h1

Βρε ουστ, που θα σου βάλω εγώ μυαλό!

06/06/2007

Αν νομίζουν κάποιοι μαλάκες ότι θα με πιάσουν κορόιδο να τους βάλω μυαλό είναι γελασμένοι γιατί:

α) Πέρασε ο καιρός που έκανα κάτι δωρεάν απλά για την ψυχή της μάνας μου, τώρα ο χρόνος μου κοστίζει και δεν είναι για πέταμα.

β) Η οικονομία ζει και αναπτύσσεται από τη μαλακία, κάποιοι άνθρωποι δουλεύουν έχοντας σαν πελάτες αυτούς που θεωρούν μαλάκες. Ποιός είμαι εγώ να ανεβάσω τους δείκτες ανεργίας;

δ) Ως κοινωνικά όντα (αν και δεν είμαι σίγουρος για όλους) ετεροπροσδιοριζόμαστε, κοινώς εγώ είμαι αυτός που είμαι επειδή υπάρχουν γύρω μου τόσοι μαλάκες.

ε) Υπάρχει πάντα η δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις ένα μαλάκα, νοιώθω άσχημα γι’αυτό αλλά οι μαλάκες αυτό θέλουν. Δείτε πόσοι αγοράζουν βιβλία του Λιακόπουλου.

ζ) Οι μαλάκες είναι ανίκητοι, ότι και να τους πεις θα κάνουν ότι μπορούν για να υπερασπιστούν τη μαλακία τους ως ορθή στάση ζωής γιατί γι’αυτούς η μαλακία είναι στάση όχι πράξη.

η) Με περισσότερους μαλάκες γύρω μου έχω λιγότερο ανταγωνισμό.

Θ) Αν έχω περισσότερες ευκαιρίες να χτυπήσω καλή γκόμενα είναι γιατί οι άλλοι γύρω μου είναι μαλάκες.

ι) Η μαλακία δεν προκαλεί ούτε τύφλωση, ούτε κώφωση. Αυτά είναι μύθοι οπότε δεν ανησυχώ για την υγεία τους.

κ) Είναι πιο πιθανό ο μαλάκας να κάνει κι εσένα μαλάκα παρά να ισιώσει και να την κόψει.

Προσθέστε τους δικούς σας λόγους στα comments…

18 Σχόλια

  1. Αν ήταν το βιολί πουλί,θα το παίζανε πολλοί!

    Λίγο το’χεις?απο’κει που΄σουν με τον κάθε φίτσουλα,,ξαφνικά να σου τύχει ο σκοτώνω???

    έχει πλάκα πάντως να βλέπεις τις φρίκες που σε πιάνουν,γραμμένες κάπου…από κάποιον άλλον.γεια σου ρε Χάρη!

    Ο κόσμος μανίτσα έχει πάθει την πλάκα του,βγαίνουν και παθαίνουν πλακ άουτ,πέφτουν κάτω,λιγοθυμάνε,βγάνουν αφροί απ’το στόμα ρε παιδί μου!νομαδική νυστερία,φρενίτιδα,αμορτισέρ,ζάντες αλουμινιου,και γαμώ την τρέλα 16βάλβιδή με injcetion ρε παιδάκι μου!

    τι δεν καταλαβαίνεις?


  2. 11. Γιατί, αν δεν υπήρχαν κι αυτοί, με ποιούς θα γελούσαμε;

    Βλέπε:
    http://roides.wordpress.com/2007/06/04/art_athina/#comment-3756

    και (κυρίως) εδώ:

    http://funel.blogspot.com/


  3. Χαχαχαχα, απίστευτος ο Λιακόπουλος, φίλε το video αυτό πρέπει να παίξει στη σελίδα του Ροϊδη που έχει τα comments του Μενελάου! (δείτε το link από το προηγούμενο comment)


  4. […] χμ.. 7 June, 2007 Posted by brightbitebyalex in Uncategorized. trackback ωραίοοοοοοοος! […]


  5. πηξαμε στην μαλακια! χε


  6. @Idimon, όντως φίλε μου πήξαμε! Βέβαια το αντίθετο της πήξης είναι η τήξη που όπως το σκέφτομαι μάλλον θα ήταν ακόμα χειρότερο. Κοινώς, για φαντάσου να είχαμε λιώσει στη μαλακία! χεχε… οπότε καλύτερη η πήξης! Γι’ αυτό σου λέω, τυχεροί είμαστε μη λες κουβέντα, πώς τη σκαπουλάραμε έτσι!


  7. Προσυπογράφω κι εγώ τα περισσότερα. Σιγά μη διαφωνήσω τώρα, και γίνω politically correct.

    Ο μεγαλύτερος μύθος είναι εκείνος του «κυρίαρχου λαού». Η πλειοψηφία ΕΙΝΑΙ μαλάκες, αλλά ήρθε ο καιρός που όσοι είναι κάτι καλύτερο ορθώνουν ανάστημα διεκδικώντας τα δικαιώματά τους.

