h1

Κανονισμοί χρήσης – Evacuation Instructions!

12/06/2007

Επειδή τελευταία πολλά έχουν δει τα μάτια μου, και όσοι διαβάζετε το blog τακτικά καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοώ, και επειδή ταυτόχρονα η κουβέντα περί λογοκρισίας καλά κρατεί, και επειδή το blog είναι αρκετά νέο ακόμα, θεωρώ σημαντικό να κάνω σαφή κάποια πράγματα σχετικά με τη λειτουργία του.

Τα δικαιώματα σας: 

1) Σε μία ένδειξη καλής θέλησης τα comments σας πρέπει να γίνουν moderate μόνο την πρώτη φορά που γράφετε στο blog, μετά γράφετε ελεύθερα και τα comments δημοσιεύονται χωρίς να απαιτείται η έγκρισή μου, μην καταχραστείτε την ελευθερία που σας δίνω!

2) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα ότι θέλετε από το blog. Απλά, αν χρησιμοποιήσετε κάτι όπως π.χ. κείμενο μου ή φωτογραφίες απλά αναφέρετε την πηγή και αφήστε μου και ένα comment με ένα link, απλά γιατί θα χαρώ να το ξέρω.

3) Μπορείτε να στείλετε ότι link θέλετε στα comments σας.

4) Μπορείτε να διαφωνήσετε με αυτά που γράφω αλλά σε ήπιους τόνους, ίσως και σε έντονους αλλά χωρίς χυδαιότητες!

Τα δικά μου δικαιώματα: 

1) Σε αυτό το blog δικαιούμαι να λέω ότι μαλακίες γουστάρω! Το blog είναι δικό μου και λέω ότι θέλω γιατί στο blog μου εγώ είμαι το αφεντικό και είμαι ο μοναδικός που μπορεί να με λογοκρίνει.

2) Τα comments είναι ελεύθερα αλλά… Αν κάποιος βρίσει, απειλήσει ή εκφραστεί χυδαία προς εμένα ή κάποιον άλλο πρόσωπο που έχει αφήσει comment τότε όχι μόνο διαγράφω το comment του, αλλά  πάει και κατευθείαν στα Spam μου με πολύ αγάπη και δεν του επιτρέπεται να ξαναγράψει.

3) Ρατσιστικά comments έχουν την ίδια τύχη.

4) Αν ένα comment είναι πολύ κάφρικο διατηρώ το δικαίωμα να το ανεβάσω ως post και να εκθέσω αυτόν που το έγραψε χωρίς να του δώσω το δικαίωμα να απαντήσει και μη ρωτήσετε γιατί. Πόλύ απλά γιατί μπορώ!

Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων να ξεκαθαρίσω ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι λογοκρισία για 2 απλούς λόγους:

α) Το blog αυτό είναι δικό μου και εγώ ορίζω τους κανόνες και το περιεχόμενο του. Εγώ διαχειρίζομαι τα πάντα. Άλλωστε το wordpress όχι μόνο μου επιτρέπει αλλά μου δίνει και την δυνατότητα να διαγράφω και να φιλτράρω comments. 

β) Δεν υπάρχει νόημα να μιλάμε για λογοκρισία όταν ο καθένας μπορεί να έχει το δικό του blog και να γράφει εκεί τη γνώμη του ή την καφρίλα του. Μπορεί  ακόμα και να με κράξει χυδαία, αλλά από το δικό του blog.

Καταλαβαίνετε ελπίζω πολύ καλά ότι τα παραπάνω είναι για την προστασία του blog και των φίλων που αφήνουν τα comments τους εδώ. Κυρίως αφορούν την προστασία μου/σας από τα εθνίκια που δεν μου φαίνεται απίθανο να χτυπήσουν με αλαλαγμούς και κραυγές και στο blog μου το οποίο δεν θα επιτρέψω να γίνει πεδίο για την προεκλογική τους προπαγάνδα. Για κάθε περίπτωση και για την ασφάλειά σας προσέθεσα και μια εικόνα με Evacuation Instructions, ποτέ δεν ξέρεις!

6 Σχόλια

  1. ρε μπορω να ειμαι λιγο καφρος για τον Βυντρα τουλαχιστον? χε!


  2. Φυσικά, εχω πληροφορίες ότι κι αυτός από το blog του τα ίδια ελεϊνά λέει για εσενα! 😛


  3. Ου ου ου…αντικράιστ…οι χειρότεροι φασίστες ήσαντε εσείς οι ψευτοτοιούτοι αριστεροδευδοαναρχοαργοσχολοπολυασχολοιυπομορφωμενοιαντιαντιεκουσιαστές ωρέ!
    Μου διαβάσατε εκεί πέρα να πούμε δυο βιβλία του Καφκα(λο) και του Φουκού και μου γίναντε μανούλες αμέσως και έχετε και άποψη περί πάντων.να σας πιάσω σας αρχίσω στις σφαλιάρες να σας πω εγώ τσογλάνια που πάτε και σπάτε τις περιουσίες του κοΖμάκη που μέσα απο την καθημερινή βιοπάλη του έκανε λεφτά να πάρει κι αυτός μια Μερσεντέ στο παιδί του…κι ερχόσαντε εσείς και την σπάτε την Μερσεντέ…

    Ωχ!Σόρρυ,αλλά μόλις χτύπησε γενική ειδοποίηση.Είναι ώρα που μας φέρνουν οι γιατροί τα φαρμακα.είναι πολύ καλοί ανθρώποι οι γιατροί και μας φέρονται πολύ όμορφα εδώ.μην ακούτε που λένε στις ειδησεις ότι μας κακομεταχειρίζονται.ψέματα είναι όλα.


  4. Πρόσεχε…γιατί εκφράσεις όπως το «αριστεροδευδοαναρχοαργοσχολοπολυασχολοιυπομορφωμενοιαντιαντιεκουσιαστές» εκλαμβάνονται ως χυδαίες και υβριστικές… άσε που δεν χωράει και σε μια γραμμή!!!


  5. […] UPDATE 12 Ιουνίου: Δεν είναι η τυχερή σας μέρα, ο Ροϊδης έκλεισε τα comments και εδώ που τα λέμε καλά έκανε. Φοβούμενος ότι η κουβέντα είναι πιθανόν να αναθερμανθεί σε άλλο blog ανέβασα ένα post με τις οδηγίες χρήσης! […]


  6. Οι κανονισμοί αναθεωρήθηκαν στις 5/7/2007, δείτε τη σχετική σελίδα του blog



Σχολιάστε

