιες ανοησίες σοβαρά!…

8 σχόλια

  1. Τώρα πρόσεξα τι γράφει κάτω δεξιά στη σελίδα του:

    Η ασυμβίβαστη πορεία
    του πολιτικού και του
    άνθρωπου. ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ
    ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΥ

    Το κιτς και το κλισέ σε όλο του το μεγαλείο


  2. Προσοχή! Δεν κάνω πολιτική υπέρ ή κατά κάποιου κόμματος, απλά υπερασπίζομαι την στοιχειώδη σοβαρότητα… όχι την σοβαρότητα γενικά, την στοιχειώδη!


  3. έχουμε ακριβώς την ίδια αντίληψη περί … του φαινομένου Γιακουμάτος


  4. Νομίζεις μόνο έγω και εσύ;…😛


  5. πω πω, τον ξεφτίλισες εντελώς, μπράβο🙂

    ειδικά στο τέλος ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    μπράβο πολύ καλό🙂


  6. Δεν ήθελε πολύ προσπάθεια… δίνει τόση τροφή για χαβαλέ αυτός ο άνθρωπος! Ευχαριστώ πάντως!🙂


  7. χαχαχα, τέλειος ο ξάδερφος!
    κατά τα άλλα όμως, μόνο για γέλια δεν είναι να είναι αυτός ο κουραμπιές πολιτικός…


  8. […] Crazy Cows Last chance to evacuate… « Στρατόγκαυλοι στο Γκρηκ Σαμερτάιμ μου! Πάει και η Πεντέλη… August 16th, 2007 Λόγω αργείας εχθές αποφασίστηκε ο εμπρησμός της Πεντέλης σήμερα ώστε να υπάρχει και ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη… Τη στιγμή που γράφω απειλούνται Μελίσσια, Πεντέλη, Πολιτεία και Βριλήσσια. Περιμένω νέες δηλώσεις Γιακουμάτου… […]



Σχολιάστε