    Η ανθρωπότητα έζησε πολλές χιλιάδες χρόνια μέσω της εκμετάλλευσης των λίγων καινοτόμων, των ελάχιστων θετικών μεταλλάξεων. ΔΕΝ είναι η ηλεκτρισμός ανακάλυψη των μαζών, αλλά του Εντισον (και κάποιου αρχαίου πριν από αυτόν που ασχολήθηκε με το ήλεκτρον). ΔΕΝ είναι όσα απολαμβάνουμε «δημιουργήματα του λαού» αλλά των λίγων ξύπνιων που τα ανακάλυψαν. Φυσικά ΟΛΟΣ ο λαός θα μπορούσε να γίνει καλλιτέχνης και καινοτόμος, αρκεί να μην τον εξουσιάζανε λύκοι που το παίζουν καλοί ποιμένες. Αλλά δεν μπορούμε πάντα να «τα ρίχνουμε τον κόκκορα» (ή στο λύκο). Η πλειοψηφία ΕΙΝΑΙ μαλάκες…

    Ως εκ τούτου, σε βάζω (ως ξύπνια μειοψηφία) στο δικό μου… ξιπασμένο βλογ-ρολ! 🙂

    Ενας ξιπασμένος σατιρικός πολυκαλλιτέχνης
    🙂


  8. Κοινώς, για φαντάσου να είχαμε λιώσει στη μαλακία! Rotfl! 😀


  9. Omadeon@
    Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτή ακριβώς η γνώμη σου,παραπέμπει σε μια πιο ελιτίστικη αποδοχή-παραδοχή,του τρόπου που δομείται η κοινωνία?
    Με μόνο δεδομένο ότι η ύπαρξη του είδους του ΜΑΛΑΚΑ,υπερτερεί ποσοτικά σε νούμερα επί των υπολοίπων,πες μου εσύ ποιος ο λόγος να βάζουμε παραπάνω ταμπέλες???

    Ωπ μάγκες με το μπαρδόν.ξέχασα ότι το ύφος τουτουνού του μπλογκ είναι πιο χαλαρό και με κύριο σκοπό του την γκρίνια ως μέσο ανακούφισης (κάτι σαν τα ανεμιστηράκια που βάζουνε για τουρμπίνες οι κάγκουροι στα Πεζό Ραλύ τους) της ρουτίνας.
    Αυτοεπαναφέρομαι λεπόν στην (αρμόζουσα) τάξη του μπλογκ και ρίχνω το ποίημα μου….ε σόρρυ τη γκρίνια μου.

    Γαμώ την Τσεχία όλη! και ακόμα περισσότερο γαμώ τους Τσέχους όλους!

    Χάρη@
    Αφού τα’χουμε ξαναπεί ρε φίλε…
    ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΒΑΤΑ!!!
    χαχαχαχαχα

    Υ.Γ.: Ο ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC! 😉


  10. Όπως και να το κάνουμε, έχεις δίκιο. Ρισπέκτ!


  11. Ευχαριστώ ρε Σοφία! Σε έβαλα και στο Blogroll μου, μάλλον είσαι η πρώτη γυναίκα που γράφει εδώ και ίσως η τελευταία με τόση καφρίλα που έχει πέσει εδώ μέσα! 😛 Μάλλον πρέπει να το γυρίσω στο ρομάντικ το blog!


  12. Η εικόνα που συνοδεύει το άρθρο απεικονίζει μια τρόμπα… για ευνόητους λόγους!


  13. ….
    β) Η οικονομία ζει και αναπτύσσεται από τη μαλακία, κάποιοι άνθρωποι δουλεύουν έχοντας σαν πελάτες αυτούς που θεωρούν μαλάκες…
    Κι αυτούς που είναι θα προσέθετα.
    Αυτό που λείπει :
    Ποιά είναι η αφορμή γι’αυτό το ποστ? Η αιτία είναι φυσικά γνωστή ..


  14. @Inconue, χεχε… καλή ερώτηση, δες και αυτό το post και θα καταλάβεις, click εδώ


  15. Τον έβλεπα τον Μενέλαο κι αρκετά νωρίς είπα να γραψω για Sparta … και μετά που να μπλέξω..
    Πάντως είμαστε στο 166 ως τώρα (όχι αυτό του ΕΚΑΒ) και συνέβαλες κι εσύ !


  16. Ε.. Ναι, η αλήθεια να λέγεται, συνέβαλα κι εγώ… Τώρα δεν ξέρω αν έκανα καλά ή αν έκανα μαλακία! χεχε! Παντως καλά περνάμε, ξεδίνουμε και την πλακίτσα μας κάνουμε και ο Μενέλαος νομίζει ότι κερδίζει και εμείς χαιρόμαστε που δεν είμαστε Μενέλαοι… Όλα καλά λοιπόν και όλοι ευτυχείς… Εκτός από τον Ροϊδη που πρέπει να ανεβάζει κάθε λίγο τα comments στη σελίδα!


  17. Μλκ τι ποστάρα είναι αυτή, μόλις την ξαναδιάβασα!


  18. ΝΑΙ ΧΑΡΗ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΔΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΦΩΣ!!!!!!!!!!!!! ΩΣΤΕ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΥΦΛΩΣΗ ΕΕΕΕ??? :p:p:p:p:p ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΈΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ



Σχολιάστε

